Autor |
Wiadomość |
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-08-17, 17:14
|
|
|
dysze i tak jedziesz wymienić do zakładu, szkoda wypuszczać czynnik jezeli jeszcze cos zostalo
jest w rurce dolotowej do parownika |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-08-17, 19:49
|
|
|
machul333 napisał/a: | Tam nie ma żadnej klapy omijającej parownik . Całe powietrze musi przez niego przejść które wchodzi do auta .
Do sprawdzenia masz dysze rozprężna bo pewnie zawalona syfem i może nie rozprężać albo przepuszcza czynnik bez rozprężania .
Tak jak ci pisali ma być różnica temperatur na rurkach . . |
Faktycznie, mój błąd , sprawdź te rurki czy jedna jest mocno zimna, ale zobacz wtedy jak przestanie ci chłodzić |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
J@ck
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 16 Lip 2017 Posty: 40 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: 2018-08-17, 21:08
|
|
|
inny silnik ale problem z doopy. wymieniłem wisko i od tej pory klima mi się nie załącza, w kabinie ok naciskam eco, kontolka się pali lub nie ale sprężarka się, nie załącza. Sprzęgiełko się nie załącza. Macie jakieś pomysły?? |
_________________ A,B,B+E,C,C+E, ADR + Cysterny, HDS
Zawsze w drodze, od motocykla po ciężarówkę |
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2018-08-17, 22:59
|
|
|
Do sprawdzenia błędy w sterowniku , jak nic nie będzie to wtedy Sprawdź czy masz czynnik jeszcze , Ponieważ przy braku czynnika możesz załączyć econ lub wyłączyć . Jak czynnik jest a jest jakiś problem elektryczny ze sprzęgłem kompresora to econ będzie świecić cały czas bez możliwości wyłączenia.
U mnie tak było przed nabyciem klimy jak testowałem azotem układ. |
|
|
|
|
|
|
|
J@ck
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 16 Lip 2017 Posty: 40 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: 2018-08-18, 07:27
|
|
|
Dzięki bardzo, lecę dzisiaj na serwis klimy. wczoraj 370km i ponad godzinę w korku bez klimy. Już przez myśl przeszła mi sprzedaż |
_________________ A,B,B+E,C,C+E, ADR + Cysterny, HDS
Zawsze w drodze, od motocykla po ciężarówkę |
|
|
|
|
memeth
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemysław
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2018 Posty: 111 Skąd: ŁOSICE
|
Wysłany: 2018-08-18, 13:44
|
|
|
Dysza zmieniona, Klima nabita, a dalej nie chłodzi. Jakieś pomysły? Jedna rurka raz chłodna jest a raz nie, nie jest zimna tylko chłodna, ale tylko czasami, dzisiaj cały czas sprawdzałem. Taki też wrażenie odniosłem że jak miałem maksymalnie szyberdach otwarty to z nawiewow jakby zimniejsze powietrze szło, ale to może moje takie wrażenie tylko |
_________________ Audi A8 D2 D3
LANCIA KAPPA
Skoda Fabia 2
Swat Arosa |
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2018-08-18, 14:20
|
|
|
Sprawdź jeszcze jaka temperatura ma skraplacz(chłodnica klimatyzacji) może masz zapchany całkiem.
Dobrze jak byś się miał jak podłączyć pod niskie ciśnienie w kompresorze . Bo obstawiam że już może być na wykończeniu . U mnie po remoncie wszystkiego i na nowych częściach ciśnienie HP trzyma równe 14 bar a rurka jest lodowata na powrocie.
W ogóle dlaczego nabijałeś układ od nowa ? kupiona z niedziałająca klima czy uciekł ci czynnik przez zimę ?
Po wyłączeniu silnika słychać syk w okolicach duszy rozprężnej przez jakiś czas jeszcze ? |
|
|
|
|
memeth
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemysław
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2018 Posty: 111 Skąd: ŁOSICE
|
Wysłany: 2018-08-18, 16:47
|
|
|
Kupiłem z takim powodem - facet mówił że zły klimatronik, fakt, drugi dorzucił, ja zmieniłem. Ale, podejrzewałem że może mało czynnika dlatego pojechałem dobić, było 150 gram
Dobili mi chyba 800 gram, tyle na tabliczce było, i owszem, chodziło, i ten syk był, ale teraz to powiem szczerze że już uwagi nie zwracalem czy jest syk czy nie ma. Aż sprawdzę
A co do chłodnicy, to mam ręką jej dotykać czy ciepła czy zimna? I jaka powinna być? |
_________________ Audi A8 D2 D3
LANCIA KAPPA
Skoda Fabia 2
Swat Arosa |
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2018-08-18, 17:16
|
|
|
Powinna być gorąca szybko . Jak będziesz miał zapchany syfem skraplacz to będzie aż parzyć .
Ale u ciebie ewidentnie jest coś z kompresorem bo nawet jak byś nie miał przepływu przez zapchana chłodnice to ciśnienie powinno ci lecieć zaraz w okolice 20bar na wysokim.
Ale zawsze możesz go przemyć wodą i przedmuchać powietrzem bo pewnie między chłodnicami zebrało się dużo syfu .
Sprawdzałeś błędy vagiem ? Może byc jeszcze źle zakodowany klimateonic ale to musiałbyś najpierw aktualne kodowanie sprawdzić .
Samemu nic praktycznie więcej nie sprawdzisz , szczególnie że nie znasz historii auta . |
|
|
|
|
memeth
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemysław
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2018 Posty: 111 Skąd: ŁOSICE
|
Wysłany: 2018-08-18, 21:30
|
|
|
Błędy sprawdzałem, pokazuje tylko błąd od tylnego nawiewu na nogi chyba, pozostałych błędów nie ma
A jakie kodowanie powinno być? |
_________________ Audi A8 D2 D3
LANCIA KAPPA
Skoda Fabia 2
Swat Arosa |
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2018-08-18, 22:27
|
|
|
00180 chyba , musiałby sprawdzić w tabeli |
|
|
|
|
memeth
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemysław
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2018 Posty: 111 Skąd: ŁOSICE
|
Wysłany: 2018-08-19, 08:01
|
|
|
Dzisiaj sprawdzę te kodowanie, i napiszę jakie mam
Zauważyłem że syk cały czas jest gdy auto zgasze, nawet jeśli nie chłodzila to i I tak syk jest
Machu333 a Ty masz taka tabelę z kodami? |
_________________ Audi A8 D2 D3
LANCIA KAPPA
Skoda Fabia 2
Swat Arosa |
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2018-08-19, 09:01
|
|
|
Tak podaj e-mail to ci wyśle |
|
|
|
|
memeth
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemysław
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2018 Posty: 111 Skąd: ŁOSICE
|
Wysłany: 2018-08-19, 11:13
|
|
|
memeth@autograf.pl
[ Dodano: 2018-08-19, 12:56 ]
Takie mam kodowanie
[ Dodano: 2018-08-19, 13:00 ]
A takie błędy |
_________________ Audi A8 D2 D3
LANCIA KAPPA
Skoda Fabia 2
Swat Arosa |
|
|
|
|
|
|
|
|