Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 3.7PB ] Nie odpala silnik  
Autor Wiadomość
gumiss64 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 & C4
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 129
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-01-23, 21:39   [D2 96 3.7PB ] Nie odpala silnik

Witam! mam problem a mianowicie nie mogę odpalić mojej Ósemki, silnik 3.7. wczoraj wsiadłem i chciałem odpalić moją audi i zakręciła ale nie odpaliła więc powtórzyłem próbę odpalenia i dodałem gazu to silnik sie odezwał ale jak puściłem to zgasła, jednak po sekundzie jak zaczynam ją kręcić to zapala się ABS i ASR. Zostawiłem i poszedłem do domu po jakiejś godzinie udałem się ponownie do Audicy by ja podłączyć pod kompa i spróbowałem odpalić i zagadała normalnie i wszystko okej komputer nic nie pokazał , żadnego błędu, wieczorem odpaliła i dziś rano też nie było problemu. Godzine temu chciałem wyjechać i znowu nie odpaliła :-( Komputer nie wyświetla nic. wygląda na to że sterownik od hamulcy coś tam miesza... Pomocy może ktoś z forumowiczów spotkał się z czymś takim
_________________
WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!!
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-01-23, 22:28   

Sprawdź pompę paliwową bo może być na wykończeniu. Ja ostatnio też nie mogłem odpalić.
I diagnoza była jedna pompa paliwowa.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-01-23, 23:39   

Dolej 20L benzyny i powinna zagadać jak złoto..
_________________

 
 
gumiss64 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 & C4
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 129
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-01-23, 23:50   

Paliwa mam dość dużo, wczoraj tak sie stalo i potem chodziła normalnie, nie szarpała, rwała sie do przodu. hmmm jesli wiec moze byc pompa to dlaczego zaswieca sie ABS i ASR co nigdy tak sie nie działo? Pozdrawiam :)
_________________
WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!!
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-01-23, 23:58   

Może zbieg okoliczności sprawił że czujnik ABS-u dał ciała..Paliwa masz sporo tzn? Pół zbiornika?
_________________

 
 
gumiss64 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 & C4
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 129
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-01-24, 00:03   

Tak około pół zbiornika, Vag nic nie pokazał, lecz jak nigdy dość długo się łączył z sterownikiem.
_________________
WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!!
 
 
Larous 
Użytkownik



Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Hubert
Jeżdzę: Audi A6 C6
Wiek: 54
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 45
Skąd: Polska
Wysłany: 2010-01-24, 07:47   

ABS ci mógł wyskoczyć jak ja długo kręciłeś i mógł na chwilkę jakiegoś błeda złapać
a jak zapaliła to błąd się sam skasował
_________________

 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-01-24, 09:07   

Mi jak padła pompa paliwa i jak kręciłem rozrusznikiem, a autko nie chciało zagadać to też kontrolka ABS oczkiem do mnie mrugała.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-01-24, 09:16   

Zobacz czy pompka działa.Po przekręceniu stacyjki powinna zabuczeć.Jak działa to dolej paliwa tak żeby wskazywało powyżej połowy i wtedy królewna powinna zagadać.
_________________

 
 
dardzi 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 34
Skąd: Iława
Wysłany: 2010-01-24, 11:20   

przy dłuższym kręceniu - szczególnie teraz jak tak zimno i akumulator ma zmniejszoną pojemność - spada napięcie w obwodach i komputer łapie błędy z różnych sterowników.
więc te kontrolki to skutek a nie przyczyna .
co do odpalania to koledzy mają rację - prawdopodobnie nie dostaje paliwa .
przyczyny : wspominana pompa , albo woda w układzie paliwowym (zamarza i nie puszcza dalej) . Wstaw na noc do ciepłego garażu ( jeśli masz taką możliwość ) albo zagrzej na webasto ( jeśli masz ) , i dolej do zbiornika paliwa litr denaturatu . Denaturat wiąże wodę z instalacji i umożliwia jej "przepalenie".
 
 
gumiss64 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 & C4
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 129
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-01-24, 12:19   

Wody raczej nie ma w układzie, tak jak powyżej opisano pewnie pompa odmawia współpracy, a co do pompy jaką warto zamontować w miare rozsadnej cenie??
Wielkie dzieki za szybkie odpowiedzi ;-) Pozdrawiam
_________________
WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!!
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-01-24, 13:08   

Najpierw sprawdź czy to na pewno pompa, a potem zastanów się nad wymianą.
Jeżeli chodzi o pompę to ja kupowałem w Intercarsie i były dwie do wyboru:
simens 500zł i jakiś zamiennik produkowany chyba na licencji simensa 400zł.
Ale najpierw sprawdź. Zdejmij przewód z pompy i zobacz czy pompuje.
Pozdro.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
gumiss64 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 & C4
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 129
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-01-24, 13:12   

Dzięki! :-D sprawdze na pewno :)miłego dzionka
_________________
WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!!
 
 
Klimass1 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 387
Skąd: Syców
Wysłany: 2010-01-24, 19:56   

i jak nie chce odpalic za 1 razem to zrób tak . Przekręć stacyjkę zeby kontrolki sie zaswiecily z 3 razy bez krecenia rozrusznikiem i pal. Jak zapali to pompa pada powoli :)
_________________
Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków?
 
 
gumiss64 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 & C4
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 129
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-01-24, 21:45   

teraz jak narazie gada 8-) więc mam nadzieje ze to tylko jakies anomalia.Klimass1, jesli tak sie stanie to spróbuje . dzięki i pozdrawiam
_________________
WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.