Autor |
Wiadomość |
zeber
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 38 Skąd: Bystrzyca Kłodzka
|
Wysłany: 2011-12-17, 20:19 [D2 95 4.2PB/LPG
] Wspomaganie ciężko chodzi, a płyn jest
|
|
|
Witam. Proszę o porady.
Wspomaganie ciężko chodzi, przy zawracaniu prawie udusi V8. Płyn jest koloru czarnego i wymieniałem płyn już 3 razy ale tylko ze zbiorniczka, wiec w układzie jest już 2 litry nowego płynu FEBI 6162. Po każdej wymianie wspomaganie chodziło lżej ale po 50 kilometrach znowu zaczyna ciężko chodzić. |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-12-18, 09:02
|
|
|
Nie może być dwa litry bo w cały układ wchodzi coś około 1,3L.Musisz przepłukać cały układ i w tedy zobaczysz czy coś pomogło bo takie wymiany z samego zbiorniczka nic nie dadzą. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
|
|
|
|
|
|
|
zeber
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 38 Skąd: Bystrzyca Kłodzka
|
Wysłany: 2011-12-21, 17:14
|
|
|
Witam. Dzięki za porady. Po świętach wymienię ten płyn jak należy i napisze jaki jest efekt. |
|
|
|
|
Woźny.
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: fiat 126p
Wiek: 42 Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 33 Skąd: okolice KRK
|
Wysłany: 2013-12-19, 21:45
|
|
|
Podepnę się pod temat. U mnie objawy są troszkę inne mianowicie wspomaganie działa dość ładnie tylko czasem chodzi dość ciężko znaczy kręce kierownicą na postoju i kręci lekko nagle zaczyna iść ciężko tak jakby wspomaganie przestało działać a nie tak jakby coś zblokowało i koniec bo dalej idzie ale ciężko. Jak kręce w drugą stronę to też raz lekko raz ciężko. czasem jest tak że kręci lekko i wszystko jest ok. A czasem potrafi się to zdarzyć nawet kilka razy dziennie że idzie ciężko. Po prostu niema reguły. Auto mam od niedawna i działo się tak już od momentu zakupu. Pompa wspomagania nowa. Płyn nowy.audi 4.2 98 rok. Jeszcze podczas jazdy jak tylko ruszę kierownicą to słychać takie ciągłe syczenie i to bardziej w środku niż na zewnątrz nie jest to jakieś głośne ale słyszalne. Poradzi ktoś coś? |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2013-12-19, 22:38
|
|
|
Woźny. napisał/a: | Jeszcze podczas jazdy jak tylko ruszę kierownicą to słychać takie ciągłe syczenie i to bardziej w środku niż na zewnątrz nie jest to jakieś głośne ale słyszalne. Poradzi ktoś coś? |
Kolego to syczenie zanika jak delikatnie ruszysz kierownicą? |
|
|
|
|
Woźny.
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: fiat 126p
Wiek: 42 Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 33 Skąd: okolice KRK
|
Wysłany: 2013-12-19, 22:58
|
|
|
Właśnie nie. Jak jadę i kierownicę trzymam prosto to jest cisza a jak tylko ruszę to syczy. Jak skręcę mocniej to syczy ale wtedy wystarczy że troszkę odpuszczę i jest cisza. Czyli skręcam np. pół obrotu kierownicą niezależnie czy stoję czy jadę syczy przez cały czas czyli od momentu gdy ruszę kierownicą i jak trzymam cały czas w tym położeniu to syczy a jak tylko odpuszczę choćby 2mm to przestaje. Jak odpuszczę więcej to tak jakbym kręcił w drugą stronę więc znów syczy. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-12-19, 23:01
|
|
|
Nieszczelność przy serwie <tjaa> |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Woźny.
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: fiat 126p
Wiek: 42 Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 33 Skąd: okolice KRK
|
Wysłany: 2013-12-19, 23:05
|
|
|
Ale wycieków nigdzie niema. Pompa nowa przewody od zbiorniczka płynu nowe to gdzie ta nieszczelność? |
|
|
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-01-02, 08:40
|
|
|
Woźny. napisał/a: | Właśnie nie. Jak jadę i kierownicę trzymam prosto to jest cisza a jak tylko ruszę to syczy. Jak skręcę mocniej to syczy ale wtedy wystarczy że troszkę odpuszczę i jest cisza. Czyli skręcam np. pół obrotu kierownicą niezależnie czy stoję czy jadę syczy przez cały czas czyli od momentu gdy ruszę kierownicą i jak trzymam cały czas w tym położeniu to syczy a jak tylko odpuszczę choćby 2mm to przestaje. Jak odpuszczę więcej to tak jakbym kręcił w drugą stronę więc znów syczy. |
Co prawda już mogłeś do tego czasu sobie z tym poradzić, ale....
do wymiany zawór zwrotny - znajduje się i pełni rolę śruby węża tego ze spiralą nr 8E0422529
Po kazdej wymianie płynu nie zapomnij o wyczyszczeniu sitka filtra znajdującego się w zbiorniczku |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2014-12-11, 22:24
|
|
|
123mielony napisał/a: | Woźny. napisał/a: | Jeszcze podczas jazdy jak tylko ruszę kierownicą to słychać takie ciągłe syczenie i to bardziej w środku niż na zewnątrz nie jest to jakieś głośne ale słyszalne. Poradzi ktoś coś? |
Kolego to syczenie zanika jak delikatnie ruszysz kierownicą? |
troche odkopie temat, ale mam właśnie taki objaw jak był opisany tyle, że mi właśnie te syczenie zanika jak lekko ruszę kierownicę. jak to wyeliminować ? |
|
|
|
|
|
|
|
|