Autor |
Wiadomość |
Ducce
Użytkownik
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 + MV6 + YZ250
Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 27 Skąd: Szczecin-Barnisław
|
Wysłany: 2011-04-13, 09:31 [D2 96 3.7PB
] Zmiana zegarow na S8
|
|
|
Panowie bardzo mnie interesuje operacja zmiany licznika tudziez zegarow posiadam A8 96 rok i chcialbym zamontowac zegary od S8 takie np... http://allegro.pl/licznik...1557671051.html jest to realne??? jestem mechanikiem nie elketromechanikiem wiec prosze o pomoc... |
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2011-04-13, 10:29
|
|
|
Jak dobrze widzę, są to zegary do wersji po FL, a u Ciebie jest przed.
Kiedyś ktoś na forum poruszał temat podmiany zegarów z po lifta do przedlifta, ale temat chyba umarł. Na pewno są różnice w podłączeniu, czy to ogarniesz to zależy od wiedzy i fantazji. Kwestii A8 --- S8 różnic nie poruszam, tutaj może i po odpowiednim przekodowaniu dało by radę to podłączyć, moim zdaniem większym problemem jest tylko kwestia rocznika, tzn. przedlif ---- polift.
Jak się zdecydujesz i uruchomisz to wszystko daj info na forum co i jak dla potomnych :-P |
|
|
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2011-04-13, 15:00
|
|
|
Bardzo mało realne z racji różnicy w komunikacji. A8 D2 FL leci po CAN co całkowicie zmienia zasade działania a prelift tylko po K-line. |
|
|
|
|
dzidzia
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 160 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2011-04-13, 18:24
|
|
|
znajdz sobie uszkodzone liczniki z esy i podmień tarcze 8-) , bedzie taniej i bezstresowo dla ciebie jak i dla twojego elektryka :mrgreen: |
_________________ quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!
http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571 |
|
|
|
|
|
|
|
marta
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marta i Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 , S6 C7
Pomogła: 8 razy Wiek: 39 Dołączyła: 13 Sie 2009 Posty: 162 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2011-04-13, 20:05
|
|
|
Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty |
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-04-26, 08:21
|
|
|
dzidzia napisał/a: | znajdz sobie uszkodzone liczniki z esy i podmień tarcze 8-) , bedzie taniej i bezstresowo dla ciebie jak i dla twojego elektryka :mrgreen: |
I będzie się wydawało ze fura szybciej jeździ bo prędkościomierz od eSy jest trochę inaczej wyskalowany :lol: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2019-05-24, 18:05
|
|
|
Koledzy a jak zdemontowac zegary w przedlifcie? |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
|
|
|
|