Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Czy to objawy czujnika polozenia walka  
Autor Wiadomość
maajkii 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mike
Jeżdzę: D2 4.2 LPG
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-05-15, 11:31   [D2 96 4.2PB/LPG ] Czy to objawy czujnika polozenia walka

Czesc Panowie. Mam pytanie jedyny błąd jaki u mnie się pojawią to czujnik położenia walka rozrządu.
Objawy mam takie ze po osiągnięciu powiedzmy 90stopni silnik delikatnie kuleje. Nie ma wypadania zapłonu ani nic. Po prostu czuć nie równa pracę silnika.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-05-15, 12:11   

Jaki kod błędu?
_________________
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2016-05-15, 13:12   

w ABZ-to podobnych jak wypadnie czujnik wałka to oprócz błędu w ECU następuje odczuwalny
spadek mocy.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
maajkii 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mike
Jeżdzę: D2 4.2 LPG
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-05-15, 14:15   

Nie pamiętam teraz kodu błędu ale coś ze bank 2 camshaft czy coś takiego. Spadek mocy faktycznie odczuwalny po rozgrzaniu. Oraz problem z zapłonem na ciepłym. Może nie problem ale długo kręci.
Czujnik znajduje się gdzieś z tyłu w okolicach powiedzmy rury filtra powietrza? Czujnik wyrzuca za każdym razem po odpaleniu

[ Dodano: 2016-05-15, 16:07 ]
Czy od AKG bedzie pasowac? Akurat u goscia zamawiam troche gratow to moze dorzucić.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-05-15, 16:06   

bedzie pasowac, akg ma taki sam czujnik jak abz.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
maajkii 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mike
Jeżdzę: D2 4.2 LPG
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-05-15, 16:39   

Ok, w takim razie zamawiam. Domyślam się ze po wymianie kalibracja gazu wskazana. Tak miałem w 740i że po wymianie autko nie jeździło na gazie.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-15, 18:45   

Czujnik położenia wałka masz z lyłu lewej głowicy. Okrągłe aluminiowe ustrojstwo.
 
 
maajkii 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mike
Jeżdzę: D2 4.2 LPG
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-05-15, 18:51   

Namierzony. Ciężko go samemu wytargac? Osłony trzeba ściągać? Bo wsadzilem lapska ale miejsca naprawdę mało :P
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-15, 18:53   

Osłone silnika górną trza sciagać a tak to dostep w miare ok.
 
 
maajkii 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mike
Jeżdzę: D2 4.2 LPG
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-05-15, 19:20   

A kojarzysz jaki rozmiar oringu tam podchodzi?

[ Dodano: 2016-05-15, 20:29 ]
A no I czy mozliwe ze przez to brak mocy? Ale tylko jakby w nizeszej części obrotów i tylko po rozgrzaniu. Nie jest to olbrzymi brak mocy ale tak jakby na chwilę brakowało te 50 koni :) jest to jedyny błąd jaki mam w samochodzie więc inne pomysły do glowy mi nie przychodzą. Zapłony nie wypadają, przeplywka ok.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-15, 20:04   

W nowym powinien byc oring. Przynajmniej ja miałem ale nie musiałem zmieniac co inne klękło.
 
 
maajkii 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mike
Jeżdzę: D2 4.2 LPG
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-05-15, 20:25   

Ok, a jak widzisz ten brak mocy? :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-15, 20:53   

Nie miałem tego zjawiska jak i uszkodzonego czujnika wałka. Ale marek ci pisął że to jest jeden z objawów.
 
 
Mc_Abra 
Użytkownik



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mirek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 10 Kwi 2015
Posty: 22
Skąd: Silesia
Wysłany: 2016-05-17, 07:20   

maajkii, napisz jak po wymianie, czy wróciło wszystko do normy.
Mam tak samo, tzn. czasami szczególnie jak z niskich obrotów dam pedał w podłogę, to ćwierć sekundy tak jakby go przydusiło i dopiero przyspiesza.
Czasami też lekko wyczuwalne wahania mocy przy dynamicznym przyspieszaniu, nie jak wypadanie zapłonu, ale takie delikatne spadki. Nie przyspiesza ładnie liniowo, tylko ma takie momenty jakby własnie na ułamek sekundy parę koni się wyłączało, a później znowu wracało.
Wymieniłem cewki i świece bo myślałem, że to od tego, ale nie pomogło.
Na VAGu wyskakuje błąd czujnika temp. ( mam kupiony, nie mam kiedy się za niego zabrać) i własnie kiedyś wyskoczył błąd czujnika położenia wałka.
Skasowałem go i się nie pojawiał przez 2-3 miesiące. Teraz nie sprawdzałem.
_________________
Gość when was the last time you just went for a drive?
 
 
maajkii 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mike
Jeżdzę: D2 4.2 LPG
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-05-17, 07:59   

Nie ma problemu dam znać. :) mam identyczne objawy jak Ty. :)
Ale powiem ci ze kiedyś czujnik tempreratury miałem uszkodzony w passacie i też auto nie chciało jeździć. Bo na deskę szedł sygnał ze jest 90stopni a do sterownika 130 :)
W tym tygodniu powienienem mieć wszystkie graty jak wymienię to napiszę..

[ Dodano: 2016-05-20, 16:58 ]
Cześć wymieniłem dziś czujnik. Zajęło mi to może z 15 minut. Już po odpaleniu zauważyłem że samochód odpalił błyskawicznie. Faktycznie przybyło mocy jakby ktoś oddał mi z 50 koni. Czujnik kupiłem używany za 50 zł bo zamawialem dużo gratow od jednej osoby.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.