Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Słabe nagrzewanie Webasto  
Autor Wiadomość
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2019-01-04, 18:58   [D2 95 4.2PB/LPG ] Słabe nagrzewanie Webasto

Pytanie do tych co mają sprawne fabryczne webasto i go używają. Ponieważ zaczeło się skrobanie szyb

Ile minut grzana u was potrzeba żeby rozmrozić samochód?

Mam wcześniejsze doświadczenia w dieslu 1.9 Tdi i tam wystarczyło 30m przy -15 i cały samochód był mokry od roztopionego śniegu, silnik 70c a wnętrze ukrop.

W A8 odpaliłem z pilota i po 30m silnik nagrzany do 50c ( instalacja Prins na 45c i przęłączyła się zaraz po odpaleniu) a wnętrze letnie i szyby dalej zmrożone , dopiero zaczynało coś tam odpuszczać. Odpaliłem silnik i dopiero po 10m lód z szyb schodził bezproblemowo.

Cały kombajn climatronica mam zregenerowany , nagrzewnice przepłukane , klapki oklejone na nowo , zawory i pompa zregenerowane. Ogrzewanie działa idealnie.
Piec jest w pełni sprawny ,oryginalny zostaw wymieniony na nowszy termo top c 5kw (70h nalou) oryginał akcesoryjny webasto a nie wyciągany z innego auta .


Teraz nie wiem czy za krótko grzeje czy coś jest u mnie nie tak .
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-01-04, 19:27   

Jeśli masz Ori webasto to sprawdź czy zawór zwrotny masz odpowiednio wpiety, obieg powinien być najpierw przez nagrzewnice i dopiero przez nie na silnik, jak będzie coś pokrecone to obieg z webasta morze byś puszczone na silnik i jakimś cudem trochę będzie szło na nagrzewnice, a do ilu kresek na klimatroniku masz nadmuch prze pracującym webasto?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2019-01-04, 19:50   

Do 3 kresek chyba
Właśnie zaworu tam nie mam jest trójnik tylko (najtańsza używka 300zł jeszcze nacięty od noża <boisie> )
I faktycznie by pasowało że tu jest problem
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-01-04, 20:07   

Tam musi byś zawór zwrotny, inaczej nie będzie prawidłowego obiegu plynu
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2019-01-04, 20:09   

Muszę jechać do hydraulicznego i kupić metalowy , tanie są zaraz przerobie ten trójnik i zobaczę wtedy.

[ Dodano: 2019-01-05, 15:42 ]
Udało mi się znaleźć w garażu zawór zwrotny od wody 3/4 cala teflonowy grzybek .
Muszę nagwintowac jeszcze rurki z nierdzewnej na króćce i wyspawać trójnik . Na długość powinno wejść wszystko.
Może ktoś ma taki zawór oryginalny luzem i mógłby go zmierzyć ? Najbardziej mnie długość całości interesuje .
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-01-05, 15:52   

Mam taki, postaram się go zwymiarowac ale dziś to już nie dam rady
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2019-02-02, 18:28   

Zawór zamontowany jutro test grzania .

Takie coś zrobiłem




i tutaj foto z wymiarami od "pb41ns" jeśli ktoś by chciał sobie taki wykonać






Mój wyszedł o 1cm krótszy i boczny króciec też 1cm krótszy od oryginalnego z plastiku.

koszt 5zł za rurki 20mm, króćce do wspawania 9zł i 12 zł za sam zawór zwrotny 3/4cala przy cenie używek to jak za darmo
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-02-02, 18:43   

A to z metalu czy mosiądzu?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2019-02-02, 18:52   

Na foto słabo widać , Sam zawór zwrotny jest z mosiądzu a króćce wyspawane z nierdzewki (AISI316)

Sam zawór ma w środku grzybek bez żadnej gumy tylko sam teflon plus nierdzewna sprężyna więc jest wieczny praktycznie , akurat znalazłem taki u siebie w zapasach
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.