|
Autor |
Wiadomość |
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-12-21, 21:35
|
|
|
kuba1982 napisał/a: | chyba nie moge niewiem dopiero sie zarejstrowalem a poza tym to nie moj post |
Bo tylko autor tematu ma taką opcję(POMÓGŁ) |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
darek11
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: darek
Jeżdzę: Audi a8
Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 21 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 2011-05-07, 17:44 problem z klima
|
|
|
witam ma podobnie tylko ze klima sie zalacza przy 2tysiacach a jak stoje w korkach to sie gotuje czynnik dobilem pare dni temu zero bledow na kompie klimy a klima zalacza sie przy 2tys co to moze byc jak podlocze plusa do sprezarki to chlodzi . |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-05-07, 18:08
|
|
|
Możliwe że sprężarka klimatyzacji kończy swój żywot i tylko wyższe obroty nadrabiają jej niedomagania.
A tak poza tematem. Z twoich postów wynika, że masz sporo problemów ze swoim autem. Od dawna posiadasz to auto czy dopiero je nabyłeś? |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
darek11
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: darek
Jeżdzę: Audi a8
Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 21 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 2011-05-07, 18:26
|
|
|
to bylo tak ten samochod wziolem od ojca ojciec jezdzil 5 lat sprowadzona byla z niemiec i nie bylo problemow tyle za podl mu ten central olej tez wyzuca w okolicy alternatora to pewnie ten oring miedzy blokiem a filtrem oleju kiedys robilem tam ten kruciec co jest do chlodzenia oleju ale mniejsza z tym. zalozylem rok temu gaz wymienilem olej i jezdze nie ma problemu nie zawiodl mnie ale ma takich malych problemow trodzke chce sie upewnic zeby nie inwestowac po wiecie jakie sa mechanicy niektozy nie maja glowy tak jak mowilem ja robie sam ale takich przypadkow nie mialem tak jak mowisz tak myslalem ze sprezarka sie konczy ale ja dalem plusa do sprezarki i teraz wlanczam kiedy mi pasuje tylko nie wiem czy sie nic nie stanie. |
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-05-09, 18:14
|
|
|
u mnie sprawa się wyjaśniła - sprzęgło elektromechaniczne było uszkodzone i dopiero obroty załączały kompresor, po wymianie jest ok. |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-05-09, 18:48
|
|
|
To jednak miałem rację że sprężarka na wykończeniu. Sprzęgło sprężarki to dość częsta usterka jeśli chłodzi tylko na wyższych obrotach. Wyższe obroty sprężarki nadrabiają uślizg sprzęgła. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Prywatność. |