Autor |
Wiadomość |
marcin0732
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 21 Gru 2009 Posty: 38 Skąd: Biala Podlaska
|
Wysłany: 2010-07-23, 10:49 [D2 95 4.2PB/LPG
] Pomarańczowa lampka z kluczykiem nie ga
|
|
|
Po przekręceniu kluczyka ta właśnie lampka nie gaśnie tylko miga i gdy chce odpalić auto to po chwili gaśnie silnik. Macie pomysł co z tym zrobić? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-07-23, 14:13 Re: Pomarańczowa lampka z kluczykiem nie gaśnie
|
|
|
marcin0732 napisał/a: | Po przekręceniu kluczyka ta właśnie lampka nie gaśnie tylko miga i gdy chce odpalić auto to po chwili gaśnie silnik. Macie pomysł co z tym zrobić? |
Kontrolka ta jest od immobilizera... skoro dzieje się tak jak opisujesz tzn. że komputer nie czyta immobolizera z kluczyka... może się coś rozkodowało :roll: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin123
Moje A8
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Paź 2009 Posty: 92 Skąd: radomsko
|
Wysłany: 2010-07-23, 14:35
|
|
|
ja co jakis czas mam tak samo,stacyjka najprawdopodobniej jest wyrobiona i nie czyta imobilajzera,kiedys leciutko przesmarowalem kluczyk i bylo jakis czas spokoj ewentualnie wyjmij kluczyk i cala procedure odpalania przeprowadz jeszcze raz pozdrawiam |
|
|
|
|
marcin0732
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 21 Gru 2009 Posty: 38 Skąd: Biala Podlaska
|
Wysłany: 2010-07-23, 14:40
|
|
|
wlasnie stacyjka była wymieniana pol roku temu... z 15 razy próbowałem wkładać |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin123
Moje A8
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Paź 2009 Posty: 92 Skąd: radomsko
|
Wysłany: 2010-07-23, 16:14
|
|
|
to ja pomyslow juz nie mam za cienki jestem ale mysle ze ktorys z bardziej doswiadczonych klubowiczow ci pomoze pozdrawiam |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-07-23, 19:16
|
|
|
marcin0732, A może musisz zrobić kodowanie kluczyka czy jakoś tak. Pamiętam jak w innym aucie musiałem zaprogramować kluczyk do sterownika. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
bombowozista
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafi
Jeżdzę: AUDI A8 ASB
Wiek: 47 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 86 Skąd: E Ł K
|
Wysłany: 2010-07-23, 20:59
|
|
|
Miałem tak samo jak byłem w Zakopcu na szlaku i mi zawilgotniał kluczyk bo ciągle padało :shock: .
Wkładam kluczyk do stacyjki a tu d...a, i tak z 20 razy. Następnie włączanie i wyłączanie alarmu i wkońcu załapało :mrgreen: . Jak narazie jest oki nie powtórzyło się już więcej!!! |
_________________ Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075
|
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-07-23, 21:15
|
|
|
Często się zdarza w D2,że nie łączy wtyczka z tyłu zegarów , zielona bądź niebieska , nie pamiętam. :-| |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-07-24, 21:05
|
|
|
w elsie cos kiedys znalazlem ze chodzi o wtyczki nie przy zegarach tylko
te przy kolumnie
u mnie wystepuje to czesciej w upalne dni - wystarczy wyjac i wlozyc kluczyk pare razy
żeby kolumna pojeździła (a w wraz z nią kabelki) i załapuje
póki co t rada zeby odpalać dopiero jak zgaśnie |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
bobasgoleniow
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Q5 2.0 TDI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Maj 2010 Posty: 97 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2010-07-25, 07:51
|
|
|
U mnie dokladnie to samo tylko jak goraco jest w chlodne dni jest ok . |
_________________ „Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
|
|
|
|
|
marcin0732
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 21 Gru 2009 Posty: 38 Skąd: Biala Podlaska
|
Wysłany: 2010-07-26, 10:56
|
|
|
VAG wykazał że poszła cewka zapłonowa czy jakoś tak.. |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-07-26, 15:04
|
|
|
to akurat do immo nic nie ma |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
marcin0732
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 21 Gru 2009 Posty: 38 Skąd: Biala Podlaska
|
Wysłany: 2010-07-26, 16:29
|
|
|
ale to jest chyba przy stacyjce ,tak? |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-07-26, 17:29
|
|
|
no jest tam cewka (pętla) immo ale nazywanie jej zapłonową rodzi nieporozumienia |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|