Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 LPG ] Nie zawsze przełącza się na gaz  
Autor Wiadomość
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-01-05, 16:50   [S8 D2 98 LPG ] Nie zawsze przełącza się na gaz

Witam. Mam problem ze swoją instalką prinsa. Kiedy odpalę auto na mrozie i się już nagrzeje, ładnie przełączy się na gaz. Kiedy przejadę pewien odcinek i go zgaszę a następnie uruchomię nie chce przełączyć się na gaz. Dzisiaj już miałem tak dwukrotnie. Za pierwszym razem przełączył się dopiero po 10km drogi a teraz już w ogóle. Ruszałem na postoju kablami od gazu ale nic się nie przełączyło. Redukto gorący i rury z wodą też. 90 stopni na zgarach jest, ceipłe powietrze leci. CO może być przyczyną? Czujnik?
_________________
I`m the LPG master
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-01-05, 21:09   

Sprawdź czujnik temperatury na liczniku tak jak gadaliśmy.
Odpal auto niech pochodzi kilkanaście minut na postoju i zobacz czy się przełączy.
Jeśli tak to następnego dnia odpal auto i od razu rozpocznij jazdę.
U mnie było podobnie i okazało si, że spadł czujnik z reduktora.
zawsze możesz podjechać do jakiegoś magika co podepnie gaz pod kompa.
U mnie wyglądało to tak, że na piecu było 90 stopni a czujnik na reduktorze widział 25. i już wiadomo było czego się czepiać.
Następnego dnia miałem zamawiać już ów czujnik. Ale grzebiąc pod maską zauważyłem, że sobie coś dynda koło reduktora.
Element wyglądający jak dioda.
Znalazłem właściwy pasujący otwór do niego i go tam wepchnąłem. Nagłe kłopoty się skończyły.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
TMEA 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 48
Skąd: Okolice Kielc
Wysłany: 2016-01-20, 09:44   

Sprawdz czy Ci się reduktor nie zapowietrza bo też będą takie głupoty się robić.
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-01-20, 09:49   

Poruszałem kablami, popukałem w elektrozawór i objawy ustąpiły. Na wiosnę czeka mnie przegląd okablowania. Zatem temat do zamknięcia. Dzięki za sugestie.
_________________
I`m the LPG master
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.