Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] drgania kierownicy przy 120 km/h  
Autor Wiadomość
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-07-13, 00:02   [D2 96 4.2PB/LPG ] drgania kierownicy przy 120 km/h

pojechałem sobie na wczasy i na autostradzie zauważyłem, że gdy zbliżam sie do prędkości 120 km/h zaczyna lekko drgać kierownica, drgania ustępują przy około 130 km/h. Pojechałem do wulkanizatora, wrzucił koła na wyważarkę i jest ok więc co może być grane ??
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-07-13, 06:23   

stawiam na wyważarkę , pojechał bym na twoim miejscu do innego wulkanizatora i bym sprawdził jeszcze raz .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-07-13, 15:26   

powiem tak: felgi nowe, opony prawie nowe, zakładałem w zakładzie niedaleko mojego domu, na tamtej wyważarce też było ok, na zimowych tez miałem bicie, ale zwaliłem to na opony zimowe (inne felgi)
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2011-07-13, 17:34   

Witam! Miałem podobnie jak ty, ja miałem luz na końcówkach maglownicy!
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-07-13, 18:02   

da się to stwierdzić na kanale ??
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2011-07-13, 19:05   

Ja podniosłem do góry lewarkiem i kołem ruszałem na boki i było czuć luz, wymieniłem i spokój. Pozdro
 
 
SERGIO 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 297
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2011-07-14, 11:33   

Może być wiele powodów. Przerabiałem to u mnie kilkanaście razy. Najczęściej te drgania powodują: Końcówki drążków kierowniczych, felgi krzywe, opony przyhamowane (wyważą się ale dalej będą biły), podpora wału może być guma sparciała i już się kończy, skrzynia biegów itd itp. Oby to było coś prostego bo inaczej będziesz się dłuugo męczył i szukał.
 
 
Mikigd 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 123
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2011-08-09, 20:16   

adrian949 napisał/a:
Ja podniosłem do góry lewarkiem i kołem ruszałem na boki i było czuć luz, wymieniłem i spokój. Pozdro


A jak wyglądają te końcówki ?
_________________
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2011-08-09, 20:36   

http://allegro.pl/lmi-kon...1728389761.html
 
 
Mikigd 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 123
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2011-08-09, 20:54   

Dzięki za info . :!:
W sumie wyminiałem je 15tyś temu, ale może znów szlag je trafił, bo bicie nam poownie :cry:
I ręce opadają.
Mam nadzieję, że mechanik prawidłowo ustali usterkę. A nie będzie mi kazał wymianić połowę auta :-/
_________________
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-08-09, 22:22   

SERGIO ma racje. Zużyte końcówki drążków są najczęstszą przyczyna drgań nadwozia między 70-80 a 120 km/h. Ja u siebie też cudowałem ze wszystkim innym żeby pozbyć się tych wibracji i dopiero wymiana końcówek pomogła :->
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-08-09, 23:15   

wczoraj byłem w trasie i drgania przy 120km to pikuś, podczas hamowania z prędkości 100-140 km/h ( przed światłami w celu wytracenia prędkości, bez zadziałania ABS-u) Niunia dostała drgań, że aż pasażerowie się wystraszyli łacznię ze mną. Efekt jakbym jechał po wyboistej drodze; puszczenie i ponowne wciśnięcie pedału hamulca to samo. Pedał lekko drgał, kierownica to samo. Znajomy mechanik przez telefon powiedział, że mogą być krzywe tarcze hamulcowe, jak wcześniej wymieniałem klocki to jeden z tłoczków był zatarty, ale został rozruszany.
Strach teraz jeździć szybciej

zauważyłem, że jak tarcze są zimne to jest w miarę ok
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-08-10, 00:10   

robsonik4 napisał/a:
wczoraj byłem w trasie i drgania przy 120km to pikuś, podczas hamowania z prędkości 100-140 km/h ( przed światłami w celu wytracenia prędkości, bez zadziałania ABS-u) Niunia dostała drgań, że aż pasażerowie się wystraszyli łacznię ze mną. Efekt jakbym jechał po wyboistej drodze; puszczenie i ponowne wciśnięcie pedału hamulca to samo. Pedał lekko drgał, kierownica to samo. Znajomy mechanik przez telefon powiedział, że mogą być krzywe tarcze hamulcowe, jak wcześniej wymieniałem klocki to jeden z tłoczków był zatarty, ale został rozruszany.
Strach teraz jeździć szybciej

zauważyłem, że jak tarcze są zimne to jest w miarę ok


Miałem to samo, tez myślałem że to tarcze. Przyczyną były końcówki drążków
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-08-11, 21:51   

U mnie była właśnie taka przyczyna (jedna z tarcz miała bicie około 5 dziesiątych milimetra)
Po przetoczeniu tarcz i założeniu nowych klocków problem ustał. Nawet jak hamowałem ostatnio z 200 do 100 bo mi baran zajechał drogę nie było problemu. Jedyny problem to piszczące klocki. Mimo że hamują bardzo dobrze to strasznie piszczą(TRW)
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
tomek2901 
Użytkownik



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat,Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 38
Skąd: Andrychów
Wysłany: 2011-08-11, 22:02   

Klocki TRW tak mają niby dobre klocki a piszczą
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.