Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB/LPG ] Gruba walka z elektryka (skrzynia w try  
Autor Wiadomość
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2019-02-09, 20:30   [D2 98 4.2PB/LPG ] Gruba walka z elektryka (skrzynia w try

Słuchajcie, myslalem ze mnie dzisiaj szlag jasy trafi.

Podjechalem na myjnie (wszystko bylo super). Wzialem z myciem podwozia i w ogole jakis super hiper program. Wsiadam do auta po wymyciu, na wyswietlaczu wszystkie biegi i skrzynia w trybie awaryjnym.

Przejechalem do swojego warsztatu (z 10 km mialem) no i zaczalem grzebac zeby zobaczyć co sie stalo. Okazalo sie ze do puszki sterowników na podszybiu dostala sie woda. Bylo jej tyle, że przecieklo do srodka samochodu i zalalo mi kilka wiazek w centralnym ukladzie pod nogami pasazera.

Wszystko zdemontowalem wysuszylem specjalnymi opalarkami do zera. Jest teraz aja, bezpieczniki wszystkie cale, niestety dwa problemy zostaly:

1. VAG zero komunikacji ze sterownikami (jestem slepy - nie moge sie polaczyc z zadnym sterownikiem)
2. Skrzynia po przekreceniu kluczyka zachowuje sie jak bym mial ciagle wcisniety pedal hamulca. Moge zmieniac biegi gora dol (bez wcisnietego hebla) no i dodatkowo z zegarów zniknęły mi biegi (jest pusty pasek tak jak bym mial manuala).

Podejrzewam czujnik pedału hamulca ale nie chce zmieniac tego w ciemno. Najpierw chce uruchomić diagnozę bo bez niej jest lipa nie robota.

Na dzis mi juz zapalu zbraklo. Jakies sugestie oprócz sleczenia godzinami ze schematami i miernikiem w lapie?
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin

Wysłany: 2019-02-09, 20:38   

W D2 jak masz TIPa nie myje się podwozia (chyba, że ręcznie) ani nie wjeżdża z impetem w kałuże, bardzo często właśnie potem wpada w tryb awaryjny póki "nie wyschnie" elektryka (pisałem o tym nie raz).
Wysusz porządnie, użyj dodatkowo do kostek gdzie tylko masz dostęp kontaktu w sprayu. Pewnie wszystko wróci do normy. Przy jakimkolwiek zwarciu pierwsze co to bezpieczniki powinno szlag trafić.
_________________
Black Cars Matters
 
 
bloku 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Mar 2017
Posty: 64
Skąd: Reda
Wysłany: 2019-02-09, 20:51   

Ja mam ten sam problem na podszybiu. Niby "ścieki" drożne a dalej mi tam woda stoi (5-7mm). Tak jak dice111 wspomniał, ostrożność z myciem auta bo elektronika dostaje bzika. Choć pozycjoner biegów mógł oberwać jak myłeś podwozie. Warto też go dobrze przedmuchać pomimo, że hermetycznie zamknięty u mnie woda się dostała.
_________________
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.