Autor |
Wiadomość |
pawelbtw
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 21 Sie 2012 Posty: 82 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 2014-04-11, 09:51
|
|
|
pat_ryk, sprawdziłem bezpieczniki wszystkie są OK. Układ także cały odpowietrzyłem i przepłukałem. Niestety problem nie zniknął. Myslicie, że wina leży po stronie maglownicy? Pompa wspomagania także jest OK. |
|
|
|
|
|
|
|
pat_ryk
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 6 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2014-04-13, 22:03
|
|
|
To wtedy nie wiem jak Tobie pomóc, może być ze maglownica, lubiły siadać. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
tralalala
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jacol
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 36 Dołączył: 09 Gru 2013 Posty: 2 Skąd: łódź
|
Wysłany: 2014-04-17, 18:53
|
|
|
Witam.mam problem z wspomaganiem,a mianowicie jak nie dotykam kierownicy to coś szumi(dosłownie jakbym szum w radiu) a jak się skręca i trzyma na skręconych kolach to cisza.dodam jeszcze ze np.jak rano wyjeżdżam to przez góra 10 min całkowita cisza i później znów to samo..wspomaganie raz działa ciężej raz lżej... |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-04-19, 09:08
|
|
|
tralalala, Wygląda na to że zapowietrza się układ. Sprawdź poziom płynu i czy nie masz ewentualnych wycieków. Mogą też to być problemy z serwotronikiem o ile posiadasz w swoim aucie. Poszukaj na forum dużo było o tym ostatnio |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
tralalala
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jacol
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 36 Dołączył: 09 Gru 2013 Posty: 2 Skąd: łódź
|
Wysłany: 2014-04-19, 13:27
|
|
|
dzięki za odp. pozostaje mi szukać przyczyny |
|
|
|
|
pawelbtw
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 21 Sie 2012 Posty: 82 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 2014-05-09, 22:57
|
|
|
Witam koledzy. Okazało się, że maglownica która kupiłem działała przez tydzień. Po miesiącu walki, okazało się, że uszkodzony był zaworek w środku maglownicy (bodajże zwrotny). Wymieniłem maglownice na kolejna, i póki co wspomaganie hula aż miło:) Dziękuje wszystkim za odpowiedzi |
|
|
|
|
|
|
|
pat_ryk
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 6 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2014-05-24, 18:19
|
|
|
To super Pozdro |
_________________
|
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-10-01, 19:47
|
|
|
Odgrzebuję trupa, ale wydaje mi się, że też mam problem ze wspomaganiem.
Otóż, miałem regenerowany magiel, bo stukał, płukany układ wspomagania i zalany nowy płyn. Po krótkim czasie przestało działać wspomaganie kręcąc w lewą stronę, więc auto wróciło do mechanika, który ponownie wymienił płyn, bo podobno ten zrobił się czarny.
Od tego czasu wspomaganie chodzi w obie strony, ale mam wrażenie, że ciężej niż było. Nie jest to może jakiś dramat, ale jednym paluszkiem na postoju nie pokręcę.
Płyn w zbiorniczku jest i ma ładny kolor. Nie widzę żadnego wycieku, pompa też nie zdaje się pracować z problemami.
Żeby było śmieszniej to dopiero dzisiaj przekonałem się, że mam servotronica, bo znalazłem przekaźnik.
Przekaźnik wyciągnąłem i z nim, czy bez niego, wspomaganie na postoju chodzi tak samo - nie wiem, czy to dobrze.
Co jeszcze sprawdzić? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2017-10-01, 20:49
|
|
|
To źle , znaczy że przekaźnik nie działa wlaściwie - po jego wyciągnięciu wspomaganie powinno chodzić odczuwalnie ciężej . Podmień na inny i zobacz czy będzie poprawa |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-10-02, 05:21
|
|
|
Tylko mam wrażenie, że jednak podczas szybszej jazdy kierownica się usztywnia.
[ Dodano: 2017-10-05, 19:33 ]
Ok - temat rozwiązany. Jednak padł przekaźnik. Po testach miernikiem już wskazywał na usterkę, przetestowałem go jeszcze w A4 i objawy były identyczne.
Kupiony nowy i kiera śmiga lekko jak piórko. |
|
|
|
|
|
|
|
|