Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 2.8PB/LPG ] drgania kierownicy w dziwnych okoliczno  
Autor Wiadomość
Marek_a8 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 23
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2011-12-10, 19:58   [D2 96 2.8PB/LPG ] drgania kierownicy w dziwnych okoliczno

Witam
ostatnio zauważyłem że przy prędkości od 110 do 150 jeżeli lekko skręcę kierownicą w prawo np. jazda po lekkim łuku na autostradzie, strasznie trzęsie kierownicą i słychać głośnie stukanie w zawiasie z przodu, wiem że na przeglądzie wyszedł mi lewy górny wahacz do wymiane bo lekko stuka na nierównościach. Podejrzewam przegub wewnętrzny bo lekko sie tam poci, podpowiedzcie jeszcze co moge sprawdzić aby wykluczyć inne elementy
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-12-10, 20:03   

Marek_a8 napisał/a:
lewy górny wahacz

Wymień i przestanie pukać ,

Marek_a8 napisał/a:
przegub wewnętrzny

to raczej pukało by tobie do 30km/h wątpię żebyś przy prędkości 110km/h usłyszał jak przegub puka ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Marek_a8 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 23
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2011-12-10, 20:16   

nie że puka przegub tylko ze jak lekko skrece kierownica w prawo przy tych predkosciach to trzesie kierownica przy skręcie w lewo nic si takiego nie dzieje.
W życiu słyszałem jak stuka przegub ale zewnętrzny, wewnętrzny nie wiem czy wydaje taki sam odgłos.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-12-10, 20:26   

Marek_a8 napisał/a:
jak lekko skrece kierownica w prawo przy tych predkosciach to trzesie kierownica przy skręcie w lewo nic si takiego nie dzieje.


Czyli przy skręcie w prawo (prędkość około 110km/h) samochód przenosi ciężar własny na lewą stronę i zaczyna pukać ponieważ jest pod obciążeniem , natomiast przy skręcie w lewo jest odciążona lewa strona ponieważ masa auta jest przenoszona na prawą stronę . Fizyka .
Jak napisałem wymień wahacz i problem zginie , chyba że masz więcej niż 3 wahacze do wymiany to polecam pomyśleć nad zestawem wahaczy , wyjdzie podobnie cenowo , ale przynajmniej będziesz miał całe zawieszenie z końcówkami kierowniczymi nowe ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.