Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Prędkość a bezpieczeństwo  
Autor Wiadomość
Becks
[Usunięty]

Wysłany: 2018-02-27, 10:11   

pb41ns napisał/a:
Ale elegancka chłodnica, od jakiego auta jest?
Również jestem ciekaw. Ciekaw jestem także tego, czy ceramizer w skrzyni coś dał.
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2018-02-27, 10:31   

Chłodnica jest od Omegi B. Chłodnica od wspomagania kierownicy.

Co do ceramizera do ASB.

Wlewane były do skrzyń, które działały prawidłowo, czyli wykonana profilaktyka.
Praca skrzyń jakoś kosmicznie się nie zmieniła.
Wrażenie, jakby były bardziej szybsze przy zmianie biegów, mniejszy uślizg na
konwerterze zanim zapnie lock-up'a. Raczej pozytywne odczucia.

Dzisiaj właśnie strzeliło mi 10 tys km z ceramizerem w ASB w W12 D3.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2018-02-27, 11:18   

Ja w przypadku chłodnicy od Omy Be zostawię oryginalny termostat. On otwiera obejście chłodnicy przy niskiej temperaturze oleju.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2018-02-27, 11:23   

piotreczek100 napisał/a:
Panie Marku to ta górna chłodnica jest dodatkowa czy ta dolna? Jak ten ceramizer się Panu sprawuje?


Ta dolna, powiększ zdjęcie a zobaczysz, że prawy dół to nawet węże nie są jeszcze podłączone.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
piotreczek100 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50
Dołączył: 03 Lip 2013
Posty: 18
Skąd: Chełm
Wysłany: 2018-05-21, 07:40   

CINEK napisał/a:
piotreczek100 napisał/a:
przy dużych prędkościach, olej w ASB mocno się grzeje i skrzynia może nie wytrzymać np jazdy non stop przez np 2h z prędkością 200km/h.


piotreczek100, jak uda Ci się znaleźć taką trase nawet samych Niemczech, gdzie będzie można jechać 200km/h przez 2h to daj mi współrzędne :D ;)

a tak na serio to te auta stworzone są do takich prędkości na autostradach. Ja w zeszłym roku jechałem łącznie w 4 osoby z bagażem do Niemiec na targi z Łódzi do Kolonii gdzie średnia prędkość między odcinkami wychodziła po 150km/h...

W Niemczech nawet 172km/h więc przez większość trasy pomiędzy tankowaniem miałem koło 200km/h... teren było zróżnicowany, mało prostej trasy...

Teraz jadąc 180km/h masz przy asb 5hp ok. 4000 obr. można by rzec, że połowę zasobów mocy tego silnika, więc nie powinieneś się zbytnio przejmować, że coś się stanie.... ;)

Pepek napisał/a:
Szybciej nie jeżdżę, bo coś może odpaść i będzie przypał.


serio ? <hmm> tzn że co....jeździsz uszkodzonym autem czy jak?


Z Rzeszowa przez Kraków, Wrocław, i dalej można sunąć szybko ;) a jest trochę km ;)
 
 
mahoney99 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic 5b
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: a8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 73
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2018-06-25, 19:34   

do ja dodam cos od siebie w tym temacie.uwazam ze po jakims czasie rzedu 20-30 minut temp oleju osiaga stan ustalony i nie ma znaczenia czy sie jedzie pol godziy czy 4 godziny z wieksza predkoscia.
ja wracam co tydzien w nocy kawalek ekspresowka i jakies 30 km lece okolo 200.i jak przyjade pod dom to przy przerzucaniu z P na D czy R czuc juz kiedy dany bieg sie zalacza-ledwo wyczuwalne szarpniecie.jest to spowodowane gestoscia nagrzanego oleju czy cos sie juz zaczyna powoli konczyc?normalnie tego nie czuc.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.