Autor |
Wiadomość |
daniello436
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 37 Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 8 Skąd: Oslo norwegia
|
Wysłany: 2011-05-15, 17:28 [D2 95 4.2PB
] ale klapa pomocy!!!:(
|
|
|
:cry: witam. mam wileki problem z audi A8 4.2 quattro. Rocznik 95 wersja S-line, mianowicie nie ma w tm aucie mocy. jak na 299 km powinno jechac a tu........... rzepa okropna. coz jest nie wiem ale silnik kreci sie tlko do 4.500 i koniec nie pujdzie wiecej. To normalne?? Prosze o pomoc i jakies porady bo mam takiej jazdy dosc. Szczere dzieki za odpowiedzi na moje pytanie, pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
vito555
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 59 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-05-15, 17:38
|
|
|
Diagnostyka no1 |
|
|
|
|
|
|
|
mateusz21-86
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mateusz
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 19 Skąd: lubin
|
Wysłany: 2011-05-15, 17:46
|
|
|
tak jak kolega pisze na vaga z nim bo przy 4.500 to się dopiero rozkręca |
|
|
|
|
daniello436
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 37 Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 8 Skąd: Oslo norwegia
|
Wysłany: 2011-05-15, 17:49
|
|
|
wlasnie o to chodzi ze to powinno jechac a nie zamulac tak. jestem teraz w norwegii nim tak ze o vagu moge zapomniec bo koszty niebotyczne ale dzieki za pomoc przyda sie jak wroce do Pl |
|
|
|
|
|
|
|
mateusz21-86
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mateusz
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 19 Skąd: lubin
|
Wysłany: 2011-05-15, 17:59
|
|
|
no wiesz przyczyn może być wiele tak że trudno pisać i wprowadzać w błąd najpewniejsze to podłączyć i sprawdzać wszystko po kolei no to jak wrócisz to daj znać co i jak i powodzenia w podróży) |
|
|
|
|
daniello436
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 37 Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 8 Skąd: Oslo norwegia
|
Wysłany: 2011-05-15, 18:08
|
|
|
Dzieki jeszcze raz za pomoc i porady bo na temat tego silnika wiem na prawde nie wiele. rozwazam tez zamiane skrzyni na manuala bo ten automat no nie czarujmy sie jest jaki jest ale to juz nie male koszt, musze pomyslec:) |
|
|
|
|
|
|
|
Ducce
Użytkownik
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 + MV6 + YZ250
Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 27 Skąd: Szczecin-Barnisław
|
Wysłany: 2011-05-15, 18:09
|
|
|
prawdopodobnie przeplywomierz padl |
|
|
|
|
mateusz21-86
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mateusz
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 19 Skąd: lubin
|
Wysłany: 2011-05-15, 18:13
|
|
|
od przepływki można dojść do sondy lambda już były takie przypadki że niby przepływka a tu lipa i pieniądze w błoto. jak mechanik konkretny i sprawdzi wszystko po kolei to oki ) a co ze skrzynią się dzieje ? fakt że jest ona za słaba na ten motor troszke |
|
|
|
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2011-05-15, 18:18
|
|
|
hmm... dziwne tylko to ze skapisz grosza na podlaczenie na kompa na miejscu a mowisz o zmianie na manuala gdzie kwota czesci i przekladki bedzie porownywalna z wartoscia twojej a8, a tu na forum z gusów jak wyzje pisali nikt ci nie wywroży |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-05-15, 18:18
|
|
|
Czy CAT czasem ci się nie pali bo przy braku mocy powinno coś pokazać. Przy przepływce czy padających cewkach lub modułach powinno coś pokazać. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
mateusz21-86
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mateusz
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 19 Skąd: lubin
|
Wysłany: 2011-05-15, 18:22
|
|
|
no właśnie jak kolega pisze podłączenie pod vaga chyba nie kosztuje naście tysięcy ! |
|
|
|
|
kkarol
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi A4 B6
Dołączył: 16 Sty 2010 Posty: 29 Skąd: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 2011-05-15, 19:07
|
|
|
na probe mozesz odlaczyc przeplywomierz - jesli jest uszkodzony to po odlaczeniu auto pojedzie zauwazalnie lepiej |
|
|
|
|
|
|
|
daniello436
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 37 Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 8 Skąd: Oslo norwegia
|
Wysłany: 2011-05-15, 19:35
|
|
|
tomekzabrze napisał/a: | hmm... dziwne tylko to ze skapisz grosza na podlaczenie na kompa na miejscu a mowisz o zmianie na manuala gdzie kwota czesci i przekladki bedzie porownywalna z wartoscia twojej a8, a tu na forum z gusów jak wyzje pisali nikt ci nie wywroży | nie skapiam grosza kolego tylko skoro w polsce mozna zaplacic za podlaczenie pod kompa 200zł to po co w norwegii placic 4000zł?? bo tle kosztuje ta przyjemnosc
[ Dodano: 2011-05-15, 20:38 ]
mateusz21-86 napisał/a: | od przepływki można dojść do sondy lambda już były takie przypadki że niby przepływka a tu lipa i pieniądze w błoto. jak mechanik konkretny i sprawdzi wszystko po kolei to oki ) a co ze skrzynią się dzieje ? fakt że jest ona za słaba na ten motor troszke | znacie ten tiptronic jest wolny a co najgorsze szarpac zaczyna i pozno zmienia biegi. czytalem ze mozliwa jest utrata mocy przez skrzynie ale to mi sie nie wydaje
[ Dodano: 2011-05-15, 20:42 ]
daro72 napisał/a: | Czy CAT czasem ci się nie pali bo przy braku mocy powinno coś pokazać. Przy przepływce czy padających cewkach lub modułach powinno coś pokazać. | Raz mi sie zaswiecil ale jak jechalem tak po 200km/h przez niemcy w jednym momencie sie zaswiecil i wtedy zgoda zesłabł tak ze prawie nie jechal ale teraz sie nie swieci i wczesniej tez sie nie swiecił i 4.500obr/min i koniec zabawy |
|
|
|
|
lunizS8
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 &W211
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 85 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
|
|
|
daniello436
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 37 Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 8 Skąd: Oslo norwegia
|
Wysłany: 2011-05-15, 20:45
|
|
|
lunizS8 napisał/a: | a biegi Ci zmienia normalnie przy ok 2tys obr?
p.s. 4 klocki za podpięcie pod komp?? bez jaj
to lepiej kup sobie na allegro interfejsik to cała zabawa wyjdzie Cie 100zł a problem zdiagnozujesz sam. | Biegi na opcji D tak zmienia 2tys rpm i nastepny tyko ze jak wcisne do oporu to do 4500 i koniec tak jakby go odcinalo na manualnej zmianie to samo lipa okropna. a co do kompa to tyle tu chca i to u polaka w Oslo tak ze kij z nimi szczerze poczekam az wroce i wtedy podlacze sobie za 200zł. |
|
|
|
|
|