Autor |
Wiadomość |
Dynka13
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 03 Lip 2013 Posty: 119 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2014-07-21, 22:19
|
|
|
no nie nie miałem nawet tego w planach. coś się obiło o uszy ale jakoś tak nie sprawdzało. także jutro po kolei to co napisałeś to sprawdzę. poszukam i sprawdzę |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-07-21, 22:55
|
|
|
Podepnij rozrusznik na krótko tak jak chłopaki piszą i będziesz wiedział czy działa.
Jeśli będzie sprawny to faktycznie może być problem w kostce.
Kostka nie jest droga, kilkanaście złotych i niespełna 30 min roboty.
Trzeba najpierw wyeliminować rozrusznik. Jeśli się okaże wadliwy no to wtedy go trzeba wyciągnąć.
Sprawdz miernikiem czy podczas kręcenia na starter dochodzi napięcie do niego, tak wyeliminujesz kostkę lub inne dolegliwości.
Daj znać jutro co i jak. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Dynka13
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 03 Lip 2013 Posty: 119 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2014-07-22, 06:53
|
|
|
No i powtorka z wczoraj. Dziś z rana zapalilo 10 razy bez problemu przy czym potem gaslo. Przy dodaniu gazu gasnie. Wiec dziwne ze rano odpala a popoludniu nie |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-22, 11:31
|
|
|
A co masz tam jakis timer ustawiony??
Na moje ucho może być więcej problemów,wspominany już rozrusznik,kostka czy coś z tym oraz do tego problem nie pozwalający silnikowi pracować. Tam może być wspominany juz czujnik obrotów wału lub coś innego. (komp bład powinien mieć) |
|
|
|
|
|
|
|
Dynka13
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 03 Lip 2013 Posty: 119 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2014-07-23, 16:36
|
|
|
no więc, wczoraj wpadł do mnie znajomy elektronik i zaczęliśmy robić, jak wparzył w elekronikę to ogień. Uruchomił rozrusznik przez przekaźnik, a z kluczyka nie dało rady stwierdził że coś ze stacyjką. Problem w tym że wczoraj zauważyłem że kierownika się nie wysuwa i nie mogłem rozebrać osłony kolumny. Potem włączyłem zapłon a on odpalił auto przez przekaźnik. Na gazie odpalił a na benzynie już nie. Więc znów przez przekaźnik sprawdził pompę i chodziła. Odkręciliśmy z listwy wtryskowej rurkę doprowadzającą paliwo i uruchomił pompę i strasznie niskie ciśnienie dawało, więc prawdopodobnie pompa do wymiany. Także dwie usterki to stacyjka i pompa. Teraz kolejne pytanie dlaczego kierownica się nie wysuwa ? |
|
|
|
|
Dynka13
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 03 Lip 2013 Posty: 119 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2014-07-26, 15:47 [D2 ALL
] [D2 ALL ]
|
|
|
dziś wziąłem się za rozbieranie stacyjki żeby dojść do kostki.. poducha ściągnięta kiera też plastiki też aż w końcu doszedłem do kostki stacyjki i po jej ściągnięciu zauważyłem pęknięcie plastiku.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-26, 20:05
|
|
|
Standardowa usterka kostki stacyjki-miałem to samo. No i nieprzyjemny zbieg okoliczności że padła zarazem i pompka... |
|
|
|
|
Dynka13
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 03 Lip 2013 Posty: 119 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2014-07-26, 22:17
|
|
|
tzn zobaczymy bo pompa chodzi słychać ją ale na listwie daje małe ciśnienie przed jej wymienieniem chcę jeszcze filter wymienić ale wpierw muszę wymienić tą kostkę bo w inter carsie gość dał nie tą co trzeba |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-07-27, 13:02
|
|
|
Ja za swoją płaciłem w sklepie coś koło 17 zł chyba. U mnie była czarna a tą co kupiłem była biała. Pasuje idealnie. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Dynka13
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 03 Lip 2013 Posty: 119 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2014-07-28, 19:08
|
|
|
a więc dziś wymieniłem kostkę stacyjki i auto pali wymieniłem też filter paliwa no i poprawy nie ma to będzie raczej pompa, na dniach biorę się do roboty |
|
|
|
|
|
|
|
Dynka13
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 03 Lip 2013 Posty: 119 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2014-07-29, 18:18
|
|
|
no i butla z gazem zdemontowana jutro biorę się za pompę przy okazji wymiana butli z gazem i do koła zapasowego |
|
|
|
|
Dynka13
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 03 Lip 2013 Posty: 119 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2014-08-01, 19:52
|
|
|
no więc kosz i pompa zdemontowana. pompę podłączyłem pod 12V i pompuje. bardzo nie spodobał mi się stan węży w koszu strasznie sparciałe popękane i miękkie czy to może być objaw ? jutro sprawdzę szczelność węży ale tragicznie wyglądają jeszcze oryginalne |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-08-01, 19:59
|
|
|
dobre nasze paliwo ich rozpuściło |
|
|
|
|
Dynka13
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 03 Lip 2013 Posty: 119 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2014-08-15, 14:31
|
|
|
powiedzcie mi co może być przyczyną, auto nadal stoi. Licznik pokazuje niecałą połowę baku a auto nie odpala, oporność wskaźników lewego jak i prawego dobra, do wsadzania pompy kupiłem specjalnie endskop żeby mieć pewność że króciec wszedł. pompę słychać że chodzi
DODANO:
po dolaniu paliwa wszystko ok. a daję rękę uciąć że króciec siedzi na swoim miejscu. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-08-15, 18:08
|
|
|
Chyba jednak nie siedzi bo to typowy objaw że nie ciągnie z drugiej komory. |
|
|
|
|
|