Autor |
Wiadomość |
marcin0732
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 21 Gru 2009 Posty: 38 Skąd: Biala Podlaska
|
Wysłany: 2010-04-05, 13:30 [D2 95 4.2PB/LPG
] Olej kapie...
|
|
|
Kurcze coś mi olej wycieka. Autko zostawia plamy przy prawym kole (od pasażera). Postawiłem go na kanał i zobaczyłem że alternator jest mokry, miska olejowa też jest trochę mokra,ale jak pisałem plamy po oleju są w miejscu gdzie jest alternator. Więcej nic nie zdołałem oblukać. Macie pomysł skąd to leci? Dużo tego nie kapie, ale wkurzają te plamy.... |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-04-05, 14:41
|
|
|
FIX OIL COOLER LEAKS - może lecieć między obudową filtra oleju a blokiem silnika http://www.freewebs.com/ltooz/98audia8.htm |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2011-03-26, 12:23
|
|
|
koledzy przed rozebraniem upewnijcie się czy na pewno leci z tej chłodnicy, ponieważ ja również byłem przekonany że tam leci, a po rozebraniu okazało się ze jednak nie i przy demontażu pękła mi plastikowa rurka od wody ;\ |
|
|
|
|
DoRuS
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8L D?
Wiek: 40 Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 54 Skąd: Nowy Jork
|
Wysłany: 2011-03-27, 02:33
|
|
|
...alabo leci z uszczelki pokrywy zaworow... moze juz ja wydmuchalo... |
|
|
|
|
|
|
|
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2011-03-31, 13:55
|
|
|
albo zimering puszcza na wale..wymienia sie go go często przy wymianie rozrządu... |
|
|
|
|
Kuba 3,7 V8
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 03 Gru 2009 Posty: 33 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: 2011-04-02, 15:20
|
|
|
witam tez mam wycieki i "mechanicy" rozkladaja rece, albo nie chca sie brac albo nie wiedza o co kaman. Wymieniłem teraz uszczelki pod klawiszami i nadal jest wyciek !!! jak patrzec od spodu to wycieki sa bardziej z tylu silnika cos tam sie biera pod miska ale nie wielkie krople a tam dalej to kapie!! co to moze byc.... moze cos podpowiecie bo juz trace cierpliwość !!!! dzieki pozdrawiam |
_________________ <Kuba> |
|
|
|
|
|
|
|
DoRuS
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8L D?
Wiek: 40 Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 54 Skąd: Nowy Jork
|
Wysłany: 2011-04-02, 23:21
|
|
|
a niejest to czasdem wyciek miedzy skrzynia a silnikiem...? |
|
|
|
|
casanovak
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 138 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2011-04-03, 00:12
|
|
|
DoRuS napisał/a: | a niejest to czasdem wyciek miedzy skrzynia a silnikiem...? |
Jesli kolega DoRuS, ma racje to simmering na wale od strony skrzyni...przerabialem to...koszt do 100zl sam simmering ale roboty na pol dnia...powodzenia |
_________________ od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8 |
|
|
|
|
|
|
|
Kuba 3,7 V8
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 03 Gru 2009 Posty: 33 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: 2011-04-03, 15:18
|
|
|
Witam, skonczylem wlsanie "ogledziny" swoim okiem co i gdzie kapie. Mechanikowi nie chcialo sie chyba wyczyscic nawet i upewnic sie czy nadal leci olej. Leci nadal z "gory"' tak jakby spod klawiatury zaraz za taka osłoną jasnego koloru(lpłynie po niej) co osłania pasek ktory napedza wlasnie te walki z klawiatury. jest tam jakis simmering ktory łączy te dwa miejsca ?? ale dodam ze PRAWDOPODOBNIE zostały wszystkie uszczelniacze wymienione przy rozrzadzie jakies 15tys temu. Pozdrawiam |
_________________ <Kuba> |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-04-03, 15:44
|
|
|
Daj jakąś fotkę może coś więcej zobaczymy , patrzyłeś czy nie leci z pod pokrywy zaworów ? |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2011-12-10, 21:00
|
|
|
Witam Kolegów i jak zwykle pytam o radę.
Walczę z wyciekiem na zimeringu silnika od strony skrzyni. Powiedzcie mi czy można dostać sam ten zimer casanovak napisał/a: | simmering na wale od strony skrzyni...przerabialem to...koszt do 100zl sam simmering | bo w aso zawołali mi 990zł razem z deklem w który jest wkomponowany (osobno nie występuje), w sklepie jedynie dopasować jak mam stary, bo tak to również nie wiedzą co mi dać.
No i czy sklepowe są coś warte, bo nie chce za pół roku znowu z tym walczyćn no i czy dam go radę w ten dekiel wprasować jakoś.
[ Dodano: 2011-12-10, 22:48 ]
No na stronie intercars znalazłem takie simeringi tylko doradzcie jakiej firmy kupić FEBI za 46żł czy ELRING za 86zł bo różnica w cenie jest ale nie kosztuje to tyle żeby oszczędzać. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-12-11, 00:37
|
|
|
brałbym elringa
daj linka do IC i wymiary tego dużego |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2011-12-11, 13:13
|
|
|
maciu napisał/a: | daj linka do IC i wymiary tego dużego |
http://sklep.intercars.co...O&towkod=9A7F75
[ Dodano: 2011-12-11, 13:15 ]
Mam tylko nadzieję ze nie wyślizgał wału w tym miejscu i jak kupię nowy simer to będzie ok, bo mam obawy. Ten co ściągnąłem jest mechanicznie nie uszkodzony w żaden sposób nawet nie zauważyłem małego zadziorka co by mógł olej przepuszczać. Ale wszystko się okaże. |
|
|
|
|
casanovak
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 138 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2011-12-11, 22:29
|
|
|
Kolego sa rozne wersje tych simmeringow. a w 3.3tdi mialem bez obudowy ale jak zamawialem to bylo pare wersji miedzy innymi z obudowa. Kup najlepiej elringa to podobno lepsze niz orginal. A walem sie nie przejmuj jest bardzo male prawdopodobienstwo ze sie uszkodzil. przy zakladaniu nowego simmeringa warto skrocic troche sprezynke wtedy troche ciasniej chodzi i lepiej uszczelnia. Aha i najwazniejsze przy wymianie oleju nie leg go za duzo tzn mniej wiecej w polowie miedzy minimum a maximum na zimnym oleju. Po rozgrzaniu jego objetosc sie zwieksza i jesli masz nalane do pelna to moze wypychac ci simmeringi. Pozdrawiam |
_________________ od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8 |
|
|
|
|
|
|
|
|