Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] ABZ - nie odpala po remoncie głowicy  
Autor Wiadomość
michalslab 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 30
Dołączył: 24 Paź 2017
Posty: 26
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2017-10-24, 22:28   [D2 96 4.2PB/LPG ] ABZ - nie odpala po remoncie głowicy

Witam, po remoncie i planowaniu głowic nie mogę odpalić swojej A8. Wszystko poskładałem, rozrząd złożyłem na blokadach i cisz nawet nie zagada. Dodam ze przed remontem samochód chodził bez większych zastrzeżeń. Na kompie zero błędów. Czy możliwe jest ze z rozrządem jest coś nie tak? Walki były zablokowane z tym ze zero na kole pasowym nie pokrywało się ale na zamachowym już tak. Ustawiłem tak jak przed remontem. Proszę o jakieś podpowiedzi od czego zacząć.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-10-25, 05:17   

oczywiście sprawdziłeś przed kręceniem rozrusznikiem czy nic nie koliduje ?
Więc tak auto aby odpaliło ma mieć wtryskane paliwo i iskrę pomijam sprężanie .
Jak sprawdziłeś że nie koliduje .
Podlej go plakiem czy się odezwie jak tak to poskładany ok i iskra jest .
A jak nie to obacz czy jest iskra i obacz czy jest sprężanie jakiekolwiek .
i czy paliwo dostaje .
Ja ostatnio podobno słabo poskładałem silnik bo po 20-30 minutach zawór wypadł i wbił się w tłok <boisie>
Życie samo życie <hihi>
 
 
michalslab 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 30
Dołączył: 24 Paź 2017
Posty: 26
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2017-10-25, 06:41   

Silnik sprawdziłem na sucho czy nic nie koliduje. Paliwo dostaje ponieważ świece były mokre, iskra tez jest. Nie jestem pewny czujnika położenia walka rozrzadu, blaszkę z której czyta można przykręcić w dwóch pozycjach. Obie sprawdziłem i cisza. Może ktoś rozwinie ten temat. Chyba pozostaje mi zwalić jeszcze raz rozrząd.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-25, 08:43   

skoro świecee mokre znaczy nie dośc że poprawnie czyta rpmy (paliwo) to jeszcze
otwiera wtryski (rozrząd)

skoro otwiera wtryski powinna byc tez iskra - pytanie czy może byc az tak rozjechany zeby nic
się nie zajaknął...

sprawdż iskrę najpierw zanim rozrząd zwalisz
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
michalslab 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 30
Dołączył: 24 Paź 2017
Posty: 26
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2017-10-25, 11:11   

Jeżeli dobrze zrozumiałem to jak jest iskra i świece mokre to z czujnikami jest wszystko dobrze? W takiej sytuacji winny może być rozrząd? Czy spotkał się już ktoś z tym ze znaki na kole pasowym i zamachowym wału się nie pokrywają?
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2017-10-25, 16:26   

Jedyny wiążący znak jest na kole zamachowym. Widziany od spodu - jest wątek na forum z fotami. Znaki na kole pasowym po latach mogły przejechać w dowolne miejsce.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
michalslab 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 30
Dołączył: 24 Paź 2017
Posty: 26
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2017-10-25, 16:59   

Właśnie natknąłem się na ten temat i trzymałem się znaku na kole zamachowym. Dzięki za potwierdzenie informacji. Wynika z tego ze rozrzadu mogę być prawie pewien na 100%.

[ Dodano: 2017-10-25, 19:06 ]
michalslab napisał/a:
Właśnie natknąłem się na ten temat i trzymałem się znaku na kole zamachowym. Dzięki za potwierdzenie informacji. Wynika z tego ze rozrzadu mogę być prawie pewien na 100%.
Sprawdziłem iskrę na wszystkich świecach i jest Ok. Jest tylko jeden problem ze iskra jest gdy kręcę rozrusznikiem a gdy obracam wałem na przekręconym zapłonie iskry nie ma. Nie wiem dlaczego i jaki ma to wpływ ale z lewej strony silnika świece były mokre a z prawej tylko delikatnie wilgotne.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-10-25, 18:27   

może go zalałeś na amen
jak ci się nie spieszy no na noc wykręć świece i niech postoi bez nich
 
 
michalslab 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 30
Dołączył: 24 Paź 2017
Posty: 26
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2017-10-25, 18:41   

Samochód stał nie ruszany 24h wiec wszystko odparowało. Zmieniłem tez trzy wtryski. Czy trzeba je adaptować?
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-10-25, 19:21   

Nie trzeba
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-25, 19:29   

michalslab napisał/a:
Sprawdziłem iskrę na wszystkich świecach i jest Ok. Jest tylko jeden problem ze iskra jest gdy kręcę rozrusznikiem a gdy obracam wałem na przekręconym zapłonie iskry nie ma. Nie wiem dlaczego i jaki ma to wpływ ale z lewej strony silnika świece były mokre a z prawej tylko delikatnie wilgotne.


żeby było paliwo a potem też iskra musisz przekroczyć chyba 300rpm or so

żeby się nawet nie zająknął... <hmm>
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-10-25, 19:30   

bez świec stał ? :]
 
 
michalslab 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 30
Dołączył: 24 Paź 2017
Posty: 26
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2017-10-25, 22:00   

Udało się, odpalił bez problemu. Przyczyna wszystkich moich problemów okazało się za niskie ciśnienie paliwa. Podczas wszystkich prób odpalenia wskaźnik paliwa miałem na 1/4 po dolaniu 20l auto chodzi <muzyka> Prawdopodobnie winna jest pompka. Czy wiecie gdzie się dokładnie znajduje?
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2017-10-25, 22:28   

Wiesz, pompa w A8 jest... nietypowo... w baku!
Ja mam ten sam problem, wszyscy albo mieli albo mają albo będą mieć.
Szukaj na forum :-P
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.