Autor |
Wiadomość |
kris29
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 45 Dołączył: 20 Lis 2011 Posty: 6 Skąd: Ząbkowice Śl.
|
Wysłany: 2011-11-20, 21:11 [D2 96 4.2PB
] kontrolka cat
|
|
|
mam maly problem mianowicie kiedy wciskam pedal gazu zaczyna przerywac i nie chce jechac zaczyna wtedy mrugac kontrolka kat kiedy puszcze gaz zaczyna swiecic bez przerywania a zachwile gasne.mam wrazenie jagby poprostu nie palila na wszystki cylindry |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-11-20, 21:21
|
|
|
Kolego podepnij sobie Vaga i sprawdź błędy! Miałem tak samo ale na LPG poszedł mi wtrysk po wymianie wszystko wróciło do normy! :-) |
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-11-20, 21:48
|
|
|
Może pompa paliwa się kończy,obstawiam małe ciśnienie...może filtr paliwa. |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
jacek1-74
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 34 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-11-21, 16:24
|
|
|
potwierdzam wypowiedź adrian949, miałem to samo ale na wszelki wypadek sprawdź moduł wzmacniacza impulsów zapłonowych pod osłoną wlewu płynu do spryskiwaczy na aluminiowej blaszce są dwa, jeden pod drugim. |
|
|
|
|
|
|
|
Peter-s8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: mazowiecki
|
Wysłany: 2011-11-21, 16:51
|
|
|
Miałem to samo ale na wszelki wypadek sprawdź moduł wzmacniacza impulsów zapłonowych pod osłoną wlewu płynu do spryskiwaczy na aluminiowej blaszce są dwa, jeden pod drugim.A jeżeli nie tam jest problem to tylko VAG i szukać która Cewka jest walnięta. jak ci VAG pokaże który cylinder nie pracuje to wtedy metodą prób i błęów przełożyć cewkę na inny cylinder. NP z pierwszego który według VAGA jest walnięty na drugi i wtedy sprawdzić który pokarze że ma błąd sporadyczny. |
_________________ "Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2011-11-21, 22:38
|
|
|
dolej benzyny ponad połowe baku i bedzie dobrze przerabiałem to teraz :diabel: |
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-11-22, 00:05
|
|
|
Masa napisał/a: | dolej benzyny ponad połowe baku i bedzie dobrze przerabiałem to teraz :diabel: |
Ajj te pompy :mrgreen: u siebie też to już olałem,nie schodzę z paliwem poniżej połowy i jest ok. |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
jaano
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 84 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2011-11-23, 13:37
|
|
|
ja tak miałem z modułami mocy, ew. cewką zapłonową, pompa też może nie wydalać ale przy ponad połowie baku nie powinno mieć miejsca raczej |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-11-25, 06:28
|
|
|
Czy mi się wydaje czy ktoś ma tu dwa konta ? Pyta kris29 a dziękuje krystian . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-11-29, 23:11
|
|
|
pioter napisał/a: | Czy mi się wydaje czy ktoś ma tu dwa konta ? Pyta kris29 a dziękuje krystian . |
Bardzo celna uwaga.
krystian napisał/a: | nie mam jedno konto kris to ksywa |
Kolego krystian, sprawdziłem tą informację i wychodzi na to, że założyłeś na naszym forum 2 profile:
http://www.a8team.pl/profiles/2455.htm
http://www.a8team.pl/profiles/2935.htm
... "kris" to może i tylko ksywka ale też Twój drugi profil.
Profil założony jako pierwszy uznaje się za priorytetowy (główny) ale wyjątkowo dam Ci szansę zdecydowania który profil ma pozostać a który mam usunąć... o dokonanym wyborze niezwłocznie napisz do mnie na PW - jeżeli tego nie zrobisz ja o tym zdecyduję.
Pozdrawiam, FOSS |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-12-02, 01:28
|
|
|
Z kolegą Krystianem temat dwóch profili został już wyjaśniony - krystian został usunięty (posty z tego profilu niestety też ale na szczęście były tylko 2).
Pozostał tylko kris29 i pod takim nick'iem będzie tu kolega z nami dalej.
Dziękuję za współpracę i zrozumienie.
Pozdrawiam, FOSS |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|