Autor |
Wiadomość |
deszczyk
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 30 Dołączył: 03 Gru 2010 Posty: 16 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2011-04-26, 11:59 [D2 96 3.7PB
] Problem z odpaleniem
|
|
|
Wiedz powiem jak to było na początku.
Najpierw miałem problem z odpaleniem bo immo mi nie gasło ale to zrobiłem .
I przed wczoraj go zapaliłem i normalnie chodził troch z klimy zaśmierdziało ale później to ustało a dzisiaj go próbuje odpalić a tu nic nawęd drgnąć nie chce dodam jeszcze ze jest uszkodzona cewka zapłonowa i prze sto jeden garnek nie pali ni i nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale powiem lewy reflektor cały czas mruga . |
|
|
|
|
|
|
|
rubio
Moje A8
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 3,5
Skrzynia: 7G
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 4.2 FSI , CLS 3,5 CGI
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 72 Skąd: Sotogrande, Spain
|
Wysłany: 2011-04-26, 13:55
|
|
|
Pierwsza rzecz to podlaczenie do VAG-a .. od tego zacznij,.. innaczej dzialasz na zasadzie prob i bledow,.. kilka tygodni wstecz mialem podobny problem.. no po za swadem z klimy :-P .. moglem krecic do rozladowania akumulatora i echo,. zapalal tylko na samostart a i to z oporami,.. wpierw zdiagnozowano gruszke podcisnienia aby w konsekwencji dojsc do padnietego czujnika polozenia walu,. po wymianie ostatniego pali nim wal zrobi pelen obrot,,, :-) ... moze VAG cos pokaze,.. od tego zacznij,.. ja przed diagnoza chcialem zabierac sie z biegu za pompe paliwa a okazalo sie zupelnie cos innego,.. |
|
|
|
|
|
|
|
deszczyk
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 30 Dołączył: 03 Gru 2010 Posty: 16 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2011-04-26, 15:11
|
|
|
Kolega przyjechał sprawdził VAG-a i wyskoczyło tylko ze jedna cewka nie działa i tyle to ja tez wiedziałem. A jest możliwe ze jak mi się katalizator wypalił to teraz nie chce zapalić :?: |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-04-26, 18:24
|
|
|
Jak by się wypalił to nie było by problemu , bardziej jak by się zapchał to mogą być problemy . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
deszczyk
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 30 Dołączył: 03 Gru 2010 Posty: 16 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2011-04-26, 21:22
|
|
|
ale co wypaliło ? może jaśniej ? |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-04-27, 05:13
|
|
|
Katalizator , pytałeś czy jak się wypali kat to będzie problem z odpaleniem . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
deszczyk
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 30 Dołączył: 03 Gru 2010 Posty: 16 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2011-04-28, 19:25
|
|
|
no masz racje
dzisiaj go znowu odpaliłem i już chce ruszać a tu dymu ze dymu wysiadam i wyglądało to tak jak by z hamulców się kopciło i co to może znaczyć , no i cały czas nie chce na te obroty wejść |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-04-28, 19:42
|
|
|
jak sie kat wypali to sie nic nie stanie ale jak sie zapcha to beda jaja. Na obroty ciezko ci bedzie wchodzil jak masz cewke walnieta tym bardziej na odpalaniu na zimno.
Dym pojawia sie podczas jazdy i hamowania czy odrazu po odpaleniu?
Moze to byc nastepstwo po wycieku oleju z silnika badz skrzyni. Musisz odpisac to bardziej szczegolowo |
|
|
|
|
|
|
|
deszczyk
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 30 Dołączył: 03 Gru 2010 Posty: 16 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2011-04-28, 20:13
|
|
|
odpaliłem go ruszyłem do przodu i do tylu parę razy mowie do kumpla jest git to jedziemy zobaczyć jak sie zachowuje i nagle dym i dym no i na początku z tymi obrotami nie ma pojęcia co jest a już dobija mnie jeżdżenie cc |
|
|
|
|
gibon
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: FLV
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A6c5 Quattro Avant
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 81 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2011-04-30, 20:45
|
|
|
weź ją podpal ja tak zrobię z moją jak mnie jeszcze raz wku....wi |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Klimass1
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 387 Skąd: Syców
|
Wysłany: 2011-04-30, 22:24
|
|
|
robilismy jedna a8, problem byl z odpalaniem na cieplym silniku, zmienilismy czujnik polozenia walu bylo kiepsko. nadal na cieplym ciezko palila. pozniej podpialem vaga zero bledow . zamienilismy moduły zapłonowe i pali na "pyk" nie zawsze pokaze blad w vagu jednak fajnie miec drugie auto i sprawdzac wszystko metoda prob i bledow |
_________________ Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków? |
|
|
|
|
deszczyk
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 30 Dołączył: 03 Gru 2010 Posty: 16 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2011-05-03, 09:29
|
|
|
sprawdzę może będzie to ale teraz się zastanawiam czy oddać go do warsztatu ale większą satysfakcje by mi sprawiło jaka bym to sam zrobił
[ Dodano: 2011-05-06, 20:35 ]
i nic raz se zapali raz nie ten samochód już tak mnie dobija
raz kreci raz nie
jaki powód może być ?
aku dobry wszystko dobrze dokręcone |
|
|
|
|
|
|
|
|