Autor |
Wiadomość |
dardzi
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50 Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 34 Skąd: Iława
|
Wysłany: 2010-03-28, 19:02
|
|
|
KOPII napisał/a: | Ja okazyjnie kupiłem podłokietnik od wersji D3 i po małych przeróbkach jakoś go zamontowałem i wygląda ślicznie |
a możesz jakieś fotki pokazać ? no coś o sposobie przeróbki napisać ?
faktem jest , że do D3 są dużo tańsze ! |
|
|
|
|
|
|
|
mycha
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: jacek
Jeżdzę: audi a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 26 Mar 2010 Posty: 26 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 2010-04-01, 23:19
|
|
|
obiecałem wzrzucić pare fotek jeśli ktoś zechce porzeźbić w podłokietniku w d2:
po odkręceniu i zdemontowaniu podstawki, rozpiąłem zamki i odwinąłem poszycie, rozciąłem piano-gumke :
[img][/img]
następnie zacząłem się znęcać nad zabezpieczeniem, trzeba je zdjąć aby wyjąć część ruchomą
[img][/img]
następnie zrobiłem blaszke gr 2mm sześciokąt bo akurat takie miałem pod ręką i dwa kawałki płaskownika (zamiast tych klinów z alu które sie złamaly) płaskownik miał wymiary 10X20 i trzeba go było potraktować szlifierką do wymiaru 9X18 bo takie miałem otwory w tym cokoliku . warto sbie wyznaczyc środek blaszek bo płasowniki leża jeden na drugim, następnie po przyspawaniu do blaszek (uwaga na dokładne ustawienie względem siebie i podstawki) skróciłem do potrzebnego wymiaru
[img][/img]
następnie wywyierciłem otwory pod śrubę która mocują podłokietnik z podstawką do nadwozia fi 9
blaszki z płaskownikami są przykręcone od wewnątrz na śruby m4 5szt , otwory wierciłem tak aby nie kolidowały z zapadkami i zębatką od regulacji
[img][/img]
założyłem piankę z powrotem bez sklejania dobrze leży, i z powodu braku odpowiedniego suwaka zaszyłem
[IMG]http://img268.images...der="0" alt="">[/img]
to wszystko zrobiłem ze stali nierdzewnej bo akurat mam w pracy tylko to, spawalem TIG-iem, co jest bardzo wygodne, trochę to chaotyczne ale obiecuje na przyszłość dokładniejsza dokumentację jak będe rzeźbić bo lubie takie prace ręczne :mrgreen: :mrgreen:
o tyle jest to niezła metoda bo można przy spawaniu skorygować zużycie zapadek jesli któras z połówek jest niżej :-) |
_________________ koń jaki jest , kazdy widzi |
|
|
|
|
|
|
|
Cruiser
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 45 Skąd: Koniec Swiata :)
|
Wysłany: 2010-04-02, 15:19
|
|
|
Z podlokietnikiem w moim Audiku rowniez jest cos nie tak. Po podniesieniu do gory pozostal w tej pozycji :shock: Niestety nie mozna zmienic jego pozycji. Czy to znaczy, ze tez w srodku sie cosik ulamalo? No cholercia...przeciez tylko zwyczajnie, lekko unioslem go do gory
|
|
|
|
|
struna
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 42 Dołączył: 08 Lip 2011 Posty: 5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2011-07-09, 08:03
|
|
|
U mnie to samo jeden podłokietnik po podniesieniu do góry nie chce zmienić pozycji. Znalazłeś jakiś patent na to? |
|
|
|
|
|
|
|
Klimass1
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 387 Skąd: Syców
|
Wysłany: 2011-07-10, 00:25
|
|
|
Piszcie do siebie na PW to ułatwia sprawę |
_________________ Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków? |
|
|
|
|
ponti222
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 21 Paź 2012 Posty: 5 Skąd: Żuromin
|
Wysłany: 2013-04-03, 15:22
|
|
|
dardzi napisał/a: | KOPII napisał/a: | Ja okazyjnie kupiłem podłokietnik od wersji D3 i po małych przeróbkach jakoś go zamontowałem i wygląda ślicznie |
a możesz jakieś fotki pokazać ? no coś o sposobie przeróbki napisać ?
faktem jest , że do D3 są dużo tańsze ! |
Odświeżam temat... powód- połamany podłokietnik i wystający "kikut" w tunelu :p. każdy pyta do czego taki bolec wiec chciałbym uniknąć pytań znajomych i zamontować podłokietnik z d3. Proszę o pomoc jakich przeróbek trzeba dokonać. |
|
|
|
|
|
|
|
MeglieS8
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Magdalena
Jeżdzę: S8 D2
Dołączyła: 16 Kwi 2012 Posty: 26 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2013-04-20, 16:36
|
|
|
ponti222 napisał/a: | dardzi napisał/a: | KOPII napisał/a: | Ja okazyjnie kupiłem podłokietnik od wersji D3 i po małych przeróbkach jakoś go zamontowałem i wygląda ślicznie |
a możesz jakieś fotki pokazać ? no coś o sposobie przeróbki napisać ?
faktem jest , że do D3 są dużo tańsze ! |
Odświeżam temat... powód- połamany podłokietnik i wystający "kikut" w tunelu :p. każdy pyta do czego taki bolec wiec chciałbym uniknąć pytań znajomych i zamontować podłokietnik z d3. Proszę o pomoc jakich przeróbek trzeba dokonać. |
Też miałam ten problem, poprzez lekkie oparcie się, podłokietnik porostu się złamał mój mąż zawiózł do go speców gdzie spawają felgi aluminiowe i naprawili za parę dyszek, jednak również mieliśmy pomysł aby wstawić podłokietnik z D3, ponieważ są ładniejsze i trwalsze jak mąż wróci z pracy to podpytam o jakiś link, bo z tego co pamiętam znalazł stronkę z taką przeróbką (po angielsku) i ja nadal aktualne to wklepię linka Pozdrawiam i czekam na odp. |
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2013-10-23, 16:33
|
|
|
A powiedzcie mi jak zdjac przewod od telefonu w a8 po lifcie, kostka nie przejdzie przez ten maly otwor w podlokietniku. Jak to wyciagnac bez ciecia kabla?
[ Dodano: 2013-10-23, 20:44 ]
to sobie sam odpowiem.... nalezy podwazyc z boku podlokietnika przykrywki skorzane, nastepnie odkrecic 4 male srubki torx i wyciagnac wytloczke w podlokietniku w srodku.
Ujrzymy caly metalowy podlokietnik i mocowanie od wewnatrz, gdy go damy na sam dol to ujrzymy kolejna (wieksza) srubke torx nalezy ja odkrecic i ta blaszke ktorą trzyma ta srubka wysunac w kierunku przodu samochodu. Wtedy podlokietnik schodzi w strone siedzenia |
|
|
|
|
|
|
|
|