|
Autor |
Wiadomość |
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2019-01-11, 22:18
|
|
|
Tak to mniej więcej słychać od strony wzmacniacza pod zmieniarką.
https://www.youtube.com/watch?v=fk-MjqD2hmc
Dźwięk jakby przekaźnika...? Włączone radio lub kaseta lub wyjście zmieniarki i cisza. Dodam, że lekko potencjometr głośności wariuje - może to mieć wpływ? |
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-01-11, 22:54
|
|
|
Tak jakby wzmak się włączał i wyłączał. Uszkodzony potencjometr nie ma nic do tego, skoro na zmieniarce gra i być może na kasecie. Jakby okazało się uszkodzone a wciąż chcesz Concert I to kup sobie wersje Plus. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2019-01-12, 11:41
|
|
|
Dziś troszkę posprawdzałem i na pinie C6 jest cały czas napięcie po wyłączeniu radia. Swoje radio przepiąłem do A4 B5 z Bose i tam tego efektu nie było (dodam, że tam siedział Concert made in Portugal czyli pewno Blaupunkt). Jak go włożyłem do siebie to w ogóle nie odpaliło systemu audio w moim aucie był tylko napis telefon.
Nie sprawdziłem tylko napięcia na C6 na kolegi Concercie...
Póki co zrobiłem na krótko wyłączenie 12v z C6. Ale będę musiał zweryfikować co powoduje, że tam nadal jest napięcie.
[ Dodano: 2019-01-24, 19:09 ]
Radio wysłałem do człowieka co niby się zna. Twierdzi, że sprawdził radio i jest ok. Posprawdzał zimne luty. U niego wszystko działa poprawnie. Zanika 12v na C6 po wyłączeniu radia. A u mnie nadal bez zmian.
Ale pytanie mam inne. Mam telefon na pokładzie ale do radia żadna wtyczka od niego nie jest wpięta. Czy on ma jakąś swoją instalację? Jest jakoś sparowany z radiem? Być może tu jest jakiś chochlik?!
Opis Gniazd Concert Chorus.jpg
|
|
Plik ściągnięto 219 raz(y) 189,49 KB |
|
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-01-24, 19:35
|
|
|
Tak, Radio się wycisza, gdy dzwoni Ci telefon, zakończysz rozmowę pogłośni się potem znów samo. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2019-01-24, 19:43
|
|
|
No właśnie i jak porównam wyjścia w radiu to Delta CC nie ma wejścia na telefon. Concert ma. Wychodzi na to, że cały zestaw bose ma wpięte w siebie telefon. Pytanie czy Concert nie robi przez to bałaganu powodując załączanie i wyłączanie się wzmaka... Nie wiem...gdybam. Szukam pomysłu
[ Dodano: 2019-01-24, 20:14 ]
Jest trop. W miejscu gdzie w Delta CC jest drugi stały plus (do wyłączenia się radia po wyjęciu kluczyka) a w Concercie jest w tym miejscu linia K - być może tu robi zworę? Dobrze kombinuje? |
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-01-24, 20:27
|
|
|
Zarzucam Ci schematy, rok 97, także jeszcze Audio z Gammą i Delta (BOSE) i starym typem słuchawki która pewnie masz
29. Telephone, AEG
30. Radio gamma, delta sound system,
radio-Bose sound system with and without CD changer
https://www76.zippyshare.com/v/eXzBNxw9/file.html |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2019-01-24, 20:44
|
|
|
Trop błędny.
dice111, dzięki za schematy. Jutro przekaże mądrzejszej głowie.
[ Dodano: 2019-01-25, 17:24 ]
Znalazłem rozwiązanie i dla potomnych zostawiam info. Otóż wygląda to tak, że A8 D2 przeliftowe, mające zestaw BOSE z Delta CC bez linii K (Blaupunkt) - w tym miejscu jest stały plus - mostek z A7 do A3.
W wersji Gamma i Delta od Grundiga (???) jest już w miejscu A3 linia K-Bus czyli diagnostyka. I tu nie ma problemu z przejściem z Delta CC na Concert 1 (czy to Blaupunkt czy Panasonic). Problem zaczyna się tak jak w moim przypadku:
1. OEM jest Delta CC od Blaupunkta bez linii K za to z rozdzieleniem plusa o czym wyżej pisałem. Zestaw telefonu AEG.
2. Chciałem wrzucić Concert 1 od Panasonica i wystąpiły zgrzyty.
3. Mając Concerta 1 od Blaupunkta nie byłoby problemów ale przy Panasonicu z C6 wychodzi stały 12V czyli ciągłe wzbudzenie wzmaka. W Delcie 12V znika, podobnie jak w Concercie od Blaupunkta.. Cały czas odnoszę się do instalacji z telefonem AEG i roczniki A8 do końca 1996.
4. Concert 1 od Panasonica potrzebuje:
- rozciąć w instalacji samochodu przewód między pinem A3 a A7 (czerwono żółty) i pin A3 zaślepiamy lub doprowadzamy mu linię K z samochodu
- rozcinamy przewód C6 i od strony instalacji samochodu spinamy go z przewodem A5 (czyli wzbudzamy wzmacniacz wyjściem na antenę elektryczną)
Poniżej wrzucam fotki Concert 1 od Panasonica i Delta CC od Blaupunkta.
3.jpg
|
|
Plik ściągnięto 55 raz(y) 130,53 KB |
2.jpg
|
|
Plik ściągnięto 46 raz(y) 110,68 KB |
1.jpg
|
|
Plik ściągnięto 31 raz(y) 63,57 KB |
|
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Prywatność. |
|
|