Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Wypadania zapłonów na LPG  
Autor Wiadomość
ferosan 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 17
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2009-11-02, 18:02   [D2 95 4.2PB/LPG ] Wypadania zapłonów na LPG

na bezynie odpala normalnie chodzi jak przełancza sie na gaz jeszcze nie zagrzany to wyrzuca odrazu CAT i w VAG wychodzi

16687 Cylinder #3 - wykryto przerwę zapłonu
i tak na cylindrach
2,3,6,7

prosze o pomoc świece wymienione na nowe i nic nie pomogło
 
 
tomek2901 
Użytkownik



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat,Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 38
Skąd: Andrychów
Wysłany: 2009-11-02, 21:59   

Możliwe ze poszla jakas cewka ale to trzeba podpiać pod kompa i wyjdzie na jaw .Jak nie to trzeba wymienic modul .Ja juz z tym tez mialem duzo zabawy ale sie udalo naprawic.
 
 
wojti_sopot 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 152
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2009-11-02, 23:06   

Witam.
Zamień moduły miejscami.
 
 
pet3r 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 246
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2009-11-02, 23:29   

tak jak mówi wojti, skasuj błędy, zamień moduły miejscami i odczytaj jeszcze raz.
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2009-11-04, 17:14   

najpierw odpal na benzynie i podepnij vag,posprawdzaj bloki spalania na poszczegolnych cylindrach i jesli wtedy beda braki spalania to kombinuj z modulami i z cewkami a jesli na benzynie jest ok to przezuc na gaz i sprawdzaj to samo od nowa na gazie.Tym sposobem wykluczysz jedno bo jesli problem nie wystepuje na benzynie to znaczy ze jest cos z gazem.Temat dlugi i szeroki i doskonale mi znany,na forum jest tego sporo.Poczytaj ewentualnie dzwon do mnie to pomoge
 
 
ReServeD 
Użytkownik



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 30
Skąd: Warszawa/Ryki
Wysłany: 2009-11-04, 18:10   

a ja mam tak - wymieniłem świece bo przerywało auto na gazie (na benzynie ok) - 2 wizyty u gazownika, któremu raczej ufam i wciaz to samo - jak przypierdole to szarpie przy poszczegolnych obrotach np na 3cim biegu miedzy 140-160km/h i jak tam przytrzymam na szarpaniu to oczywiscie miga CAT czyli nie przepala. gaziarz mowi ze pewnie cewka pada i dlatego nie przepala na gazie bo tam przeciez wieksza temp spalania itd, wiec co teraz zrobić? zamienić cewki miejscami bo wywala ciagle na 3ciej? czy najpierw zamienić moduły (czyt. przełożyć wtyczke brązową zamiast czarnej i odwrotnie?)

hilfe :)
_________________
serce bije w takt V-Acht :diabel:
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2009-11-04, 19:32   

jesli na benzynie jest ok a na gazie szarpie to stawiam na tloczki w listwie wtryskowej gazu i nie ma co cudowac ale pod warunkiem ze na benzynie jest igielka a na gazie poszarpuje nawet jak jest motor nagrzany.Zamien cewke tam gdzie nie spala z jakas inna i podepnij vagine,jesli wciaz bedzie ten sam baniak to wymien to o czym pisalem wyzej a jesli spalania nie bedzie tam gdzie poszla owa cewka to znaczy ze jest ona do dupy lub jak kto woli do tyłka
 
 
ferosan 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 17
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2009-11-05, 22:37   

u mnie na bezynie normalnie chodzi bez problemu tylko na gazie jak jest temperatura mniej niż 90 to wtedy na wolnych obrotach bede jechal tak 90 na 4-tym biegu i zaczyna szarpac i wyskakuje CAT i jak dodam gazu to sie dusi tak jakby nie przepalał gazu gazownik mówił zeby wymienić jakieś uszczeleczki na listwach wtryskowych bo strasznie już zaczeły klikać i niby mogą przepuszczać za dużo gazu i do tego dlatego możliwe ze mi tyle pali bo wymieniłem filtry i ustawił mi niby dobrą mape gazu i pali ciągle przy bardzo spokojnej jezdzie tak 22-25 gdzie komputer pokazuje 12,1-13,2 max czyli myśle ze coś jest nie tak i do tego mam jeszcze jedną sonde walnięta niby jak wymienie napisze wam czy to pomogło

[ Dodano: 2009-11-05, 22:39 ]
a jeszcze dodam ze jak zgasze i odpale jeszcze raz to wszystko jest dobrze znowu jak przejade troche to sie dusi od nowa
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2009-11-06, 09:09   

przez sonde jest duze spalanie takze jak wymienisz to bedzie gitara a co do szarpania to tloczki w listwie wtryskowej gazu do wymiany jesli ci mocno cykaja wtrychy to na bank to,one sie poprostu wycieraja i objawy sa takie jak piszesz.Koszta naprawy nie drogie w granicach 35 zl za jeden (bynajmniej u mnie)
 
 
giwera44 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 63
Skąd: Olszyna
Wysłany: 2009-11-06, 20:53   

clopaki, u mnie nigdy wskaznik komputera nie pokazje rzeczywistego spalania(oczywiscie smigam na gazie) a komp zawsze zaniza ok 4-5litr.to nie jest normalne? czy w yagu mozna wciskac "ustawienia pierwotne" bez jakiegos zagrożenia? pozdro
_________________
giwera44
 
 
ferosan 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 17
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2009-11-06, 23:22   

no tloczki u mnie taniej mi zamówił po 20 zł sztuka tylko z wymianą czyli 160 za całość :)
wymienie napewno i sonde też mi wymieni odrazu bo dużo za dużo mi pali myśle że będzie lepiej kupiłem boscha ale wtyke musi zrobić sam bo usiwersalna kosztuje 170 u mnie a nie z wtyczką 400 równica jest wiec niech sie pomeczy w poniedziałek wymiana wieć sie podziele czy jest lepiej hehe
pozdro
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2009-11-07, 10:28   

gazownik jak rozkreci listwe to bedzie widzial jakie masz tloczki i czy sa powycierane jesli tak zalozy nowe i bedzie to strzal w 10.
 
 
darius30 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 38
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2009-11-20, 14:58   Re: wykryto przerwe zapłonu jak przełączy na gaz

ferosan napisał/a:
na bezynie odpala normalnie chodzi jak przełancza sie na gaz jeszcze nie zagrzany to wyrzuca odrazu CAT i w VAG wychodzi

16687 Cylinder #3 - wykryto przerwę zapłonu
i tak na cylindrach
2,3,6,7

prosze o pomoc świece wymienione na nowe i nic nie pomogło


maiałem podobnie u mnie przyczyną była nieszczelna instalacja a dokładniej nie dociśnięta opaska. wymieniełem wąż i problem nie wystepuje. Więc ja na twoim miejscu zacząłbym od tej najprostrzej czynności. Zapalenie CAT w twoim przypadku może być spowodowane dostaniem się do garu zarówno benzyny jak i gazu (dostaje malą ilość gazu więc wspomaga się benzynką) co skutkuje nie spaleniem się w całości mieszanki i dostaniem się jej do katalizatora gdzie zostaje dopalona. Oczywiscie może to być również modół, świeca itp, ale zacząłbym od gazu
 
 
giwera44 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 63
Skąd: Olszyna
Wysłany: 2009-12-12, 10:31   

nie kupuj samych tloczków, ja kupilem za 50zl, 8 sztuk(udalo mi sie zalatwic) i jak gazownik zaczął wymiane i regulacje to wszystko sie posypalo, okazalo sie ze tłoczyska są do wymiany i na nowych tloczkach niebą dą działać, kombinacje, wypadanie zaplonów, kalibracje-to wszystko na nic. Kupiłem listwe orginalna za 150 zł. nie trzeba kalibrować i autko chodzi super. Nie kombinować z\ tłoczkami tylko wymienic listwy na nowe i po problemie, tum bardziej ze samemu mozna spokojnie wymienic i nie trzeba placic za robote. pozdrawiam

[ Dodano: 2009-12-21, 19:32 ]
do tematu na górze, każda listwę trzeba kalibrować nawet nową, ja się myliłem, sorry. pozdrawiam
_________________
giwera44
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.