Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 ] Przedni podłokietnik  
Autor Wiadomość
dardzi 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 34
Skąd: Iława
Wysłany: 2010-03-28, 19:02   

KOPII napisał/a:
Ja okazyjnie kupiłem podłokietnik od wersji D3 i po małych przeróbkach jakoś go zamontowałem i wygląda ślicznie :D



a możesz jakieś fotki pokazać ? no coś o sposobie przeróbki napisać ?
faktem jest , że do D3 są dużo tańsze !
 
 
mycha 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: jacek
Jeżdzę: audi a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 26
Skąd: śląsk
Wysłany: 2010-04-01, 23:19   

obiecałem wzrzucić pare fotek jeśli ktoś zechce porzeźbić w podłokietniku w d2:
po odkręceniu i zdemontowaniu podstawki, rozpiąłem zamki i odwinąłem poszycie, rozciąłem piano-gumke :
[img][/img]
następnie zacząłem się znęcać nad zabezpieczeniem, trzeba je zdjąć aby wyjąć część ruchomą
[img][/img]
następnie zrobiłem blaszke gr 2mm sześciokąt bo akurat takie miałem pod ręką i dwa kawałki płaskownika (zamiast tych klinów z alu które sie złamaly) płaskownik miał wymiary 10X20 i trzeba go było potraktować szlifierką do wymiaru 9X18 bo takie miałem otwory w tym cokoliku . warto sbie wyznaczyc środek blaszek bo płasowniki leża jeden na drugim, następnie po przyspawaniu do blaszek (uwaga na dokładne ustawienie względem siebie i podstawki) skróciłem do potrzebnego wymiaru
[img][/img]

następnie wywyierciłem otwory pod śrubę która mocują podłokietnik z podstawką do nadwozia fi 9
blaszki z płaskownikami są przykręcone od wewnątrz na śruby m4 5szt , otwory wierciłem tak aby nie kolidowały z zapadkami i zębatką od regulacji
[img][/img]

założyłem piankę z powrotem bez sklejania dobrze leży, i z powodu braku odpowiedniego suwaka zaszyłem
[IMG]http://img268.images...der="0" alt="">[/img]


to wszystko zrobiłem ze stali nierdzewnej bo akurat mam w pracy tylko to, spawalem TIG-iem, co jest bardzo wygodne, trochę to chaotyczne ale obiecuje na przyszłość dokładniejsza dokumentację jak będe rzeźbić bo lubie takie prace ręczne :mrgreen: :mrgreen:
o tyle jest to niezła metoda bo można przy spawaniu skorygować zużycie zapadek jesli któras z połówek jest niżej :-)
_________________
koń jaki jest , kazdy widzi
 
 
Cruiser 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 45
Skąd: Koniec Swiata :)
Wysłany: 2010-04-02, 15:19   

Z podlokietnikiem w moim Audiku rowniez jest cos nie tak. Po podniesieniu do gory pozostal w tej pozycji :shock: Niestety nie mozna zmienic jego pozycji. Czy to znaczy, ze tez w srodku sie cosik ulamalo? No cholercia...przeciez tylko zwyczajnie, lekko unioslem go do gory :/
 
 
struna 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 42
Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 5
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-07-09, 08:03   

U mnie to samo jeden podłokietnik po podniesieniu do góry nie chce zmienić pozycji. Znalazłeś jakiś patent na to?
 
 
Klimass1 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 387
Skąd: Syców
Wysłany: 2011-07-10, 00:25   

Piszcie do siebie na PW :) to ułatwia sprawę
_________________
Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków?
 
 
ponti222 
Użytkownik



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 5
Skąd: Żuromin
Wysłany: 2013-04-03, 15:22   

dardzi napisał/a:
KOPII napisał/a:
Ja okazyjnie kupiłem podłokietnik od wersji D3 i po małych przeróbkach jakoś go zamontowałem i wygląda ślicznie :D



a możesz jakieś fotki pokazać ? no coś o sposobie przeróbki napisać ?
faktem jest , że do D3 są dużo tańsze !


Odświeżam temat... powód- połamany podłokietnik i wystający "kikut" w tunelu :p. każdy pyta do czego taki bolec wiec chciałbym uniknąć pytań znajomych i zamontować podłokietnik z d3. Proszę o pomoc jakich przeróbek trzeba dokonać.
 
 
MeglieS8 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Magdalena
Jeżdzę: S8 D2
Dołączyła: 16 Kwi 2012
Posty: 26
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2013-04-20, 16:36   

ponti222 napisał/a:
dardzi napisał/a:
KOPII napisał/a:
Ja okazyjnie kupiłem podłokietnik od wersji D3 i po małych przeróbkach jakoś go zamontowałem i wygląda ślicznie :D



a możesz jakieś fotki pokazać ? no coś o sposobie przeróbki napisać ?
faktem jest , że do D3 są dużo tańsze !


Odświeżam temat... powód- połamany podłokietnik i wystający "kikut" w tunelu :p. każdy pyta do czego taki bolec wiec chciałbym uniknąć pytań znajomych i zamontować podłokietnik z d3. Proszę o pomoc jakich przeróbek trzeba dokonać.



Też miałam ten problem, poprzez lekkie oparcie się, podłokietnik porostu się złamał :( mój mąż zawiózł do go speców gdzie spawają felgi aluminiowe i naprawili za parę dyszek, jednak również mieliśmy pomysł aby wstawić podłokietnik z D3, ponieważ są ładniejsze i trwalsze :) jak mąż wróci z pracy to podpytam o jakiś link, bo z tego co pamiętam znalazł stronkę z taką przeróbką (po angielsku) i ja nadal aktualne to wklepię linka :) Pozdrawiam i czekam na odp.
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2013-10-23, 16:33   

A powiedzcie mi jak zdjac przewod od telefonu w a8 po lifcie, kostka nie przejdzie przez ten maly otwor w podlokietniku. Jak to wyciagnac bez ciecia kabla?

[ Dodano: 2013-10-23, 20:44 ]
to sobie sam odpowiem.... nalezy podwazyc z boku podlokietnika przykrywki skorzane, nastepnie odkrecic 4 male srubki torx i wyciagnac wytloczke w podlokietniku w srodku.
Ujrzymy caly metalowy podlokietnik i mocowanie od wewnatrz, gdy go damy na sam dol to ujrzymy kolejna (wieksza) srubke torx nalezy ja odkrecic i ta blaszke ktorą trzyma ta srubka wysunac w kierunku przodu samochodu. Wtedy podlokietnik schodzi w strone siedzenia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.