|
Autor |
Wiadomość |
Becks [Usunięty]
|
Wysłany: 2018-02-27, 10:11
|
|
|
pb41ns napisał/a: | Ale elegancka chłodnica, od jakiego auta jest? | Również jestem ciekaw. Ciekaw jestem także tego, czy ceramizer w skrzyni coś dał. |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2018-02-27, 11:18
|
|
|
Ja w przypadku chłodnicy od Omy Be zostawię oryginalny termostat. On otwiera obejście chłodnicy przy niskiej temperaturze oleju. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
piotreczek100
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50 Dołączył: 03 Lip 2013 Posty: 18 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2018-05-21, 07:40
|
|
|
CINEK napisał/a: | piotreczek100 napisał/a: | przy dużych prędkościach, olej w ASB mocno się grzeje i skrzynia może nie wytrzymać np jazdy non stop przez np 2h z prędkością 200km/h. |
piotreczek100, jak uda Ci się znaleźć taką trase nawet samych Niemczech, gdzie będzie można jechać 200km/h przez 2h to daj mi współrzędne
a tak na serio to te auta stworzone są do takich prędkości na autostradach. Ja w zeszłym roku jechałem łącznie w 4 osoby z bagażem do Niemiec na targi z Łódzi do Kolonii gdzie średnia prędkość między odcinkami wychodziła po 150km/h...
W Niemczech nawet 172km/h więc przez większość trasy pomiędzy tankowaniem miałem koło 200km/h... teren było zróżnicowany, mało prostej trasy...
Teraz jadąc 180km/h masz przy asb 5hp ok. 4000 obr. można by rzec, że połowę zasobów mocy tego silnika, więc nie powinieneś się zbytnio przejmować, że coś się stanie....
Pepek napisał/a: | Szybciej nie jeżdżę, bo coś może odpaść i będzie przypał. |
serio ? tzn że co....jeździsz uszkodzonym autem czy jak? |
Z Rzeszowa przez Kraków, Wrocław, i dalej można sunąć szybko a jest trochę km |
|
|
|
|
mahoney99
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 16 Sie 2015 Posty: 73 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 2018-06-25, 19:34
|
|
|
do ja dodam cos od siebie w tym temacie.uwazam ze po jakims czasie rzedu 20-30 minut temp oleju osiaga stan ustalony i nie ma znaczenia czy sie jedzie pol godziy czy 4 godziny z wieksza predkoscia.
ja wracam co tydzien w nocy kawalek ekspresowka i jakies 30 km lece okolo 200.i jak przyjade pod dom to przy przerzucaniu z P na D czy R czuc juz kiedy dany bieg sie zalacza-ledwo wyczuwalne szarpniecie.jest to spowodowane gestoscia nagrzanego oleju czy cos sie juz zaczyna powoli konczyc?normalnie tego nie czuc. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |