Witam
W zwiazku z zmęczonymi tulejami które muszę wymienić w tylnych wahaczach dolnych
(tych dużych) chciałbym spytać czy ktoś z kolegów może doradzić jak najprościej wahacz zdemontować i wymienić tuleje? i oczywiście z demontażem sprężyn....
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2 Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-05-04, 12:47
jesli mowisz o tych tulejkach polowkowych co wchodza do zwrotnicy to o ile wywalic je nie jest klopotem o tyle montaz musisz przeprowadzic bardzo precyzyjnie bo nie wolno pchac za srodek tylko trzeba miec pierscien ktorym bedziesz prasowac za zewnetrzna srednice tulei.Inaczej zniszczysz nowa tulej.
Demontaz wachacza -Co tu pisac.Trzeba to zrobic i koniec.Jakos trudno nie jest ani tez super prosto tez.Jakichs magicznych trikow tu sie nie stosuje
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2 Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 03 Lis 2011 Posty: 81 Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-05-05, 07:40
Jednym lewarkiem podnosisz samochod a drugi lewarek podstawiasz pod wachacz od strony zwrotnicy i korygyjesz wysokosc wachacza zeby go spokpjnie odkrecic od zwrotnicy potem odkreczasz łącznik i powoli opuszczasz wachacz na dół a spreżyna sama wypadnie a jak bedziesz pózniej zakładał wszystko z powrotem to w odwrotnej kolejności prosta sprawa to jest.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum