|
Autor |
Wiadomość |
pawel
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 106 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2010-01-24, 12:19 [D2 96 4.2PB/LPG
] Instalacja KME, czy jest dobra??
|
|
|
czy moze mi ktos cos powiedziec o tej instalacji gazowej |
|
|
|
|
|
|
|
RETON
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: TIPTRONIC
Zasilanie: PB+LPG
Imię: KRZYSIEK
Jeżdzę: AUDI A8 L
Wiek: 48 Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 22 Skąd: GRODZISK MAZ.
|
Wysłany: 2010-04-11, 21:09
|
|
|
mam trzecią już A8 z tą instalacją. Chwalę sobie, tylko powinny być dobrane dobre komponenty (parownik, wtryskiwacze). |
|
|
|
|
|
|
|
jdz1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 164 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2010-12-24, 20:39
|
|
|
A8 4.2V8 LPG: reduktor KME GOLD do 360KM, sterownik STAG 300, listwy wtryskowe MAGIC JET rozwiercone na 2,2 mm. Chodzi wszystko ok. |
|
|
|
|
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2010-12-24, 21:51
|
|
|
Bardzo dobra instalacja.W mojej audi d2 sprawuje sie bez problemow.Nie wiem czy mam problem ale kiedy ostro wcisne gaz do predkosci ok 210 km/h przechodzi mi na benzyne.Nie powiem zlego zdania o tej instalacji .Polecam do d2. :-) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2010-12-25, 10:52
|
|
|
Jeśli chodzi o KME to zależy co masz na myśli bo komputerów tej firmy wyszło kilka odmian, reduktorów dwa. Ja osobiście bym wybrał jednak inne podzespoły do A8
Dlaczego?
Reduktory mają słabą termike chyba że dasz dwa Goldy (dwa silvery zamarzną jeśli lubisz agresywnie i szybko jeżdzic)
Komputery są jak dlamnie trudne do ustawiania. Jedni chwalą inni odradzają. Osobiście robiłem jedno auto i mi się niepodobało. Słabo korygował ciśnienie a temperature to chyba wcale bo na zimnym sie mocno zalewał a jak rozgrzał to ubogo było na jałowym.
Tanio i dobrze
Stag plus ewentualnie premium
wtryski Hana zielone
2x Zawoli Zeta S
Najlepiej
Kit LANDI RENZO
[ Dodano: 2010-12-25, 10:53 ]
jdz1 napisał/a: | A8 4.2V8 LPG: reduktor KME GOLD do 360KM, sterownik STAG 300, listwy wtryskowe MAGIC JET rozwiercone na 2,2 mm. Chodzi wszystko ok. |
2.2 dla Magica to mało!!!
Ja mam 2.9 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |