Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 3.7PB/LPG ] Auto nie odpala  
Autor Wiadomość
mati28 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 13
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-10-08, 18:56   

Pewnie że fajnie. :mrgreen: no tam różnie mogło być z tą pompką. Jeszcze raz Dzięki! 3majcie się! :mrgreen:
 
 
MotoRider 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 74
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2010-10-26, 14:38   

podlaczam sie pod temat bo mam podobny problem,
wczoraj podczas jazdy auto zgasło, zatrzymalem sie i odpalilem je, kilka metorow pozniej to samo przy czym juz nie odpalilo, zamknolem auto i udalem sie po dostawczaka zeby zcholowac audi do domu (podkreslam ze w baku bylo 1/4 baku) gdy podjechalem dostawczakmiem sprawdzilem jeszcze czy odpala i okazalo sie ze znow odpalil, pojechalem na stacje i zatankowalem mu 50 litrow, pomyslalem ze moze to przez niski stan paliwa ale potem wieczorem przy powrocie do domu znowu sie to powtorzylo i nie moglem przez jakis czas odpalic auta az wkocnu sie udalo i dojechalem do domu

czy to jest pompa?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-10-26, 23:24   

MotoRider napisał/a:
podlaczam sie pod temat bo mam podobny problem,
wczoraj podczas jazdy auto zgasło, (...)

czy to jest pompa?

Kończąca się pompa paliwa to bardzo prawdopodobne... zdarza się że kończąca się pompa zawiesza się... kilkukrotne kręcenie rozrusznikiem bądź postukanie w nią może spowodować jej odwieszenie (dokładnie takie przejścia z pompą miałem w jednym z moich poprzednich aut) ale jeżeli to pompa to nie ma na co czekać bo jak to zwykle bywa odmówi posłuszeństwa w najmniej dogodnym momencie.
Jak ponownie przestanie działać to sprawdzić czy to na pewno pompa i jeśli tak to czeka Cię jej wymiana bo lepiej już z nią nie będzie :-?
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
MotoRider 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 74
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2010-10-27, 09:28   

dzieki za odp

wczoraj probowalem odpalic auto i nie odpalilo, znalazlem przekaznik od pompy pustukalem nim i zapalilo, ale nie jestem do konca przekonany ze to wina przekaznika bo potem robilem jazde probna i 2 razy zdazylo sie tak ze na wolnych obrotach jak stalem w miejcu auto zgasło po czym odpalalo za pierwszym razem

moze sprobuje wymienic przekaznik na nowy bo moze on sie wiesza? i filtr paliwa bo go jeszcze nie zmienilem , filtr jest ponoc przed tylnim prawym kolem pod osloną ale nie wiem gdzie dokladnie.. pod autem czy moze trzeba siedzenie sciagnac?

aha i jeszcze jedno czy to normalne ze kiedy wlacza sie pompa to slychac takie jakby bulkotanie? podejzewam ze to przelewajace sie paliwo w baku z jednej komory do drugiej?
 
 
jaano 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 84
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2010-10-28, 20:42   

Sprawdz jeszcze czy nie dzieje sie tak tylko gdy masz pol baku paliwa lub mniej??
Czesto przy takim stanie rzeczy kosz z pompa przecieka nie trzymajac wystarczajacej ilosci paliwa do zasilenia wszystkich wezykow w ukladzie w baku i brakuje mu paliwa - trzeba wymienic uszczelke na koszu pompy i uwazaj bo ja zarzniesz...
ja bym na to stawial bo to bardzo czeste.. watpie zeby sie pompa zawieszala czy przekaznik..
pompe pracujaca slychac - przysluchaj sie - a jak slyszysz bulgotanie to wlasnie moze byc przelewanie sie paliwa do kosza pompy ale nie z jednej komory do drugiej, bo sa one tak skonstruowane ze ssawki sa na koncach obu bakow i jednoczesnie z nich zasysa do kosza - dosc skomplikowany uklad, ktory musi byc szczelny!! choc do konca nie rozumie jak to dziala bo obie czesci nie sa tej samej wielkosci...
trzeba uwazac jakbys wyciagal kosz, bo przy jego wkladaniu trzeba odchylic gorna czesc - latwo inaczej zlamac czop z uszczelka ktory jest bardzo wazny w tym ukladzie..
juz tu o tym gdzies pisalem kiedys..

na wszelki wypadek wkleje tu moje stare wywody z innego forum..:
witam!!
zakładam nowy temat - moze sie komus przyda:

mam A8ke 4,2 Quattro i wlasnie przechodzilem temat pompy paliwowej az nadto.... zakladalem wlasnie 4ta pompe...

a wszystko z tego powodu ze caly uklad musi byc szczelny - jesli wymieniacie pompe musicie najlepeiej wymienic uszczelki kosza/obudowy wymienic na nowe, bo jest mala szansa ze sie nie uszkodzily przy rozbieraniu calosci i przy ponownym zlozeniu - a kosz jest najwazniejsza czescia pompy - jesli macie objawy takie ze przy pelnym zbiorniku pompa chodzi a przy 1/3 nie dawkuje lub dawkuje z powietrzem - to znaczy ze puszcza uszczelka obudowy i lepiej jezdzijcie na zalanym zbiorniku albo wymiencie uszczelke zanim padnie pompa (ja tak zarznalem 3) - pompa jako jedyna w Audi ma dwa wyjscia - jedno do silnika i jedno do wiezyczki nalewowej - skad wraca paliowo do kosza pompy (wyciska od dolu) i napedza uklad wezykow ze ssawkami - w ogole jest to dosc skomplikowany uklad 3 wezy ze ssawkami napedzanymi pchanym paliwem (z wiezyczki z pompy )- a wszystko z tego powodu ze zbiornik jest podzielony na dwie niezalezne czesci a ma jedna pompe (stad nawet dwa pomiary ilosci paliwa - 2 rozne plywaki)
do tego wlozenie tej obudowy do zbiornika to przerabana rzecz jest - przy jednej takiej zabawie uwalilem cypla ktory wlasnie wchodzi do tej wiezyczki i napedza caly uklad ssawek - stad nowa pompa pochodzila tak dlugo ile miala paliwa w koszu, potem padla.., potem skombinowalem wezyk i jakos udalo mi sie wlozyc tego cypla do wiezyczki (nowa obudowa z pompa kosztuje w ASO 2,5 tys...) ale za to po 3 tygodniach puscila uszczelka w koszu )stad proponuje wymienic ja na nowa) .. i zas zarznalem pompe, teraz kupilem uzywany kosz z pompa i zalozylem go tylko z tego powodu ze nie byl ruszany.. ale i tak z dusza na ramieniu Very Happy mam nadzieje ze teraz dlugo pochodzi..

samo wlozenie (wyciagniecie tez) obudowy pompy do zbiornika to niezla ekwilibrystyka jak juz pisalem wyzej - a jej usytuowanie na miejscu jeszcze gorsza - proponuje zwolnic z zaczepow gorna czesc obudowy pompy (uchyli sie na tyle na ile przewod paliowy pozwoli) - jesli jest zalozony chyba nie mozliwosci zeby trafil na swoje miejsce w wiezyczce a w zasadzie w jej dolnej czesci - misce.. stad wpadlem po wielu godzinach na jego czesciowe rozebranie... i udalo sie w koncu...
wszystkim ktorzy sie za to biora zycze powodzenia - napewno sie przyda, bo siedzenie w niskim bagazniku i wdychanie opar nie nalezy do przyjemnosci...

acha i najwazniejsze po zalozeniu trzeba zalac ze 2litry benzyny zeby kosz sie wypelnil - inaczej pompa wypompuje z kosza benzyne i bedzie szla na sucho , wiec moze sie zatrzec!!

co do samej pompy - to na allegro chodza zamienniki juz za 110zl (niektorzy te same sprzedaja nawet za 240 i wiecej zapewniajac ze to orygianly dedykowane) sa one jednak dosc glosne - piszcza bardziej niz oryginal (VDO) - wewnatrz auta tego nie slychac ale na zewnatrz owszem, oryginal jest cichszy..

caly uklad lacznie z wtyczka i krurkami paliwowymi jest w bagazniku zaraz za siedzeniami pod wykladzina podlogi - pod przykrecana pokrywa z prawej strony (po lewej jest tylko drugi plywak z drugiej komory i wtyczka do niego)

dodaje linki skad sie tego wszystkiego (i na wlasnych bledach) nauczylem:
http://forums.audiworld.com/a8/msgs/134668.phtml
http://forums.audiworld.com/a8/msgs/75866.phtml

tu jest wiezyczka i uklad ssawek:
http://forums.audiworld.com/a8/msgs/124049.phtml

tu jest pompa wlazona do wiezyczki i nypel ktory u mnie uwalilem:
http://forums.audiworld.com/a8/msgs/115094.phtml
http://forums.audiworld.com/a8/msgs/110843.phtml
_________________
 
 
MotoRider 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 74
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2010-10-31, 12:15   

okazalo sie ze to alarm byl winny
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.