Autor |
Wiadomość |
pawel
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 106 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2010-04-28, 17:08
|
|
|
Czy chodzi ci o moztek na kablach ktore ida do czujnika bo jezeli tak to lipa bo poprzedni wlasciciel obciol kable ob czujnika i ich wogole nigdzie niewidze . |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2010-04-28, 19:57
|
|
|
Tak kolego dokładnie na kostce od czujnika,ale u Ciebie to raczej się nie da zrobić.Jakaś epidemia z tymi obciętymi kablami,ja w mojej poprzedniej audiczce C4 też miałem obcięte te kable, a kontrolka świeciła dalej.Widać coś majstrowi nie poszło.Tyle że u mnie trochę tych kabli zostało i było do czego dosztukować,a u Ciebie to poszedł po całości. |
|
|
|
|
|
|
|
pawel
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 106 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2010-04-28, 20:08
|
|
|
Moze ktos zna jakis sposob na pozbycie sie tego problemu , moze gdzies dalej mozna znales te kable zeby je dosztukowac czy ktos mial podobny problem ? |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
pawel
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 106 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2010-04-29, 07:26
|
|
|
Tego sposobu raczej bym wolal nie stosowac , czy ktos mi powie gdzie moge szukac tych kabli od czujnikow . |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-04-29, 18:15
|
|
|
Jutro zerknę jak to jest zrobione u mnie i jak idą te przewody to ci coś może podpowiem. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
pawel
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 106 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2010-04-29, 18:50
|
|
|
A moze miec cos z tym wspolnego wlacznik swiatel hamowania , bo podlaczalem vaga i pokazuje mi ten blad [526] czy z wcisnietym hamulcem czy bez ale swiatla swieca dobrze. |
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2010-10-27, 22:14
|
|
|
Pytanie moje takie: Czy klocki z tyłu też mają kabelki aby pokazywały zużycie na zegarach bo mi właśnie zapaliła się informacja o zużytych klockach a z przodu mam prawie nowe ale te z tyłu na pewno niebawem do wymiany i mnie zastanawia czy te z tyłu też są z czujnikami? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2010-10-27, 22:18
|
|
|
Czyli muszę luknąć w połączenia i kabelki... |
|
|
|
|
|
|
|
pawel
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 106 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2010-10-28, 09:27
|
|
|
Pocieszkich poszukiwaniach znalazlem obciete kable i sprawdzilem je i jeszcze raz dobrze zmostkowalem ale problem i tak zostal i chyba jednak czeka mnie wizyta u mechanika bo ten problem juz mnie denerwuje od dluzszego czasu i niewiem jak sobie samemu z nim poradzic |
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2010-10-28, 15:20
|
|
|
No i się wyjaśniło:
1. Kabli do klocków na tył nie ma, sprawdziłem.
2. Przyczyny wyświetlania o zużytych klockach trochę się naszukałem (klocki mam nowe) ale znalazłem, przyczyną był skorodowany odcinek kabla przy wtyczce którą się wpina w kabelek od klocków. Na razie zwarłem kable aby nie wyświetlało mi na zegarach a wtyczkę wziąłem do domu by zalutować nowe kable ale nie mogę wyciągnąć ze środka wtyczki tych końcówek o kształcie rurkowatym, ktoś to wyciągał? |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin123
Moje A8
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Paź 2009 Posty: 92 Skąd: radomsko
|
Wysłany: 2010-10-28, 18:19
|
|
|
w temacie klockow jest jeszcze jedna sprawa,nie zdejmujac kola patrzac z zewnetrznej strony klocek moze byc jeszcze ok ale ten wewnetrzny od zacisku moze byc bardziej zluzyty u mnie tak bylo |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-10-28, 22:23
|
|
|
riki76 napisał/a: | (...)ale nie mogę wyciągnąć ze środka wtyczki tych końcówek o kształcie rurkowatym, ktoś to wyciągał? |
Zapiekła się ?
Marcin123 napisał/a: | w temacie klockow jest jeszcze jedna sprawa,nie zdejmujac kola patrzac z zewnetrznej strony klocek moze byc jeszcze ok ale ten wewnetrzny od zacisku moze byc bardziej zluzyty u mnie tak bylo |
Zapewne wina prowadnic lub samych trzpieni, albo po prostu trafił Ci się taki klocek |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin123
Moje A8
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Paź 2009 Posty: 92 Skąd: radomsko
|
Wysłany: 2010-10-31, 09:27
|
|
|
mysle ze masz racje ze prowadnice lub trzpienie wkladajac zacisk wyczowalem delikatny luz.co prawda po kilkakrotynym wcisnieciu hamulca sprawdzalem jak sie kolo kreci czy z oporem i bylo dobrze ale wystarczy ze klocek lekko bedzie do tarczy przyciskal i na np. 40 tys.km juz bedzie o wiele bardziej zluzyty.pozdrawiam |
|
|
|
|
|