Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-09-29, 19:07
|
|
|
jak z kołami w górze to nie powinno się nic stać. Ciekawe czy ma wpływ na to kąt przykręcenia przewodów przy maglu. W tym manualu co Ci wysłałem było coś takiego.
Sprawdź jeszcze poziom płynu i sprawdź szczelność od niczego.
Ale przycinanie się to jest zazwyczaj powodem zapowietrzenia.
Możesz spróbować dać w obroty około 2500 obr/min i kręcić powoli skrajnie w prawo i skrajnie w lewo. Może wypchnie bąbla |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2015-09-30, 18:03
|
|
|
Auto do góry i kręcę w prawo i lewo do skrajnego jakieś 30 razy na odpalonym i zgaszonym . Opuszczam auto odpalam wolne obroty kręcę w prawo i lewo wszystko śmiga małym paluszkiem mogę kręcić. Ruszam jadę 50km/h czuję że działa wspomaganie a jak zwalniam dojeżdżając do krzyżówki nagle ucieka wspomaganie totalnie i całkowicie , stoję w miejscu nadal ciężko kręcić a dodam gazu do 2tys. i pojawia się wspomaganie i znowu historia zaczyna się od początku jak napisałem wyżej.
Dla przypomnienia demontowałem przekładnie bo ciekła lecz była sprawna, dorobiłem u tokarza tą zaślepkę na 4 śruby http://zapodaj.net/7c721028531a7.jpg.html spowrotem wszystko poskładałem zalałem płynem odpowietrzyłem i takie cyrki .
Czy może to powodować ten czujnik serwotronic ?? przewód od niego był i jest w stanie agonalnym popękany cała izolacja sparciała trochę to poizolowałem lecz... również dorobiona czapeczka może coś nie jest idealnie i iglica nie pracuje jak powinna . |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2015-09-30, 18:20
|
|
|
czujnik ze zdjęcia jest poglądowy , mój wyglądał tragicznie lecz bardziej chodzi mi o to czy jego niesprawność może powodować to co wyżej opisałem ?? |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-30, 18:40
|
|
|
U mnie czujnik nie działał az przegnił i nawet nie wiedziałem co to servotronic jak mi tego nie naprawili. WIęc czujnik nie może byc przyczyna całkowitego braku wspomagania. Obstawiam na jakies nieszczelności wewnątrz. |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2015-09-30, 18:53
|
|
|
Apophis napisał/a: | U mnie czujnik nie działał az przegnił i nawet nie wiedziałem co to servotronic jak mi tego nie naprawili. WIęc czujnik nie może byc przyczyna całkowitego braku wspomagania. Obstawiam na jakies nieszczelności wewnątrz. |
Nieszczelności wewnątrz ?? co masz na myśli , zauważ że problem zaczął się po przeróbce czujnika .Wcześniej wszystko było w 100% OK oprócz ubywania płynu przez czujnik |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-30, 18:55
|
|
|
Czujnik to nie jest a raczej zaworek przekierowujący ciśnienia. Albo gdzieś w środku cisnienie ucieka albo nie dochodzi i stad problemy. Wyłaczenie zaworka z układu spowoduje brak silniejszego wspomagania na postoju ale bedzie zwykłe. |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2015-09-30, 19:06
|
|
|
dzwoniłem do firmy regenerującej magle i powiedzieli mi że to pompa , jest tam jakiś zawór i się zacina . Nie wiem w piątek wyciągnę ją i obejrzę na nowo . |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-30, 19:15
|
|
|
No tez może być. Nie wnikałem bo wczesniej nie działo sie nic z pompą.... |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2015-09-30, 19:16
|
|
|
Apophis napisał/a: | No tez może być. Nie wnikałem bo wczesniej nie działo sie nic z pompą.... |
z maglownicą też się nic nie działo , dziwne co nie |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-10-01, 08:22
|
|
|
Hubert, skoro wszystko chodziło do czasu wymiany tej obudowy to moim zdaniem jest wina wadliwego elementy.
Najprawdopodobniej w nim jest problem. Skoro działa, a po przekroczeniu momentu gdzie zmniejsza siłę wspomagania a następnie nie wraca do pozycji pierwotnej czyli pełnego wspomagania na postoju to ewidentnie się przycina.
Pompa ma uszkodzenie albo działa i wyje jak stado kopulujących wiewiórek albo wogóle nie działa.
W Twoim przypadku coś się przycina. Poszukaj tego czujnika i podmień. Wyeliminujesz jeden problem który był podejrzany od samego początku.
Mechanicy nie znając zasady działania tego układu oczywiście na pierwszy rzut chcą wymieniać pompę, i co dalej wspomagania brak, czepią się napinacza na pasku lub paska i co dalej wciąż jest problem, wymieniają przewody, potem magiel i na końcu odkrywają jakiś dziwny element.
Kasa popłynęła.
Daj znać co wyjdzie po podmianie na ori czujnik serwa |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-01, 11:28
|
|
|
To nie czujnik tylko zaworek
I jak wspominałem nie może on spowodowac braku wspomagania nawet jak umrze całkiem. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-10-01, 12:58
|
|
|
Ale będzie słabsze, zupełnie jak by wyjąć przekaźnik od serwa |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-10-01, 18:24
|
|
|
A mikro filterki w listwie kierowniczej czyszczone?
Te pod ampulami widoczne od wnetrza auta obook walu kierownicy. |
|
|
|
|
|