Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-09-29, 23:10
|
|
|
Temat magluje dalej.
Teraz pytanie, czy jeśli motor będzie dziabnięty na rozrządzie to mogą powstawać takie objawy? Powiedzmy o zęba ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
wilku
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: Szukam S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 10 Lip 2014 Posty: 96 Skąd: Leszno/Oslo
|
Wysłany: 2014-09-30, 05:30
|
|
|
Jest to możliwe, wiem bo mialem tak kiedyś |
_________________ Byłe ze stajni audi
A6 C5 2.4 w Quattro
A6 C5 2.5 TDI w Ośce
A6 C5 2.5 TDI w Quattro
S4 C4 2.2 Turbo 300+ w Quattro
A8 D2 2.5 TDI w Quattro
Teraz
Szukam A/S8 4.2 ????jak coś to pisać pw |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-09-30, 05:59
|
|
|
zdecydowanie tak |
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-09-30, 07:11
|
|
|
Przestawiony rozrzad da slabszy odczyt na pomiarze kompresji wzgledem drugiej glowicy |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-09-30, 19:02
|
|
|
Dziś po długim okresie dłubania, grzebania, brudzenia się. Adaptacji ECU na benzynie 2 godziny jazdy w różnych warunkach zatankowałem gaz i próba.
Silnik cyka pięknie. Biegi do góry zmienia rewelacyjnie i wtedy kiedy ja tego chce a nie kiedy on sobie uwidzi i przeciągnie. Niby mała nieszczelność a jakiego syfu potrafi narobić. Motor się uspokoił ma czasami drgawki podczas zrzucania ale podejrzewam zawieszenie tylnego dyfra.
Czas testowania rozpoczęty, zobaczymy czy nic nie powróci. Z wielkim podziękowaniem dla kolegów klikam POMÓGŁ 3majcie kciuki |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2014-09-30, 19:19
|
|
|
Co to była za nieszczelnść ? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-30, 19:38
|
|
|
Zapewne chodziło o tę na tej gumie przy przepustnicy? |
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2014-09-30, 20:27
|
|
|
No właśnie nie jestem pewny - bo niby to nie pomogło, więc ciekaw jestem czy była jeszcze jakaś nieszczelność. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-09-30, 21:55
|
|
|
kmicic-lt napisał/a: | Co to była za nieszczelnść ? |
Wszelkie pęknięcia zlikwidowałem, co się okazało była podwinięta guma łącząca przy przepustnicy, w takim miejscu że nawet nie dało się wymacać palcem czy idealnie siedzi na miejscu. Nachodziła ciężko więc posmarowałem ją delikatnie płynem do garów i ładnie siadła w swoje miejsce. Cały cyrk robiło lewe powietrze:
- drgawki na wolnych obrotach ( brak )
- przeciąganie podczas zmiany z 3-4 4-5 ( brak )
- po osiągnięciu danej prędkości i odjęcie nogi z gazu, opóźniona reakcji na załączenie wyższego biegu ( brak )
- szarpanie podczas zapinania 3-4 ( brak )
- oporne wspomagania, po rozgrzaniu ciężko kręciło się kierownicą trzeba było się siłować ( brak )
I wydawało się że niby wszystko jest szczelne a jednak nie było. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-10-01, 06:29
|
|
|
ernesto napisał/a: | - oporne wspomagania, po rozgrzaniu ciężko kręciło się kierownicą trzeba było się siłować ( brak )
| -????????????????????????????????? |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-10-01, 07:44
|
|
|
pepi, chodzi o to że jak silnik się zagrzał obroty rzędu 600 na D i na postoju kręciłem kierą to obroty spadały znacząco, ale wystarczyło że dałem mu deczko gazu na poziom około 1000 obr/min czy wyrzuciłem na N chodziło leciutko. Wydaje mi się że nie normowały się na tyle by utrzymać odpowiednie obroty by uciągnąć pompę a ona sama w sobie stawia opór. Teraz na D po zagrzaniu silnika i kręceniu na postoju obroty stoją w miejscu. Nie wiem czy to logiczne ale tak mi się wydaje. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
djmdp
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5-gang Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 28 Lis 2016 Posty: 30 Skąd: Wro
|
Wysłany: 2017-08-28, 14:18
|
|
|
Hej Ernesto, o której gumie piszesz? Mógłbyś zrobić fotkę jej i oznaczyć gdzie mniej więcej? Mam idealnie te same objawy co Ty, ustawiłem rozrząd na blokady, jest idealnie, ma kopa jak talala, przepływka 223g/s, a drgania nie ustały. |
|
|
|
|
|
|
|
|