Autor |
Wiadomość |
Tofik
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 47 Dołączył: 08 Sty 2014 Posty: 6 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2014-12-31, 14:55
|
|
|
Ja miałem uszkodzony ten "tłoczek" gumowo metalowy odpowiedzialny za zmianę kerunku jazdy. Jest on praktycznie na końcu skrzyni, także trzeba wszystko wybebeszać. Jakby to powiedzieć ta guma potrafi pęknąć i przepuszcza olej. Dlatego na zimnym mi nie jechał do tyłu pod górkę. Ale moje objawy to wyłącznie słabe R na zimnym oleju. Po rozgrzaniu wszystko było ok. Zastanawiam się tylko, czy u Ciebie nie doszło już do rozwalenia się tego elementu, bo może ten kolor i zapach oleju bierze się ze zmielonej gumy? Daj znać jak rozwiążesz sprawę. |
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-01-01, 14:30
|
|
|
Może tak być, że to coś padło bo prawie 1.5 l oleju musiało się z czegoś wziąć. Dopiero jak podmienię skrzynię mogę coś powiedzieć. Cały remont nagram kamerą to będzie jakaś dokumentacja. Jeszcze około miesiąca muszę się przemęczyć - najpierw zawieszenie bo nie przejdzie przegląd potem skrzynia. |
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-02-14, 17:57
|
|
|
***
Po dłuższych przemyśleniach, kalkulacjach i twardym stwierdzeniu, że bez podnośnika to ni hu....steczki tematu nie ruszę zawiozłem 8 do ASB Długołęka. Remont kapitalny bo nic innego nie wchodzi w grę zwłaszcza, że koszt był do przyjęcia.
Odebrałem po kilku dniach, gwarancja na całą skrzynię (1 rok); z tego co się dowiedziałem to tarczki były spalone, kosz od R wyzionął ducha i jeszcze coś tam.
W drodze powrotnej nie ten samochód, biegi pełna kultura, zero szarpnięć i rusza z kopyta piknie. Zrobiłem chwilowo tylko 20 km w drodze powrotnej i jak będzie dalej skrobnę za jakiś czas.
*** nowy post, aby był z datą dzisiejszą. |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-02-15, 17:38
|
|
|
robsonik4, jak kwotowo wyszło? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-02-16, 00:43
|
|
|
Poszło na PW |
|
|
|
|
Danio
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 195 Skąd: Długołęka/Wrocław
|
Wysłany: 2015-03-10, 21:21
|
|
|
robsonik4 a gdzie wcześniej jeździłeś z tą skrzynią co tak zgadywali? na ul.Rakową? |
_________________ Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami |
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-03-10, 21:25
|
|
|
Tam dzwoniłem |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
|