Autor |
Wiadomość |
kojot
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 62 Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 46 Skąd: Słupca
|
Wysłany: 2009-09-26, 15:46 [D2 95 4.2PB
] Świece
|
|
|
Witam.Ostatnio chciałem sprawdzić stan świec.Mechanik próbował jedną odkręcic,ale nawet nie drgnęła.Bał się,że może ukręcić i zrezygnował.Czy jest jakiś sposób,żeby je bezpiecznie wykręcic.Dodam,że na vagu silnik nie pokazuje żadnych błędów. |
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-09-26, 17:51
|
|
|
Dobrze dopasowany klucz :!: ,przedłużka plus siła i się odkręca, :mrgreen:
PS Twój mechanik to ciota nie potrafi podjąć wyzwania,boi się odpowiedzialności i nie ma odpowiednich narzędzi :shock: |
|
|
|
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2009-09-26, 18:17
|
|
|
wiem ze dokrecajac swiece mozna zerwac gwint ale wykrecajac swiece??? totalna bzdura |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2009-09-26, 20:10
|
|
|
Dlaczego bzdura? Ukręcisz świeczke. Ostatnio miałem taką sytuację w CC sąsiada. Skończyło się na nowym nagwintowaniu u mechanika
Moment pownien wynosić 30 Nm (22 ft.lb.) |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
kojot
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 62 Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 46 Skąd: Słupca
|
Wysłany: 2009-09-26, 21:25
|
|
|
Z tym citą to chyba racja i klucz miał za lużny .Zmieniam mechanika. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-09-27, 08:22
|
|
|
tylko nie zmieniaj na kowala - delikatnie i po trochu ewentualnie zalać troszkę penetratora
i poczekać u mnie też były bardzo zastałe |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2009-10-03, 19:22
|
|
|
dice111 napisał/a: | (...)
Moment pownien wynosić 30 Nm (22 ft.lb.) |
dice111 skąd Ty bierzesz takie dane :shock:
jestem pełen podziwu i chylę czoła ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|