|
Autor |
Wiadomość |
wawrzon28
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24 DSL
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Wiek: 39 Dołączył: 09 Gru 2013 Posty: 22 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: 2015-08-31, 21:18
|
|
|
U mnie jest brak zapłonów na 1,2,3,4 cylindrze.
Cylindry 1,2,3,4 lewa strona licząc od zderzaka, cylindry 5,6,7,8 prawa strona licząc od zderzaka. Kolejność zapłonu 1-5-4-8-6-3-7-2, a moduły obsługują odpowiednio cylindry 1,4,6,7 - czarna wtyczka, 2,3,5,8 - brązowa wtyczka.
U mnie Lewa strona działa idealnie. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-31, 21:19
|
|
|
tak,1234 to sa oba moduły połowa jeden i połowa drugi |
|
|
|
|
|
|
|
wawrzon28
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24 DSL
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Wiek: 39 Dołączył: 09 Gru 2013 Posty: 22 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: 2015-08-31, 21:22
|
|
|
Czyli brak zapłonów na 1 2 3 4 wskazywał by na uszkodzenie dwóch modułów a to raczej mało prawdopodobne |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-31, 21:26
|
|
|
połowy dwóch a to jeszcze mniej prawdopodobne |
|
|
|
|
|
|
|
wawrzon28
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24 DSL
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Wiek: 39 Dołączył: 09 Gru 2013 Posty: 22 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: 2015-08-31, 21:31
|
|
|
no właśnie.
Zostaje mi sonda lambda-sprawdzic na początek vagiem
oraz czujnik spalania stukowego ale tego vagiem raczej się chyba nie da.
Dlatego prosze o pomoc przy VAGowaniu sondy lambda po prawej stronie czyli 1 2 3 4 bo nie wiem jak sie do tego zabrac, |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-31, 21:34
|
|
|
kanał 11 i sprawdzaj korekty i oscylacje sondy-ma sobie na jałowym biegu cykac od 0.1v do0.9v a korekty oscylowac plusminus ok zera. |
|
|
|
|
|
|
|
wawrzon28
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24 DSL
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Wiek: 39 Dołączył: 09 Gru 2013 Posty: 22 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: 2015-08-31, 21:37
|
|
|
ok to juz cos wiem. a na kanale 11 będą dwie sondy w blokach wyświetlane? jakby co to która jest która |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-31, 21:44
|
|
|
a nie wiem może bedzie opisane ale jak jedna nie bedzie hasac bedziesz widział |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-08-31, 22:05
|
|
|
wawrzon28 napisał/a: | U mnie jest brak zapłonów na 1,2,3,4 cylindrze. |
Brak zapłonu to nie jest to samo co wypadanie zapłonu.
U Ciebie pierwszy rząd został odłączony od pracy z jakiegoś powodu.
Sonda, ECU, mapsensor, instalacja gazowa do przejrzenia i sprawdzenia.
U mnie brak zapłonu okazał się ogromnym problemem, ale nie chcę krakać, niektórzy widzieli co było. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-31, 22:09
|
|
|
ach całkowity brak zapłonu...to sonda nie spowoduje raczej... |
|
|
|
|
|
|
|
Peter-s8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: mazowiecki
|
Wysłany: 2015-09-01, 06:57
|
|
|
Sprawdź kanał 19 i 20
Pozdrawiam |
_________________ "Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
|
|
|
|
|
wawrzon28
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24 DSL
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Wiek: 39 Dołączył: 09 Gru 2013 Posty: 22 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: 2015-09-01, 08:22
|
|
|
Dzisiaj rano jak zapalilem auto do puki nie ruszylem to pracowal na wsztstkie. Po ruszeniu zaczal sie dlawc i CAT sie zaswiecil i po przejechaniu 500 metrow zaczal przepalac na wszystkie. Zgasilem zapalilem ponownie i juz ok. Mysle ze moze jak przy rozruchu pracuje na 'saniu' to sonda zle dawkuje paliwo i jak sie rozgrzeje sonda to jest ok-moze grzalka sondy nie dziala dobrze. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-09-01, 09:39
|
|
|
U mnie grzałki są ubite i chodzi na wszystkie.
Sprawdz okablowanie przy sondach. Mogło się coś odlutować |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
wawrzon28
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24 DSL
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Wiek: 39 Dołączył: 09 Gru 2013 Posty: 22 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: 2015-09-01, 11:02
|
|
|
A czujniki walka razrzadu to sa dwa czy jeden wspolny? To nie to samo co czujnik halla? Bo jest na glowicy lewej. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|