Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2 Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-06-20, 12:56
Z tą kompresją to masz rację, a jeśli chodzi o układ zapłonowy to gaz jest bardziej wrażliwy na problemy z zapłonem, więc wydaje siębyć wszystko ok- sorry nie spojrzałem dokładnie na treść.
LPG master - to tak dla żartu trochę, bo mam LPG też w samochodzie. Jedyną i najbardziej skuteczną opcją sprawdzenia tych teorii jest odłączenie elektrozaworu na butli + odłączenie komputera gazu. Oczywiście dobrze by było też wykasować błędy w opcji "engine"w Vag com aby zresetować korekty wtrysków. Zobacz czy jest różnica - zajmie CI to raptem 10 minut - spróbuj, może warto
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum