Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] STAG 300 - błąd napięcia  
Autor Wiadomość
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2011-11-20, 14:57   [D2 95 4.2PB/LPG ] STAG 300 - błąd napięcia

Witam
Wczoraj rano po odpaleniu auta i po uzyskaniu temperatury instalacja LPG nie przerzuciła na zasilanie gazem, kontrolka centralki ilości gazu pokazuje zła ilość gazu w butli i co chwilę próbuje się przerzucić na gaz ale słychać tylko jakby przekaźnik i dioda szybko miga wraz z diodami ilości gazu. Podłaczyłem laptopa i ku mojemu ździwieniu instalacja normalnie przerzuca na gaz, jak wyciagnę wtyczkę od interfejsu problem wraca. Błędy na sterowniku to błąd napięcia. Weszłem w zakładkę mapy w programie ale ich tam nie ma a żeby zebrać nowe to sterownik nie daje rady bo nie pokazuje właściwych wartości w zakładce mapy (np. po dodaniu gazu skok tego punktu ruchomego na mapie to ok 2 cm...). Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, resetowałem sterownik gazu, patrzyłem po kablach i nic.....Co radzicie??? Podejrzewam brak masy do instalacji ale nie wiem gdzie jest wpięta, ktoś się orientuje gdzie gazownicy w A8 wpinają?
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-11-20, 15:49   

Poprowadź swoją niezależną masę i wtedy zobacz .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2011-11-20, 16:01   

o tym też pomyślałem ale chciałbym znaleźć gdzie wpięta jest ta obecna
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-11-20, 21:18   

Jaki masz sterownik?

Sprawdz jakie pokazuje napięcie ?
Lampki od ilości gazu niemają wpływu na przezucanie z Pb na Lpg od tego jest czujnik temperatury reduktora.
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2011-11-20, 21:24   

napięcie mam OK bo też specjalnie wymieniłem akumulator (mam drugi) tak wiec ta opcja odpada.
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
jacek1-74 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 34
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-11-21, 16:41   

Kolego, zacznij od czujnika ciśnienia PS-01 to on odpowiada za przełączanie pb/lpg. Jeżeli masz stag 300, to pewnie reduktor gold. Te z kolei bardzo szybko się brudzą w środku i nie utrzymują ciśnienia na ustalonym poziomie. Wymontuj rozbierz (nie bój się, nic nie poucieka) wyczyść i będzie hulał jak nowy.Temat rozbiórki tego reduktora był już chyba poruszany na forum.
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-11-21, 18:34   

Map sensor nie ma znaczenia podczas pierwszego przełaczenia na Lpg. Do tego służy czujnik umieszczony w reduktorze.

Gdyby map siadł to wywaliło by błąd ciśnienia a nie napięcia.

Sprawdz jakie pokazuje napięcie komp od Lpg a nie jakie masz w aucie.

Błąd ten wyskakuje kiedy napięcie spadnie poniżej 9V

Sprawdz mase oraz główny plus w wiązce Lpg
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2011-11-21, 19:01   

Dzięki za sugestie pioter i hipcio bo inni to już pół auta mi każą rozbierać :mrgreen: , przyczyną takiego zachowania były zaśniedziałe złaczki masy przykręcone do takiej płytki przy karoserii w przedziale silnika patrząc od przodu to lewa górna strona za przepływomierzem. Tak na pierwszy rzut oka to wyglądało OK ale jak rozkręciłem złączki były pokryte nalotem, przeczyszczono, zakręcono i jak ręką odjął usterka zniknęła. Zniknęły też mapy gazu i benzyny ale one same się narysują podobno....bo mnożnik został jaki był.
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.