Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB/LPG ] Tarcze, klocki - TRW czy ATE  
Autor Wiadomość
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-08-24, 19:20   

a ja zakładam zaciski porsche 6-cio tłoczkowe, opis juz niebawem w raz z kosztorysem
na pewno cały układ zyska na sprawności co jest dla mnie priorytetem, a przy okazji pozbędę się okrutnego piszczenia klocków stosując dalej nie drogie zamienniki (np TRW lub ATE) odpowiednie do powiększonego układu - 360mm tarcza i ponad 20 cm klocek hamulcowy :-P

orientacyjny koszt tarcz i klocków ATE na przód to około 1 tys zł
 
 
artekk 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 192
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2011-08-24, 22:06   

Po kilku miesiącach użytkowania koryguję opinię na temat klocków Bosch (chyba tak naprawdę Mintex, made in england).
Przestały piszczeć o ok. 90%, czasami lekko popiskują przy delikatnym naciskaniu pedału hamulca. Pylenie w normie. Tarcze ori. Podsumowując da się wytrzymać. W sumie to hamulce jak dla mnie biorą przyjemniej niż przy klockach oryginalnych.
_________________
Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
 
 
repsol 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 45
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 122
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 2011-08-25, 22:02   

a co myslicie o tarczach Brembo skoro ktos tu pisal ze ATE sie gną to moze moze Brembo wsadze
_________________
http://www.youtube.com/wa...&feature=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=fqqQ0w_h9X8&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=qjiyFNWsPdU&NR=1
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-08-26, 06:10   

repsol napisał/a:
a co myslicie o tarczach Brembo skoro ktos tu pisal ze ATE sie gną to moze moze Brembo wsadze


Temat już był omawiany w tym wątku

Zapewne nic się nie zmieniło od tamtej pory,
W mojej byłej założyłem gładkie zimmermany i nic się nie działo, hamowało ładnie tylko TRW klocki piszczały
 
 
grabson89 
Użytkownik



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 30
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2012-02-15, 13:53   

Ja u siebie wsadziłem TRW z trzy tygodnie temu.... i myślałem że k kiedyś przestaną piszczeć :-/ ale widzę po wypowiedziach że ciężko z tym :roll: ale to nic bo hamulce świetne
 
 
psg 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 234
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2012-07-20, 15:08   

witam
30tyś km temu zmienilem tarcze i klocki komplet wszystko od TRW orczywiście jak u wielu piszczaly przy lekkim hamowaniu ale ogólnie ok
teraz muszę zmienić klocki bo zapalil się czujnik zużycia.
oczywiscie TRW model GDB1162 te klocki (koszt okolo 260zl) już znam - piszczą
w sklepie mają jeszcze mintex'y, nie miałem takich ale cena 146zł zacheca :)
mintexy mam w golfie 3 tam jest OK

czy koledzy mają jakieś info o mintexach (piszczenie, scieranie i brudzenie delgi itd)?
pozdrawiam
 
 
Lewian 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 204
Skąd: Kleczew
Wysłany: 2012-07-20, 15:52   

psg napisał/a:
witam
30tyś km temu zmienilem tarcze i klocki komplet wszystko od TRW orczywiście jak u wielu piszczaly przy lekkim hamowaniu ale ogólnie ok
teraz muszę zmienić klocki bo zapalil się czujnik zużycia.
oczywiscie TRW model GDB1162 te klocki (koszt okolo 260zl) już znam - piszczą
w sklepie mają jeszcze mintex'y, nie miałem takich ale cena 146zł zacheca :)
mintexy mam w golfie 3 tam jest OK

czy koledzy mają jakieś info o mintexach (piszczenie, scieranie i brudzenie delgi itd)?
pozdrawiam


Mintexy nie są złę ale raczej poleciłbym Ferodo, sporo montujemy zestawów tarcz Zimmermann z klockami Ferodo do tego modelu i nie spotkaliśmy się z negatywnymi opiniami. Zimmermann niestety nie produkuje klocków do tego modelu.


Pozdrawiam
 
 
psg 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 234
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2012-07-22, 12:38   

Dzieki za podpowiedź, poszukam u siebie tych ferodo jednak cena w necie to okolo 350zl, raczej odpada bo tansze sa już TRW tylko te piszczenie.
Dam znać za miesiąc jak założe mintexy mdb1751
nastepnym razem założę tarcze wentylowane z dziurkami wtedy trw nie będą piszczeć.
 
 
Lewian 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 204
Skąd: Kleczew
Wysłany: 2012-07-22, 17:31   

psg napisał/a:
Dzieki za podpowiedź, poszukam u siebie tych ferodo jednak cena w necie to okolo 350zl, raczej odpada bo tansze sa już TRW tylko te piszczenie.
Dam znać za miesiąc jak założe mintexy mdb1751
nastepnym razem założę tarcze wentylowane z dziurkami wtedy trw nie będą piszczeć.


Mam wrażenie że mylisz wentylowanie z wierceniem/nawiercaniem :)
Chyba, że źle zrozumiałem to co napisałeś.


Pozdrawiam
 
 
psg 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip. 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BVN
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 234
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2012-07-22, 21:00   

masz rację chyba się pomyliłem...
nawiercone dziurkami tarcze powodują że klocki nie piszczą,
klocki też nie piszczą jeśli tarcze są frezowane w łuki
wentylowane są przecież każde mające otwory wentylacyjne od góry
_________________

 
 
Lewian 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 204
Skąd: Kleczew
Wysłany: 2012-07-22, 21:07   

Co do wentylowanych masz rację ale z tym, że jak tarcze są nawiercane to nie piszczą jesteś w błędzie.
Nawiercanie czy też wiercenie lub nacinanie ma na celu co innego.


Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.