Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 3.7PB/LPG ] Stuk podczas hamowania i przyspieszania  
Autor Wiadomość
xixo 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 21
Skąd: Ustka
Wysłany: 2011-05-31, 20:17   [D2 96 3.7PB/LPG ] Stuk podczas hamowania i przyspieszania

w czasie hamowania cos stuka w lewym kole, pozniej gdy przyspieszam znowu jakby cos sie przestawialo... czy spotkal sie juz ktos z czyms takim w swojej a8?? :-(
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-05-31, 20:18   

sprawdź czy nie masz luźnych klocków .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
xixo 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 21
Skąd: Ustka
Wysłany: 2011-05-31, 20:27   

ale czy klocki moga powodowac az tak glosne stuki?? mozna nawet powiedziec ze cos strzela
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-05-31, 20:29   

zdejmij koło i sprawdź , albo jedź na stacje diagnostyczną na sprawdzenie zawieszenia , koszt około 30 zł , a będziesz wiedział co masz do wymiany ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
xixo 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 21
Skąd: Ustka
Wysłany: 2011-05-31, 20:36   

jutro sprawdze i napisze co to... moze ktos bedzie mial kiedys podobny problem
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2011-05-31, 22:53   

wydaje mi sie ze bardziej bedzie to coś z zawieszeniem albo przeniesieniem napedu ,bo luzne klocki to słychac na nierównościech ,ale gdy hamujemy to już nie
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-06-01, 00:23   

przednia belka się rozwarstwia, musisz dopasować 2 nowe (dodatkowe) śruby i ją skręcić
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2011-06-01, 07:13   

colln napisał/a:
przednia belka się rozwarstwia, musisz dopasować 2 nowe (dodatkowe) śruby i ją skręcić


to juz calkiem prawdopodobna przyczyna tych objawów i naprawde warta sprawdzenia ,mysle ze na szarpakach spokojnie zdiagnozują co jest nie tak,wiec najlepiej zainwestowac te 30zł (u mnie biora 15) i podjechac na stacje kontroli pojazdów
 
 
xixo 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 21
Skąd: Ustka
Wysłany: 2011-06-01, 21:54   

no i problem zostal rozwiazany. okazalo sie ze byla poluzowana jedna ze srub mocowania ławy.... dzieki pozdrawiam
 
 
Acht
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-02, 09:33   

poluzowana jedna ze śrub ławy ? czy to jest może taka belka tuż pod skrzynią na wysokości złącza elastycznego układu wydechowego ?
mam bardzo podobne objawy , pojawiły się one po operacji wymiany tychże złączek i wycięciu katów , tłumikarz męczył się z tą "belką" nie wiedząc po co ona tam właściwie jest , na moją wyraźną sugestię że musi być jak było poprzednio założył ale zauważyłem że jedna ze srub jest luźna (chyba coś z gwintem) - czy to jest przyczyna stuków ?
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2011-06-02, 10:51   

ława jest to ten duży element pod silnikiem do którego są przykręcone poduszki silnika i skrzyni,stabilizator oraz dolne wahacze
 
 
xixo 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 21
Skąd: Ustka
Wysłany: 2011-06-02, 17:38   

oczywiscie wszystkie luzne sruby moga powodowac niepozadane stuki... podnies auto wszystko posprawdzaj i podokrecaj
 
 
artekk 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 192
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2011-06-02, 22:18   

Cytat:
przednia belka się rozwarstwia, musisz dopasować 2 nowe (dodatkowe) śruby i ją skręcić


colln, czy mógłbyś to rozwinąć, nie spotkałem się z czymś takim w żadnym aucie, a też walczę z niezidentyfikowanym głuchym stukaniem z lewej strony w mojej A8 ?
_________________
Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-10-26, 19:32   

Mam niemalże takie same objawy-kiedy wyhamowuje do zera słychac pukanie,trzaski(nie wiem do czego to porównać-jakby napreżenia karoseri) i jak rusze z miejsca to samo. Tylko przy malych prędkosciach. Wydaję mi sie ze najbardziej słyszalne w okolicach lewarka zmiany biegów. od spodu niby wszystko podokręcane <onie>
<hmm>
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-10-27, 10:08   

kryhawrc, a tylne zaciski ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.