Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 2.8PB/LPG ] Nie odpala na żadnym paliwie  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-12-29, 08:28   

i pewnie jest taki bezpiecznik 20 a
koło sterownika <boisie>
Wiem bo raz jechałem do poznania go zmienić w pewnym s8
bo serwis stwierdził że prawdopodobnie sterownik padł zobaczyli lubelskie blachy i chcieli ...
Naprawa trwała 20 s
Ale jazdy były bo pierwsze pojechał szwagier bo to jego ojciec był przed poznaniem 140 km zatarł silnik .
Za lawetę policzyli za diagnozę coś koło 1 tys wyszło chcieli jeszcze 7 tys :]
 
 
Irokezzlf 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Jakub
Jeżdzę: Audi a8 d2
Wiek: 25
Dołączył: 17 Gru 2017
Posty: 21
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2018-01-02, 22:08   

Pepi u mnie obok sterownika są 2 bezpieczniki 15 a, sterownik mam hitachi . Szperalem w kablach i znalazłem jebnięty kabel od gazu (ta sama wiazka) polutowalem . Myślałem już że wkoncu odpali . A ty nadal ch... Nie mam już siły do tego samochodu. Sprawdziłem chyba już wszystko
_________________
Po co są świece w silniku o zapłonie samoczynnym?
.
.
.
żeby tłok po ciemku w zawory nie przyp....... :D
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-01-03, 07:45   

wiesz lpg nie ma wpływu na brak iskry raczej ...

Napraw twojego auta trzeba zrobić tak
- sprawdzić czy jest iskra a jak nie ma to dlaczego
-odpalać na paliwe można na plaku sprawdzić czy się odzywa ale to tylko gdy pewny będziesz iskry .
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-01-03, 08:38   

Przy braku synchronizacji czujnika wału z czujnikiem wałka (przestawiony rozrząd) nie zobaczysz nigdy iskry. Rozrząd poprawnie ustawiony?
_________________

 
 
Irokezzlf 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Jakub
Jeżdzę: Audi a8 d2
Wiek: 25
Dołączył: 17 Gru 2017
Posty: 21
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2018-01-04, 14:26   

Karol , znaki niby się pokrywają że sobą
_________________
Po co są świece w silniku o zapłonie samoczynnym?
.
.
.
żeby tłok po ciemku w zawory nie przyp....... :D
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-01-04, 22:08   

Irokezzlf napisał/a:
Karol , znaki niby się pokrywają że sobą

Czy masa jest przykręcona do kolektora przy przepustnicy?
W podobnym miejscu jak w 2.6 powinna być 4 brązowe kable


Czy to jest AAH?

Sprawdź wkręcając blokade wału w blok zamiast czujnika. (wtedy sprawdź czy znak na kole pasowym pokrywa się ze znakiem na obudowie
Następnie sprawdź czy dziury motylków wałków rozrządu są w poziomie w jednej linji (najlepiej jak byś miał blokadę)

Miałem przypadek w a6 z tym samym bodajże silnikiem i scięty był klin na wale.
Ogólnie te silniki muszą przekręcic kilka razy wałem żeby podało iskrę.

Czy podczas kręcenia rozrusznikiem podaje paliwo na listwe? jeżeli nie podaje to czujnik wału, jeżeli podaje to brak synchronizacji gory z dołem lub uszkodzone sterowanie do modułu lub cewek.
_________________

 
 
Irokezzlf 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Jakub
Jeżdzę: Audi a8 d2
Wiek: 25
Dołączył: 17 Gru 2017
Posty: 21
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2018-01-22, 22:25   

Odkryłem co się stało , sterownik silnika poszedł się...... Ściągam kostkę git a w sterowniku zielono , stąd pilne pytanie. Ma ktoś na sprzedaż sterownik silnika o oznaczeniu 8a0 906 266e
_________________
Po co są świece w silniku o zapłonie samoczynnym?
.
.
.
żeby tłok po ciemku w zawory nie przyp....... :D
 
 
lilhomies 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tip - 5b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 29 Cze 2016
Posty: 11
Skąd: TK
Wysłany: 2018-02-04, 12:03   

To może i ja się podepnę pod temat nie odpalającego silnika. Wygląda to tak że samochód działał normalnie a przy próbie odpalenia z rana odpaliła na 10 sekund po czym zgasła i więcej nie zagadała ani na gazie ani na pb. Vag nie wykazuje żadnych błędów, pompa działa po przekręceniu zapłonu a paliwo dochodzi do regulatora ciśnienia. Niestety po wykręceniu świec wszystkie są suche i nie wiem czy tak powinno być czy nie. Mowa o a8 d2 95r 3.7pb/lpg
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-02-04, 17:35   

Zobacz wpierw kręcąc rozrusznikiem czy w blokach pomiarowych widać, że wał się obraca. To że paliwo dochodzi do listwy to nic. Jeśli ECU nie widzi że wał się kręci to wtryski są odcięte.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-04, 18:37   

Pepek napisał/a:
Zobacz wpierw kręcąc rozrusznikiem czy w blokach pomiarowych widać, że wał się obraca. To że paliwo dochodzi do listwy to nic. Jeśli ECU nie widzi że wał się kręci to wtryski są odcięte.


bez sygnału z wału nie startuje pompa... bez sygnału z wałka zgranego z wałem nie ma
iskry/wtrysków

przynajmniej tak było w ecu benzynowych z którymi ja miałem doczynienia
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-02-04, 19:04   

Startuje, ale tylko na moment by dobić ciśnienie w układzie. Potem dopiero przy kręceniu rozrusznikiem jest podawane napięcie m.in. na przepływomierz i pompę. Tak czy inaczej trzeba kilka razy przekręcić wałem żeby wyłapało błędy, bo przy uszkodzonym np czujniku wału kręcąc krótko ECU myśli że jest ok, ale i tak odcina zasilanie wtryskom. Co do czujnika wałka to już nie pamiętam czy przypadkiem nie było tu czegoś takiego, że go ignorował i brał jakieś uśrednione nastawy. Ale jak mówię, tego ostatniego nie jestem pewien.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-04, 20:16   

wtryskom na poczatek nie ma czego odcinac bo nie są otwierane dopóki
się wał z wałkami nie zgra a pompa sama jest wcześniej, musi być chyba
z 200-300rpm coś koło tego (tyle co rozrusznik wydaje)

co od usredniania to jest taki mechanizm ze jak juz pracuje i szwankuje czujnik wałka
to do momentu zgaszenia niektóre sobie radziły mimo tego

stąd słynne problemy i studzenie motoru gdy hall wałka wariował po rozgrzaniu
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
lilhomies 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tip - 5b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 29 Cze 2016
Posty: 11
Skąd: TK
Wysłany: 2018-02-04, 20:57   

No właśnie u mnie nie występowały problemy z odpalaniem na zimnym czy ciepłym silniku. Zawsze paliła od strzała. Wydaje mi się że rozrusznikiem było na tyle długo kręcone że wykazało by ten błąd. Gdzie ten czujnik można znaleźć?
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-02-04, 23:10   

Czujnik wału masz widoczny jak zdejmiesz lewe przednie koło i jest praktycznie na łączeniu silnika ze skrzynią. Czujnik wałka jest z tyłu silnika po stronie kierowcy. Wtyczki do obu z nich są praktycznie obok siebie.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
lilhomies 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tip - 5b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 29 Cze 2016
Posty: 11
Skąd: TK
Wysłany: 2018-02-05, 13:54   

Nie wiem o co chodzi ale iskra jest wiec chyba to nie żaden czujnik wału czy wałka... A błędu wciąż nie wywala pomimo długiego kręcenia. Jedyny błąd to o tym ze klemy były rozłączone. Sprawdziłbym tez ciśnienie paliwa ale chwilowo nie mam czym. Zastanawiam się tez czy może pompa jest źle osadzona w koszu bo miałem problem z odpalaniem gdy miałem 1/4 zbiornika ale obecnie jest niewiele ponad pół ale to chyba wystarczająco by pompa nie miała problemów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.