Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-02-20, 09:16
|
|
|
co ? |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-02-20, 10:09
|
|
|
Przy takim poziomie dyskusji niestety niewiele mozemy pomoc
Kuba123 napisał/a: | Sony pracują mają 90 czegoś tam niewiem jak się nazywa zaglodałem w sondy jak silnik pracował i było 90 czegoś tam |
|
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-20, 11:26
|
|
|
tutenhamon napisał/a: | Sprawdzałeś świece i cewki na 1 i 6-tym cylindrze ? |
Wychodzi na to że chłopak sie mało zna i niebardzo chce sie uczyć czego dowodem jest:
Bugalon napisał/a: | Kuba123 napisał/a:
Sony pracują mają 90 czegoś tam niewiem jak się nazywa zaglodałem w sondy jak silnik pracował i było 90 czegoś tam |
Ja tez się ciągle uczę ale no gdy szukam pomocy staram sie udzielac konkretnych odpowiedzi na pytania. |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-20, 12:12
|
|
|
tutenhamon napisał/a: | Maciek a czy czasami rocznik 98 jest bez modułów ? |
Wiesz wiekszośc tak ale nie pamiętam od kiedy szył pierwsze silniki 5v wydaje mi sie że z rokiem 99 dopiero i tam nie ma modułow. |
|
|
|
|
|
|
|
Kuba123
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 31 Dołączył: 31 Gru 2014 Posty: 41 Skąd: Morąg
|
Wysłany: 2015-02-20, 15:54
|
|
|
Sorry koledzy ale źle mnie zrozumieliście ja chce się uczyć i cały czas czytam szukam informacji na temat a8 Auto naprawione znowu wina modułu to znaczy ten co przyszedł pochodził raptem 2 dni i problem wrócił dziś złożyłem ze swojego starego modułu i tego co mi przyszedł w jedno nie wiem dlaczego ale uszkodził się ten na górze nie ten co jest pod nim i wziąłem swój stary moduł z dołu i go wpiłem i działa nie wiem dlaczego raptem 2 moduły zrzędu się uszkodziły możliwe jest to że taki zbieg okoliczności że kończyły swój żywot? |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
Kuba123
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 31 Dołączył: 31 Gru 2014 Posty: 41 Skąd: Morąg
|
Wysłany: 2015-02-20, 17:37
|
|
|
Teraz jest jeden zamiennik (stary co był w aucie)a jeden oryginalny boscha (ten co zamówiłem)ja nie montowałem na pastę bo są teraz 4 moduły pod maską nie odkręcałem ich od tych blaszek bo się bałem że je uszkodzę ale to jest doraźne takie rozwiązanie muszę kupić nowe moduły teraz jak odpalę to przez chwile tak jak by zakulała na któryś cylinder a później jak tylko ruszę to jest ok pracuje równo nie wyrzuca Cat tylko znów muszę podjechać skasować błędy |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-02-20, 22:11
|
|
|
tutenhamon napisał/a: | ja montowałem to na srebrną pastę do procesorów ..... | -i tak trzeba Kuba123 napisał/a: | ja nie montowałem na pastę bo są teraz 4 moduły pod maską nie odkręcałem ich od tych blaszek bo się bałem że je uszkodzę ale to jest doraźne takie rozwiązanie | - i to wszystko nam wyjaśnia |
|
|
|
|
Kuba123
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 31 Dołączył: 31 Gru 2014 Posty: 41 Skąd: Morąg
|
Wysłany: 2015-02-26, 19:32
|
|
|
Nie rozumiem jak wszystko się wyjaśnia auto chodzi dobrze mimo dwóch innych modłów tylko jak odpalam na benzynie wszystko ok po przełączaniu na gaz zaczyna na chwile kuleć wyrzuca Cat ale znika i chodzi już dobrze wina morze być w instalacji lpg ale pyzatym wszystko na razie jest ok to się nie przejmuje. |
|
|
|
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 128 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2024-12-25, 19:17
|
|
|
Kuba pamitasz jak ostatecznie podmieniłeś te moduły, też problem z wykręceniem środkowej śruby? |
|
|
|
|
|