|
Autor |
Wiadomość |
Myski
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automatyczna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 11 Lut 2012 Posty: 69 Skąd: Warszawa/mazowieckie
|
Wysłany: 2012-07-30, 15:04 [D2 95 4.2PB/LPG
] Zawór magnetyczny połączony z miechem p
|
|
|
Witam,
w skrocie przedstawie okolicznosci w ktorych pojawil sie problem:
padl mi akumulator i razem ze znajomym odpalilismy auto z kabli, gdy troche wcisnalem pedal
gazu na N-ce to uslyszalem dziwny dzwiek i auto zaczelo parkotac i zgaslo. Pozniej jak chcialem go odpalic i dodac gazu to albo nie reagowal na gaz albo z opoznieniem. Z kazda kolejna proba odpalenia ten proces trwal coraz krocej az do momentu kiedy tylko odpalal doslownie na ulamek sekundy i gasl. Dodam, ze awaryjnie na gazie auto jezdzi.
Pierwsza mysl to, ze wina przeplywomierza....odpiąłęm go i nic. Dopiero jak kolega zaczal ruszac miechami podcisnienia to auto odpalio. Skupilem sie wiec wstepnie na nich i ku mojemu zdumieniu przy zgaszonym silniku podczas poruszania miechem ewidentnie slychac powietrze
zasysane przy zaworze magnetycznym (przy poruszaniu miechem przy szybie tez slychac, ze zasysa powietrze pod zbiornikiem plynu chlodniczego).
Moje pytanie brzmi:
Jak dziala ten zawor? I czy dobrze mi sie wydaje ze nawet na zgaszonym silniku ten zawor powinien byc szczelny podczas "pompowania" miechem podcisnienia. Jesli jest do wymiany to czy moge kupic ten (troche sie rózni od mojego):
http://moto.allegro.pl/za...2521339596.html
z góry dziekuje i pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-07-31, 07:49
|
|
|
Mi się wydaje, że to będzie raczej problem z pompą i/lub ciśnieniem paliwa... Podciśnienia można wypiąć a silnik i tak powinien zapalić. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
Myski
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automatyczna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 11 Lut 2012 Posty: 69 Skąd: Warszawa/mazowieckie
|
Wysłany: 2012-07-31, 11:42
|
|
|
ok, jak to moge sprawdzic? Z tego co sie dowiedzialem to podczas "pompowania" miecha podciśnienia zawór elektromagnetyczny powinien być szczelny, a tak nie jest...na razie zaczne od tego. Zawór juz zamowiłem.
U siebie na wydziale mam fajne stanowisko dla studentów gdzie jest rowniez przeplywomierz,
moze tam uda mi sie podpiac moj i ocenic jego "kondycje" .
[ Dodano: 2012-08-02, 10:34 ]
Mam jeszcze prosbe do osob ktore maja ten sam model co ja(przed liftem) aby sprawdzili czy podczas "pompowania" miechem podcisnienia (tego blizej zderzaka, jak na zdjeciu ) zawor elektromagnetyczny zasysa powietrze, kupilem uzywany i tez przepuszcza powietze i teraz juz nie wiem czy on powinien byc szczelny czy tylko w momencie jak membrana sie otwiera odblokowuje obieg i wtedy sie uszczelnia.
Z góry dzieki |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |