Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Przekładnia kierownicza (magiel)  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-05, 20:52   

Adrian patrzałes dokładnie? Ja wyczaiłem że to jednak dziwna awaria końcówki dawała taki rezonans jakby cos w kolumnie pukało.
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-06, 16:46   

Apophis napisał/a:
Adrian patrzałes dokładnie? Ja wyczaiłem że to jednak dziwna awaria końcówki dawała taki rezonans jakby cos w kolumnie pukało.


Myślę że na sto procent, na zgaszonym silniku jak ruszam kierownicą na boki to wtedy stuka.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-06, 20:15   

Miałem identyczny objaw a teraz go nie ma.
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-17, 18:38   

Mam pytanko, co może być przyczyną mniejszego promienia skrętu po zmianie maglownicy?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-09-17, 18:43   

adrian949 napisał/a:
Mam pytanko, co może być przyczyną mniejszego promienia skrętu po zmianie maglownicy?

Pewnie tylko w jedną stronę jest mniejszy... bo pewnie nie zostało to złożone "na środku" :roll:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-17, 19:02   

FOSS napisał/a:
adrian949 napisał/a:
Mam pytanko, co może być przyczyną mniejszego promienia skrętu po zmianie maglownicy?

Pewnie tylko w jedną stronę jest mniejszy... bo pewnie nie zostało to złożone "na środku" :roll:


I pewnie masz racje, muszę to sprawdzić. Wydawało mi się że koła były prosto. Pozdro
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-10-02, 10:05   

Dzisiaj rozmawiałem z człowiekiem z AVANTI otrzymałem informację że do A8 D2 nie regenerują już maglownic.
Pan tłumaczył że mieli ok 15-20% zwrotów czyli co szósta do poprawki.


Jakie rozwiązanie?
_________________

 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-10-13, 17:56   

Proszę o poradę jakiej szukać przekładni jeżeli ta którą posiadam ma nr 4D1422065M
_________________

 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-13, 18:06   

Masz sevotronic?
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-10-13, 18:27   

adrian949 napisał/a:
Masz sevotronic?

Przekażnik w nogach pasażera mam a w maglu coś jest z kablem więc sądze że jest to servotronic.

Czy maglownica o numerze 4D1422069 podejdzie zamiast mojej 4D1422065M
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.