|
Autor |
Wiadomość |
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-10-31, 13:34 [D2 96 4.2PB/LPG
] Awaria LPG
|
|
|
Witam
no i stało się :cry:
moja 8 podczas jazdy zaczęła drgać (silnik) zapalił sie CAT i stanęła na przejeździe kolejowym na samym środku :-? (samobójstwo chciała popełnić ?), nie odpalała i brak było światełek na przełączniku LPG/Pb więc holowanie
do rzeczy: spaliło bezpiecznik ten pod maska od kompa silnikowego, po wymianie to samo, więc oględziny - padła 8 cewka i zrobiła zwarcie (plastik aż sie wylał), po wymianie cisza, LPG/Pb nie świeci więc holowanie (tak holowanie - można to robić na krótkich dystanasach i max 40km/h) do gazowników. Diagnoza: padł komp od gazu, podobno z tej 8 cewki podpięte były jakieś impulsy do kompa (??). Komp OMVL Dream XXIN-D - powiedziano, abym zapomniał o naprawie itd, ekspertyza odbyła się pod moją nieobecność, zmostkowano, aby chodził na Pb. Zaproponowano nowy układ za 3500 pln bo to co mam to staroć :cry:. Szczęka mi opadła więc zapłaciłem za diagnozę i do domciu zabierając padniętego kompa i słuchając, że był kiedyś naprawiany. W domu po oględzinach wyszło, że rzeczywiście był naprawiany - brak śrubek, ale zauważyłem ingerencję w układ a dokładniej ktoś bardzo niefachowo uszkodził podzespoły, zostawiam to bez komentarza.
Teraz mam pytanie do fachowców:
mam komp jak wyżej, reduktor Stefanelli TYFE ( jest F nie P) BIG GEC lub GEO 003717 nov/03 - chyba data produkcji i z boku BT R D1 4152 CLASS 1/2
listwy DREAM XXIN-D code 904016, wtryski ? FAST REG
na Allegro znalazłem coś takiego na STAG 300 Plus :
http://allegro.pl/sekwenc...1294478246.html
chciałbym kupić sam sterownik z okablowaniem i podłączyć do tego co zostało - czy da się to zrobić czy lepiej kupić całość - chodzi mi o obniżenie kosztów, gdyż chwilowo cieńko z gotówką |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-10-31, 13:57
|
|
|
Na twoim miejscu wrzucił bym wszystko oprócz wtrysków. Masz swoje skalibrowane do auta tylko trzeba je zestroić. Instalka sprawdzona i daje sobie radę. Podstawa to dobre jej zestrojenie. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-11-20, 21:13
|
|
|
Thx - listwy zostawiam, reszta do wymiany |
|
|
|
|
wrowojtek
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: AUDI A8
Wiek: 47 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 17 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-11-20, 21:21
|
|
|
Ja bym zamontował nową ta jak na aukcji alegro jak byś miał problem to pisz na codzień zakładam instalki lpg to ci pomogę |
_________________ BYŁE..
Audi 80 B2 1.8
Audi 100 C3 2.2 Turbo
Audi 100 C4 2.6
Audi A6 C5 1.8 |
|
|
|
|
|
|
|
dziq111
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: man
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8
Wiek: 37 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 49 Skąd: Bieruń
|
|
|
|
|
mastacrx
Użytkownik
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 16 Sie 2010 Posty: 38 Skąd: okolice Wrocławia
|
Wysłany: 2010-12-13, 13:34
|
|
|
W dobre wtryski bym zainwestował na twoim miejscu, Hana bądz Matrix... |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |