Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Spadek osiągów  
Autor Wiadomość
Kosmy 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 177
Skąd: Sopot
Wysłany: 2015-06-06, 19:20   [D2 96 4.2PB/LPG ] Spadek osiągów

Witam,
czas do setki mojej ósemki wynosi 8.31-8,50. Słabizna co z tym zrobić aby było tyle co u poprzedniego właściciela (link poniżej). Na pewno coś nie trybi tak jak powinno pytanie co ?
Błąd:
17733 knock control cylinder 1 regulation limit exceeded
P1325-35-10 intermittent
ma na to wpływ ?

https://www.youtube.com/watch?v=2089L8YRFWo

Czytam forum ... jest "milion" przyczyn. Czy ktoś z rejonów trójmiasta mógłby mi sprawdzić logi dynamiczne pracy silnika ?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-06-07, 02:39   

17733 P1325 4545 Kontrola spalania stukowego - cyl. 1

Ogólnie spalanie stukowe powstaje kiedy mieszanka paliwowa wybucha za wcześnie. Jest przyczyn kilka. Może być to wpływ słabej mieszanki na tym cylindrze lub przestawiony kąt zapłonu.
Masz jakieś dodatkowe objawy np drgawki, nierówna praca, falowanie obrotów.
Masz dostępnego VAGa dla siebie by sprawdzić kilka rzeczy ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Kosmy 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 177
Skąd: Sopot
Wysłany: 2015-06-07, 10:39   

Falowania obrotów etc. nie ma. Są za to drgawki czy to na zimnym czy ciepłym silniku.
Drgawki jednostajne tzn. cały czas tak samo telepie.

Jest jeszcze jedna rzecz. Układ wydechowy jest u mnie w agonii. Chcę wymienić katalizatory (najprawdopodobniej rury obudowane puszką) W każdym bądź razie dzwonią jak się w nie stuka. tak jakby luźne elementy tam były) Czy to może wpłynąć na osiągi rzędu 1 s ? hmmm


ps. Właśnie nie mam Vag`a na 64 bit nie lata.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-06-07, 10:40   

Zamień cewki miejscami i zobacz by błąd zmieni miejsce .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-06-07, 12:43   

Michał dobrze pisze. A co do wydechu to może też być taka przyczyna że układ jest przytkany. Blokuje przepływ spalin i auto ma problemy z mocą.
Musisz sprawdzić czy pracuje gruszka podciśnieniowa na kolektorze ssącym. Jak wcześniej pisałem zrobić logi dynamiczne przepływomierza. Sprawdzić szczelność dolotu i wszelkich przewodów podciśnieniowych.
Czasami głupie podciśnienie może prowadzić do takich objawów. U mnie np tak było.
Maciej jak coś to daj znać co i jak.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Kosmy 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 177
Skąd: Sopot
Wysłany: 2015-06-07, 14:39   

Jutro jadę zająć się rewitalizacją całego układu wydechowego dam znać co z tego wyszło.
 
 
Kosmy 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 177
Skąd: Sopot
Wysłany: 2015-06-08, 15:21   

Sprawy wyglądają nieciekawie.
1. Kolektor dolotowy do roboty.
2. Sprawdzenie ustawień rozrządu.
3. Zbyt niska mieszanka badanie wykonane podczas jazdy. Mój wynik to 185g powinno byc 235-240g (jednostki jakie tam występują nie wiem :) )
4. Fachowiec wsiadając do auta powiedział, że niejedzie jak powinien. Co tam jest namieszane jest zagadką.

ps. Jedynym moim pocieszeniem to fakt, że marekp750 u którego będzie reanimowana moja maszyna to inteligenty fachowiec :) .
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-06-08, 16:55   

Kosmy napisał/a:
Fachowiec wsiadając do auta powiedział, że niejedzie jak powinien
- tak stwierdził to z tyłkohamowni <hmm>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-08, 16:58   

Z takim wskazaniem przepływki to nie bedzie sie zbierał na pewno.
 
 
Kosmy 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 177
Skąd: Sopot
Wysłany: 2015-06-08, 18:46   

Będziemy wszystko po kolei sprawdzać włączając w to podpięcie sprawnego przepływomierza.
 
 
Kosmy 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 177
Skąd: Sopot
Wysłany: 2015-06-08, 18:47   

pepi napisał/a:
Kosmy napisał/a:
Fachowiec wsiadając do auta powiedział, że niejedzie jak powinien
- tak stwierdził to z tyłkohamowni <hmm>


Wsiadłbyś i stwierdziłbyś to samo uwierz. Muł to muł :)
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-06-09, 19:23   

kiedy kupiles to auto i gdzie ??
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-09, 19:36   

Kosmy napisał/a:

ps. Jedynym moim pocieszeniem to fakt, że marekp750 u którego będzie reanimowana moja maszyna to inteligenty fachowiec :) .

Jak u Niego to nie masz się czym przejmować, szykuj dukaty i będzie git
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
Kosmy 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 177
Skąd: Sopot
Wysłany: 2015-06-10, 22:01   

Gruby oddany na reanimację zobaczymy co mu dolega.
 
 
Kosmy 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 177
Skąd: Sopot
Wysłany: 2015-06-11, 16:27   

Rozrząd przy lewej głowicy na zdjęciu poniżej. Do tego pomiar sprężania na tej głowicy 12 bar. Na prawej 14 bar.

rozdząd lewa strona.jpg
Plik ściągnięto 35 raz(y) 74,49 KB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.