Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Wymiana tulei wahacza tył  
Autor Wiadomość
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2014-05-04, 10:29   [D2 95 4.2PB/LPG ] Wymiana tulei wahacza tył

Witam
W zwiazku z zmęczonymi tulejami które muszę wymienić w tylnych wahaczach dolnych
(tych dużych) chciałbym spytać czy ktoś z kolegów może doradzić jak najprościej wahacz zdemontować i wymienić tuleje? i oczywiście z demontażem sprężyn....
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-05-04, 12:47   

jesli mowisz o tych tulejkach polowkowych co wchodza do zwrotnicy to o ile wywalic je nie jest klopotem o tyle montaz musisz przeprowadzic bardzo precyzyjnie bo nie wolno pchac za srodek tylko trzeba miec pierscien ktorym bedziesz prasowac za zewnetrzna srednice tulei.Inaczej zniszczysz nowa tulej.
Demontaz wachacza -Co tu pisac.Trzeba to zrobic i koniec.Jakos trudno nie jest ani tez super prosto tez.Jakichs magicznych trikow tu sie nie stosuje
 
 
Buniek4200 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 81
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-05-05, 07:40   

Jednym lewarkiem podnosisz samochod a drugi lewarek podstawiasz pod wachacz od strony zwrotnicy i korygyjesz wysokosc wachacza zeby go spokpjnie odkrecic od zwrotnicy potem odkreczasz łącznik i powoli opuszczasz wachacz na dół a spreżyna sama wypadnie a jak bedziesz pózniej zakładał wszystko z powrotem to w odwrotnej kolejności prosta sprawa to jest.
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2014-05-05, 14:01   

Hej
A na sprężynę nie trzeba zakładać jakiś ściągaczy, aby ją ścisnąć?
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2014-05-08, 06:11   

Hej
Czy taki komplet podejdzie aby wymieniać tuleje metalowo-gumowe w naszych A8?

http://allegro.pl/sciagac...4182897536.html
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.