|
Autor |
Wiadomość |
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2019-02-09, 20:30 [D2 98 4.2PB/LPG
] Gruba walka z elektryka (skrzynia w try
|
|
|
Słuchajcie, myslalem ze mnie dzisiaj szlag jasy trafi.
Podjechalem na myjnie (wszystko bylo super). Wzialem z myciem podwozia i w ogole jakis super hiper program. Wsiadam do auta po wymyciu, na wyswietlaczu wszystkie biegi i skrzynia w trybie awaryjnym.
Przejechalem do swojego warsztatu (z 10 km mialem) no i zaczalem grzebac zeby zobaczyć co sie stalo. Okazalo sie ze do puszki sterowników na podszybiu dostala sie woda. Bylo jej tyle, że przecieklo do srodka samochodu i zalalo mi kilka wiazek w centralnym ukladzie pod nogami pasazera.
Wszystko zdemontowalem wysuszylem specjalnymi opalarkami do zera. Jest teraz aja, bezpieczniki wszystkie cale, niestety dwa problemy zostaly:
1. VAG zero komunikacji ze sterownikami (jestem slepy - nie moge sie polaczyc z zadnym sterownikiem)
2. Skrzynia po przekreceniu kluczyka zachowuje sie jak bym mial ciagle wcisniety pedal hamulca. Moge zmieniac biegi gora dol (bez wcisnietego hebla) no i dodatkowo z zegarów zniknęły mi biegi (jest pusty pasek tak jak bym mial manuala).
Podejrzewam czujnik pedału hamulca ale nie chce zmieniac tego w ciemno. Najpierw chce uruchomić diagnozę bo bez niej jest lipa nie robota.
Na dzis mi juz zapalu zbraklo. Jakies sugestie oprócz sleczenia godzinami ze schematami i miernikiem w lapie? |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-02-09, 20:38
|
|
|
W D2 jak masz TIPa nie myje się podwozia (chyba, że ręcznie) ani nie wjeżdża z impetem w kałuże, bardzo często właśnie potem wpada w tryb awaryjny póki "nie wyschnie" elektryka (pisałem o tym nie raz).
Wysusz porządnie, użyj dodatkowo do kostek gdzie tylko masz dostęp kontaktu w sprayu. Pewnie wszystko wróci do normy. Przy jakimkolwiek zwarciu pierwsze co to bezpieczniki powinno szlag trafić. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2019-02-09, 20:51
|
|
|
Ja mam ten sam problem na podszybiu. Niby "ścieki" drożne a dalej mi tam woda stoi (5-7mm). Tak jak dice111 wspomniał, ostrożność z myciem auta bo elektronika dostaje bzika. Choć pozycjoner biegów mógł oberwać jak myłeś podwozie. Warto też go dobrze przedmuchać pomimo, że hermetycznie zamknięty u mnie woda się dostała. |
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Prywatność. |