Autor |
Wiadomość |
xixo
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 21 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 2011-05-31, 20:17 [D2 96 3.7PB/LPG
] Stuk podczas hamowania i przyspieszania
|
|
|
w czasie hamowania cos stuka w lewym kole, pozniej gdy przyspieszam znowu jakby cos sie przestawialo... czy spotkal sie juz ktos z czyms takim w swojej a8?? :-( |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
xixo
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 21 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 2011-05-31, 20:27
|
|
|
ale czy klocki moga powodowac az tak glosne stuki?? mozna nawet powiedziec ze cos strzela |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
xixo
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 21 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 2011-05-31, 20:36
|
|
|
jutro sprawdze i napisze co to... moze ktos bedzie mial kiedys podobny problem |
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2011-05-31, 22:53
|
|
|
wydaje mi sie ze bardziej bedzie to coś z zawieszeniem albo przeniesieniem napedu ,bo luzne klocki to słychac na nierównościech ,ale gdy hamujemy to już nie |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-06-01, 00:23
|
|
|
przednia belka się rozwarstwia, musisz dopasować 2 nowe (dodatkowe) śruby i ją skręcić |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2011-06-01, 07:13
|
|
|
colln napisał/a: | przednia belka się rozwarstwia, musisz dopasować 2 nowe (dodatkowe) śruby i ją skręcić |
to juz calkiem prawdopodobna przyczyna tych objawów i naprawde warta sprawdzenia ,mysle ze na szarpakach spokojnie zdiagnozują co jest nie tak,wiec najlepiej zainwestowac te 30zł (u mnie biora 15) i podjechac na stacje kontroli pojazdów |
|
|
|
|
|
|
|
xixo
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 21 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 2011-06-01, 21:54
|
|
|
no i problem zostal rozwiazany. okazalo sie ze byla poluzowana jedna ze srub mocowania ławy.... dzieki pozdrawiam |
|
|
|
|
Acht [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-06-02, 09:33
|
|
|
poluzowana jedna ze śrub ławy ? czy to jest może taka belka tuż pod skrzynią na wysokości złącza elastycznego układu wydechowego ?
mam bardzo podobne objawy , pojawiły się one po operacji wymiany tychże złączek i wycięciu katów , tłumikarz męczył się z tą "belką" nie wiedząc po co ona tam właściwie jest , na moją wyraźną sugestię że musi być jak było poprzednio założył ale zauważyłem że jedna ze srub jest luźna (chyba coś z gwintem) - czy to jest przyczyna stuków ? |
|
|
|
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2011-06-02, 10:51
|
|
|
ława jest to ten duży element pod silnikiem do którego są przykręcone poduszki silnika i skrzyni,stabilizator oraz dolne wahacze |
|
|
|
|
xixo
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 21 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 2011-06-02, 17:38
|
|
|
oczywiscie wszystkie luzne sruby moga powodowac niepozadane stuki... podnies auto wszystko posprawdzaj i podokrecaj |
|
|
|
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2011-06-02, 22:18
|
|
|
Cytat: | przednia belka się rozwarstwia, musisz dopasować 2 nowe (dodatkowe) śruby i ją skręcić |
colln, czy mógłbyś to rozwinąć, nie spotkałem się z czymś takim w żadnym aucie, a też walczę z niezidentyfikowanym głuchym stukaniem z lewej strony w mojej A8 ? |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2015-10-26, 19:32
|
|
|
Mam niemalże takie same objawy-kiedy wyhamowuje do zera słychac pukanie,trzaski(nie wiem do czego to porównać-jakby napreżenia karoseri) i jak rusze z miejsca to samo. Tylko przy malych prędkosciach. Wydaję mi sie ze najbardziej słyszalne w okolicach lewarka zmiany biegów. od spodu niby wszystko podokręcane
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-10-27, 10:08
|
|
|
kryhawrc, a tylne zaciski ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|