|
Autor |
Wiadomość |
marczyk
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Mateusz
Dołączył: 26 Lis 2019 Posty: 26 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2024-12-05, 10:28 [D2 95 4.2PB/LPG
] Silnik ma bardzo słaby dół
|
|
|
Witam posiadam d2 4.2 abz z skrzynia 4hp oraz instalka lpg, w tym roku robiłem w nim taki "remoncik" klasycznie kompletnie głowice regeneracja wszystkie uszczelki itp. bo ciekło no i teraz jest suchutko ale chodzi o moc silnika . Jest tak od kiedy ją mam czyli już dwa lata od początku "szału nie było" jeśli chodzi o moc miałem w między czasie przyjemność jeździć innymi i kurde różnica była odczuwalna bardzo szczególnie od dołu do ok 4 tys moja po prostu nie jedzie ,silnik chodzi idealnie zero falowań,drgań, zero dymu nic . Kompresja zmierzona jest na każdym cylindrze 13.5-14bar. Jeśli chodzi o nieszczelności było kilka ,została mi jedynie z tyłu silnika odma do naprawy ponieważ tam delikatnie powietrze ciągnie . Uszczelki kolektora ssącego to wszystko jest nowe ,dodam że czy na LPG czy benzynie auto jedzie tak samo . Podmienialem przeplywke również nic to nie zmienia aczkolwiek robiłem ostatnio logi (później je wstawię ) i przepływka dmucha max 200g z tego co widziałem . Co jeszcze mógłbym sprawdzić ? Błędów w silniku brak . Skrzynia chodzi jak nowa ,katalizatory są zamienniki wstawione aczkolwiek są one czysciutkie jak nowe w środku . |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1299 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2024-12-05, 11:39
|
|
|
Na początek wyeliminuj lewe powietrze. Jak ciągnie gdzieś bokiem, to przepływomierz kłamie, a jak przepływomierz kłamie, to ECU nie podaje odpowiedniej ilości paliwa. Przepływka powinna pokazywać ok. 240 g/s.
Z przodu kolektora masz gruszkę od przestawiania długości dolotu, sprawdź w jakiej jest pozycji domyślnie (ma się zassać i skrócić dolot dopiero powyżej 4tys. obrotów) i czy mechanizm nie jest zablokowany.
Katalizatory dobrane odpowiednio do przepływu? To, że są czyste nie znaczy, że nie dławią wydechu. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
marczyk
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Mateusz
Dołączył: 26 Lis 2019 Posty: 26 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2024-12-05, 13:29
|
|
|
zapomnialem o gruszce ,oczywiscie pierwsze co to sprawdzalem chodzi idealnie leciutko i zasysa powyzej 4k rpm wrzucam logi
https://vaglogs.com/log/002-009-011-b0bd2a22-08ac-476d-a632-4492f6666102 tu jest na lpg
https://vaglogs.com/log/002-009-011-dae8e312-6df9-4843-a896-756549e1e6ca tu na benzynie
[ Dodano: 2024-12-05, 13:32 ]
kurcze czy katalizatory dobrane no są o srednicy rur szerokie w srodku zagladalem do nich to przeplyw jest tam widac spory
[ Dodano: 2024-12-05, 15:16 ]
Aha jeszcze pewnie ktoś zada pytanie o ustawienie rozrządu ,są nowe łańcuchy na walkach i nowy rozrząd i jest ustawiony idealnie podczas tego remonciku wszystko ustawiłem idealnie
[ Dodano: 2024-12-05, 18:11 ]
Podziałalem teraz z odma wszystkie węże poszły nowe także można powiedzieć że wszystkie podciśnienia w silniku są nowe już nie ma prawa nigdzie ssać lewego przejechałem się ,ale chyba nie zauważyłem poprawy tak zacząłem myśleć czy to czasem nie pompa paliwa ona była słaba od początku zawsze muszę troszkę dłużej pokręcić żeby odpalił nie że sekunda tylko z 2-3 czasami bo lpg mam ogólnie słabe jak na ten silnik więc nie dziwię że nie ma mega powera na lpg ale na benzynie to może rzeczywiście pompa nie wydala przy obciążeniu dużym |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |