|
Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-05, 20:52
|
|
|
Adrian patrzałes dokładnie? Ja wyczaiłem że to jednak dziwna awaria końcówki dawała taki rezonans jakby cos w kolumnie pukało. |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-06, 16:46
|
|
|
Apophis napisał/a: | Adrian patrzałes dokładnie? Ja wyczaiłem że to jednak dziwna awaria końcówki dawała taki rezonans jakby cos w kolumnie pukało. |
Myślę że na sto procent, na zgaszonym silniku jak ruszam kierownicą na boki to wtedy stuka. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-06, 20:15
|
|
|
Miałem identyczny objaw a teraz go nie ma. |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-17, 18:38
|
|
|
Mam pytanko, co może być przyczyną mniejszego promienia skrętu po zmianie maglownicy? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-09-17, 18:43
|
|
|
adrian949 napisał/a: | Mam pytanko, co może być przyczyną mniejszego promienia skrętu po zmianie maglownicy? |
Pewnie tylko w jedną stronę jest mniejszy... bo pewnie nie zostało to złożone "na środku" :roll: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-17, 19:02
|
|
|
FOSS napisał/a: | adrian949 napisał/a: | Mam pytanko, co może być przyczyną mniejszego promienia skrętu po zmianie maglownicy? |
Pewnie tylko w jedną stronę jest mniejszy... bo pewnie nie zostało to złożone "na środku" :roll: |
I pewnie masz racje, muszę to sprawdzić. Wydawało mi się że koła były prosto. Pozdro |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-10-02, 10:05
|
|
|
Dzisiaj rozmawiałem z człowiekiem z AVANTI otrzymałem informację że do A8 D2 nie regenerują już maglownic.
Pan tłumaczył że mieli ok 15-20% zwrotów czyli co szósta do poprawki.
Jakie rozwiązanie? |
_________________
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-10-13, 17:56
|
|
|
Proszę o poradę jakiej szukać przekładni jeżeli ta którą posiadam ma nr 4D1422065M |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-13, 18:06
|
|
|
Masz sevotronic? |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-10-13, 18:27
|
|
|
adrian949 napisał/a: | Masz sevotronic? |
Przekażnik w nogach pasażera mam a w maglu coś jest z kablem więc sądze że jest to servotronic.
Czy maglownica o numerze 4D1422069 podejdzie zamiast mojej 4D1422065M |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Prywatność. |