Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Wspomaganie ciężko chodzi, a płyn jest  
Autor Wiadomość
zeber 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 38
Skąd: Bystrzyca Kłodzka
Wysłany: 2011-12-17, 20:19   [D2 95 4.2PB/LPG ] Wspomaganie ciężko chodzi, a płyn jest

Witam. Proszę o porady.
Wspomaganie ciężko chodzi, przy zawracaniu prawie udusi V8. Płyn jest koloru czarnego i wymieniałem płyn już 3 razy ale tylko ze zbiorniczka, wiec w układzie jest już 2 litry nowego płynu FEBI 6162. Po każdej wymianie wspomaganie chodziło lżej ale po 50 kilometrach znowu zaczyna ciężko chodzić.
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2011-12-18, 09:02   

Nie może być dwa litry bo w cały układ wchodzi coś około 1,3L.Musisz przepłukać cały układ i w tedy zobaczysz czy coś pomogło bo takie wymiany z samego zbiorniczka nic nie dadzą.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-12-18, 12:35   

To tak samo jak byś powiedział że wymieniłeś płyn hamulcowy ( ale tylko w zbiorniczku) I dalej samochód nie chce hamować ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2011-12-18, 15:15   

Tutaj instrukcja jak to zrobić:
http://www.audipages.com/...er/psflush.html
 
 
zeber 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 38
Skąd: Bystrzyca Kłodzka
Wysłany: 2011-12-21, 17:14   

Witam. Dzięki za porady. Po świętach wymienię ten płyn jak należy i napisze jaki jest efekt.
 
 
Woźny. 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: fiat 126p
Wiek: 42
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 33
Skąd: okolice KRK
Wysłany: 2013-12-19, 21:45   

Podepnę się pod temat. U mnie objawy są troszkę inne mianowicie wspomaganie działa dość ładnie tylko czasem chodzi dość ciężko znaczy kręce kierownicą na postoju i kręci lekko nagle zaczyna iść ciężko tak jakby wspomaganie przestało działać a nie tak jakby coś zblokowało i koniec bo dalej idzie ale ciężko. Jak kręce w drugą stronę to też raz lekko raz ciężko. czasem jest tak że kręci lekko i wszystko jest ok. A czasem potrafi się to zdarzyć nawet kilka razy dziennie że idzie ciężko. Po prostu niema reguły. Auto mam od niedawna i działo się tak już od momentu zakupu. Pompa wspomagania nowa. Płyn nowy.audi 4.2 98 rok. Jeszcze podczas jazdy jak tylko ruszę kierownicą to słychać takie ciągłe syczenie i to bardziej w środku niż na zewnątrz nie jest to jakieś głośne ale słyszalne. Poradzi ktoś coś?
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2013-12-19, 22:38   

Woźny. napisał/a:
Jeszcze podczas jazdy jak tylko ruszę kierownicą to słychać takie ciągłe syczenie i to bardziej w środku niż na zewnątrz nie jest to jakieś głośne ale słyszalne. Poradzi ktoś coś?

Kolego to syczenie zanika jak delikatnie ruszysz kierownicą?
 
 
Woźny. 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: fiat 126p
Wiek: 42
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 33
Skąd: okolice KRK
Wysłany: 2013-12-19, 22:58   

Właśnie nie. Jak jadę i kierownicę trzymam prosto to jest cisza a jak tylko ruszę to syczy. Jak skręcę mocniej to syczy ale wtedy wystarczy że troszkę odpuszczę i jest cisza. Czyli skręcam np. pół obrotu kierownicą niezależnie czy stoję czy jadę syczy przez cały czas czyli od momentu gdy ruszę kierownicą i jak trzymam cały czas w tym położeniu to syczy a jak tylko odpuszczę choćby 2mm to przestaje. Jak odpuszczę więcej to tak jakbym kręcił w drugą stronę więc znów syczy.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-12-19, 23:01   

Nieszczelność przy serwie <tjaa>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Woźny. 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: fiat 126p
Wiek: 42
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 33
Skąd: okolice KRK
Wysłany: 2013-12-19, 23:05   

Ale wycieków nigdzie niema. Pompa nowa przewody od zbiorniczka płynu nowe to gdzie ta nieszczelność?
 
 
Pepeka 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 247
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-01-02, 08:40   

Woźny. napisał/a:
Właśnie nie. Jak jadę i kierownicę trzymam prosto to jest cisza a jak tylko ruszę to syczy. Jak skręcę mocniej to syczy ale wtedy wystarczy że troszkę odpuszczę i jest cisza. Czyli skręcam np. pół obrotu kierownicą niezależnie czy stoję czy jadę syczy przez cały czas czyli od momentu gdy ruszę kierownicą i jak trzymam cały czas w tym położeniu to syczy a jak tylko odpuszczę choćby 2mm to przestaje. Jak odpuszczę więcej to tak jakbym kręcił w drugą stronę więc znów syczy.


Co prawda już mogłeś do tego czasu sobie z tym poradzić, ale....
do wymiany zawór zwrotny - znajduje się i pełni rolę śruby węża tego ze spiralą nr 8E0422529
Po kazdej wymianie płynu nie zapomnij o wyczyszczeniu sitka filtra znajdującego się w zbiorniczku
_________________
Złego diabli nie biorą ...
 
 
koziolek 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 438
Skąd: WLKP
Wysłany: 2014-12-11, 22:24   

123mielony napisał/a:
Woźny. napisał/a:
Jeszcze podczas jazdy jak tylko ruszę kierownicą to słychać takie ciągłe syczenie i to bardziej w środku niż na zewnątrz nie jest to jakieś głośne ale słyszalne. Poradzi ktoś coś?

Kolego to syczenie zanika jak delikatnie ruszysz kierownicą?


troche odkopie temat, ale mam właśnie taki objaw jak był opisany tyle, że mi właśnie te syczenie zanika jak lekko ruszę kierownicę. jak to wyeliminować ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.