Autor |
Wiadomość |
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-11-06, 18:50
|
|
|
Wiem Pepi do czego pijesz i nie mam zamiaru wchodzic w jalowa dyskusje.
Jakbys jeszcze nie zauwazyl to wiem co z czym sie je nie tylko w lpg(nie mylic z wiem wszystko) i mam czym pracowac by efekt byl zamierzony a nie na zasadzie ze chyba jest dobrze
Co do bakow to nawet teraz po 2 latach uzytkowania daleko mu do tego bylo -oringi miekkie tak jak powinny byc.
A mialem zamiar mu przeglad zrobic a tu prosze sam sie wyrwal bez pytania. |
|
|
|
|
|
|
|
Maroonio
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 78 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-06, 20:15
|
|
|
Wymieniłem lambdę na nową, zrobiłem kalibrację ale igła to to nie jest. Sprawdziłem czy z podciśnienia nie śmierdzi gazem i nie śmierdzi ale mimo wszystko obstawiam ten reduktor. Ciśnienie robocze ustawiona na 1,18 potrafi spaść przy bucie nawet poniżej 1. Ogólnie słabo jedzie a jak zrzuci kicku i ciągnie to potrafi przerzucić na benzynę. Sporadycznie na wolnych podlewa dziwnie...Zamówiłem zestaw naprawczy, zobaczymy czy coś pomoże. |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-11-06, 20:25
|
|
|
Dalej masz wypadanie zaplonu?,korekty dalej na lpg ida na te -+25% na jednym banku?
Co tam masz za wtryskiwacze?
Zestaw naprawczy zawsze sie przyda.
Pamietaj bez sondy szerokopasmowej nigdy nie ustwisz tak LPG by bylo dobrze szczegolnie gdy wlasnie pod butem ci auto nie jedzie.Znam sporo przypadkow gdy fachmani mowili-za slaby reduktor,- za slabe wtryski,
A wystarczylo z sonda sie przejechac i jadnak te za slabe spokojnie wyrabialo. |
|
|
|
|
Maroonio
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 78 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-06, 21:02
|
|
|
Sporadyczne wypadanie się pojawia ale tylko wtedy gdy podleje nie wiadomo po co na wolnych <niewiem>.
Korekty chyba się poprawiły ale dokładnie obadam to jutro podczas podróży do pracy i z powrotem. Wtryski to Magic Jet pojedyncze.
Myślałem o tym żeby założyć szerokopasmówkę bo nawet leży i czeka do mojego projektu który stoi przez zabawy z A8. Miałem wcześniej A4 1,8T i całkiem fajnie to jeździło nawet bez takiego wnikliwego strojenia więc mam nadzieję, że regeneracja reduktora poprawi sytuację. |
|
|
|
|
|
|
|
Maroonio
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 78 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-07, 07:35
|
|
|
Z dzisiejszych obserwacji wynika że to chyba coś musi być spieprzone z podłączeniem instalacji gazowej Podczas pracy na benzynie, na kanale 11 sondy elegancko pracują jak tylko nacisnę guzik żeby włączyć gazownię, pierwsza sonda nadal pracuje, natomiast druga dąży do -25% i tak już zostaje. Bez względu na to czy przyśpieszam czy nie tylko jedna sonda pracuje a druga stoi a dębowo. Gdy podczas jazdy przełączę z powrotem na benzynę to druga sonda od razu budzi się do życia.... |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-11-07, 07:47
|
|
|
to odepnij od lambdy kabelek -tak na prawdę nie potrzebny
Podziwiam was jesteście bardzo odważni
Jeden taki gówniany reduktor pracujący ponad siły
środek się kurczy obudowa jest nagrzana
Zegar tyka
no ale motory i chłodnice muszą się sprzedawać |
|
|
|
|
|
|
|
Maroonio
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 78 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-07, 08:03
|
|
|
Odpiąłem już dawno Po za tym, że znikły wskazania lambdy w programie Staga to nic się nie zmieniło. Chyba, że po za fioletowym i filoletowo szarym kabelkiem jest coś jeszcze?
Ja tego reduktora nie zakładałem, kupiłem auto z założonym gazem, nadpaloną wiązką silnika, spalonym ECU i paroma innymi duperelami i tak mi zachciało to uruchamiać |
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-11-07, 08:22
|
|
|
to aby wybadac czy to wtryski czy komp gazu zrob test.
Przelacz silnik na lpg
W programie staga rzad cylindrow 5-8 przelacz na benzyne.
Wtedy sprawdz na VAG korekty.
JAk beda nalezyte to wlaczaj po jednym wtryskiwaczu gazowym .Kazdemu z osobna daj chwile (np min.) i patrz na korekty.
Daj znac |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-11-07, 16:13
|
|
|
dawno o tym już pisałem |
|
|
|
|
Maroonio
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 78 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-07, 17:58
|
|
|
No dobra zrobiłem testy i wyniki są zaskakujące Tam chyba są jakieś cuda w podłączeniu tej instalacji. Wygląda to tak, że przy odłączaniu cylindrów 5-8 nie dzieje się nic z korektami na drugiej sondzie. Telepie tylko bardziej silnikiem i wszystko.
Przy odłączaniu cylindrów 1-4 silnikiem mniej telepie a korekty na drugiej sondzie się zmieniają. Nagrałem film jak to mniej więcej wygląda.
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-11-07, 20:23
|
|
|
Kolego sprawdz czy dobrze masz wpietą kolejność wtrysków. Wygląda mi to na pomieszanie wtrysku. Po wyłączeniu 8 gazowego wali na podwójnym paliwie i to widać po korektach. |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-11-08, 13:54
|
|
|
a moze paliwa nie odpina ?
kostkę wypnij z wtryskiwaczy |
|
|
|
|
|
|
|
Maroonio
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 78 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-08, 18:38
|
|
|
Sprawdzę te dwie możliwości tylko zastanawia mnie jedno. Dlaczego po odpięciu drugiej sondy, praca silnika znacznie się poprawia? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-11-08, 21:20
|
|
|
wchodzi w tryb awaryjny |
|
|
|
|
|
|
|
|