Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 3.7PB/LPG ] Wyciek oleju ze skrzyni. Pomocy!  
Autor Wiadomość
zangetsu22 
Użytkownik

Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wysłany: 2016-06-12, 14:04   [D2 96 3.7PB/LPG ] Wyciek oleju ze skrzyni. Pomocy!

Witam serdecznie! Po krótce postaram się wam przedstawić całą sytuację jaką miałem ostatnio z moim nowym autkiem. Przyznaję się że jeszcze nie znam się na skrzyniach automatycznych jak i również posiadam to auto dopiero pół roku więc liczę na waszą pomoc. <prosze>

Pierwszym niepokojącym symptomem jaki zauważyłem było szarpanie podczas redukowania biegów. Z tego co wyczytałem już na forum jest to oznaka złego stanu oleju w skrzyni (ale jeszcze nic z tym nie zdążyłem podziałać). Następnie pewnego dnia gdy miałem trasę do przejechania około 200 km po 120 km zauważyłem na ostrzejszym zakręcie że auto ma wyższe obroty silnika na danym biegu niż standardowo natomiast po chwili wróciło do normy. Po około 150 km i wzniesieniu auto zachowywało się jakby jechało na pół sprzęgle i ledwo przyspieszało. Przejechałem może jeszcze 5-10 km i zapaliły mi się wszystkie biegi po czym zatrzymałem samochód (nie gasząc go jeszcze) wyszedłem zobaczyć co się mogło stać i moim oczom ukazała się dosyć spora plama oleju... Wyłączyłem silnik i już tylko laweta mnie ratowała. A zabrakło mi tylko 40 km do domu. (dodam że olej był całkowicie czarny)