Autor |
Wiadomość |
kober007
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kober
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 05 Maj 2011 Posty: 11 Skąd: Międzyzdroje
|
Wysłany: 2011-06-27, 23:34 [D2 98 4.2PB/LPG
] Tarcze, klocki - TRW czy ATE
|
|
|
Witam, mam zamiar kupić na przód komplet hamulców. Myślę nad TRW lucas i ATE. Które lepsze? i ile zacisków ma 4.2 w klocku?? 4 czy 8??
Z góry dzięki |
|
|
|
|
|
|
|
Janek
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: bartosz
Jeżdzę: A8
Wiek: 39 Dołączył: 16 Mar 2011 Posty: 16 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-06-28, 05:48
|
|
|
na tarcze przychodzą 4szt klocków osobiście wybrał bym ATE bo miałem i byłem zadowolony |
|
|
|
|
|
|
|
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2011-06-28, 07:27
|
|
|
na Twoim miejscu wybrałbym lucasa.
TRW piszczą;
ATE w mojej starej A4 po 10tyś km pogięły się że nadawały się do wyrzucenia, A8 jest ciężka i na pewno nastąpi to szybciej
Najlepsza opcja to EBC albo Tarox ale cena też powala |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2011-06-28, 08:12
|
|
|
TRW to dawny Lucas. Klocki ATE szybko załatwią tarcze. Jeśli z w/w to komplet TRW, bądź tarcze ATE i klocki TRW.
Jeśli system hamulcowy LUCASa to po 4 (w zależnosci - od roku prod.: 06/1994 do roku prod.: 09/1998*1 i potem od roku prod.: 10/1998*2), jeśli BREMBO - 2.
*1 - Szer. 1: 63,3 mm, Wysokosć 1: 77,4 mm, Grubożć 1: 18,5 mm, Szer. 2: 76,1 mm, Wysokosć 2: 85,6 mm, Grubosć 2: 17 mm
*2 - Szer. 1: 63,2 mm, Wysokosć 1: 75,3 mm, Szer. 2: 77,1 mm, Wysokosć 2: 74,7 mm, Grubosć: 17,5 mm |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2011-06-28, 09:29 Re: Tarcze, klocki - TRW czy ATE
|
|
|
kober007 napisał/a: |
i ile zacisków ma 4.2 w klocku?? 4 czy 8??
|
Fajnie to ująłeś :mrgreen:
4 albo 8 zacisków to byloby coś :lol: |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
SERGIO
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 297 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2011-06-29, 12:05
|
|
|
Ja mam zestaw TRW klocki i tarcze. Jeżdżę już rok i wszystko ok, a cena również nie za wysoka była bo za komplet coś około 800 zł dałem więc cena do jakości wychodzi na duży plus |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-06-29, 13:07
|
|
|
Ja jeżdżę na TRW na Ori tarczach. Przejechałem jakieś 3000 km. Hamulce dość dobre jedyny mankament to to cholerne piszczenie. :evil: |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
SERGIO
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 297 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2011-06-29, 13:50
|
|
|
U mnie cisza nic nie piszczy. Był taki moment że zaczęły mi piszczeć ale okazało się że po zimie wypadły mi te sprężynki które stabilizują klocek i powodują że na nierównościach nie hałasuje (klekoce jak w kościele). Założyłem sprężynki od starych klocków dla pewności mocno je wbiłem w otwory żeby znowu nie wypadły i mam teraz grobową ciszę ani nie piszczą ani nie klekocą na nierównościach |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-06-29, 14:04
|
|
|
U mnie nie klekoczą ale przy delikatnym hamowaniu piszczą jak cholera. Może tak jak z moimi poprzednimi TXTARAMI na początku zaczęły popiskiwać a potem ucichło. Może z tymi będzie podobnie bo zaczynają mnie trochę irytować. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
Szopen
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 80 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2011-07-20, 21:00
|
|
|
Zamówiłem tarcze ATE i klocki takze Ate ale niestety klocki przyslali mi do modelu od 98 roku(inne mocowanie) wiec kupiłem klocki TRW. Zgodnie ze sztuką przez 500km hamowałem bardzo delikatnie pozniej kolejne 500 uważałem by nie przesadzić. Efekt taki, że piszcza jak w autobusie komunikacji miejskiej Masakra!!. Pojechałem zgłosić reklamacje i teraz czekam na odpowiedz od TRW. Następnym razem założe klocki ATE może bedzie lepiej
Pozdrawiam |
_________________ No quattro no fun |
|
|
|
|
jdz1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 164 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2011-07-21, 19:26
|
|
|
Mam ten sam problem. Niedługo zbliża mi się wymiana tarcz i klocków na przedniej osi i nie wiem co wybrac. Co polecacie Panowie? |
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2011-07-22, 08:04
|
|
|
jdz1 napisał/a: | Mam ten sam problem. Niedługo zbliża mi się wymiana tarcz i klocków na przedniej osi i nie wiem co wybrac. Co polecacie Panowie? |
Kolejny temat powiela te same zagadnienia...
http://www.a8team.pl/topics58/379.htm
Oraz:
http://www.a8team.pl/topics58/4574.htm
Nic innego na dzień dzisiejszy nie ma po za tymi informacjami tam zawartymi.
Ja to widzę tak:
1. Tani zestaw jakiś zimmerman + TRW - hamować hamuje ale piszczy (a może uda się i nie będzie piszczeć)
2. Drogi zestaw EBC który nie dość że nie piszczy to jeszcze super hamuje |
|
|
|
|
repsol
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 122 Skąd: Gorzów Wlkp
|
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-08-24, 17:36
|
|
|
Panowie na dniach będę brał się za układ hamulcowy. Też założyłem w kwietniu klocki TRW i piszczą jak stary autosan. Będę regenerował całe zaciski hamulcowe bo ponoć po części one odpowiadają za piszczenie. Ile w tym prawdy dam znać za kilka dni. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|