Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Kontrolka klocków - ile jeszcze jeździć  
Autor Wiadomość
pawel 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 106
Skąd: szczecin
Wysłany: 2010-04-28, 17:08   

Czy chodzi ci o moztek na kablach ktore ida do czujnika bo jezeli tak to lipa bo poprzedni wlasciciel obciol kable ob czujnika i ich wogole nigdzie niewidze .
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj

Wysłany: 2010-04-28, 19:57   

Tak kolego dokładnie na kostce od czujnika,ale u Ciebie to raczej się nie da zrobić.Jakaś epidemia z tymi obciętymi kablami,ja w mojej poprzedniej audiczce C4 też miałem obcięte te kable, a kontrolka świeciła dalej.Widać coś majstrowi nie poszło.Tyle że u mnie trochę tych kabli zostało i było do czego dosztukować,a u Ciebie to poszedł po całości.
 
 
pawel 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 106
Skąd: szczecin
Wysłany: 2010-04-28, 20:08   

Moze ktos zna jakis sposob na pozbycie sie tego problemu , moze gdzies dalej mozna znales te kable zeby je dosztukowac czy ktos mial podobny problem ?
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1795
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-04-28, 20:37   

http://www.audipages.com/...ensorshort.html
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
pawel 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 106
Skąd: szczecin
Wysłany: 2010-04-29, 07:26   

Tego sposobu raczej bym wolal nie stosowac , czy ktos mi powie gdzie moge szukac tych kabli od czujnikow .
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-04-29, 18:15   

Jutro zerknę jak to jest zrobione u mnie i jak idą te przewody to ci coś może podpowiem.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
pawel 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 106
Skąd: szczecin
Wysłany: 2010-04-29, 18:50   

A moze miec cos z tym wspolnego wlacznik swiatel hamowania , bo podlaczalem vaga i pokazuje mi ten blad [526] czy z wcisnietym hamulcem czy bez ale swiatla swieca dobrze.
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2010-10-27, 22:14   

Pytanie moje takie: Czy klocki z tyłu też mają kabelki aby pokazywały zużycie na zegarach bo mi właśnie zapaliła się informacja o zużytych klockach a z przodu mam prawie nowe ale te z tyłu na pewno niebawem do wymiany i mnie zastanawia czy te z tyłu też są z czujnikami?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-10-27, 22:16   

Z tyłu nie ma.
Do poczytania: http://www.a8team.pl/topics16/681.htm
_________________
Black Cars Matters
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2010-10-27, 22:18   

Czyli muszę luknąć w połączenia i kabelki...
 
 
pawel 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 106
Skąd: szczecin
Wysłany: 2010-10-28, 09:27   

Pocieszkich poszukiwaniach znalazlem obciete kable i sprawdzilem je i jeszcze raz dobrze zmostkowalem ale problem i tak zostal i chyba jednak czeka mnie wizyta u mechanika bo ten problem juz mnie denerwuje od dluzszego czasu i niewiem jak sobie samemu z nim poradzic
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2010-10-28, 15:20   

No i się wyjaśniło:
1. Kabli do klocków na tył nie ma, sprawdziłem.
2. Przyczyny wyświetlania o zużytych klockach trochę się naszukałem (klocki mam nowe) ale znalazłem, przyczyną był skorodowany odcinek kabla przy wtyczce którą się wpina w kabelek od klocków. Na razie zwarłem kable aby nie wyświetlało mi na zegarach a wtyczkę wziąłem do domu by zalutować nowe kable ale nie mogę wyciągnąć ze środka wtyczki tych końcówek o kształcie rurkowatym, ktoś to wyciągał?
 
 
Marcin123 
Moje A8


Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 92
Skąd: radomsko
Wysłany: 2010-10-28, 18:19   

w temacie klockow jest jeszcze jedna sprawa,nie zdejmujac kola patrzac z zewnetrznej strony klocek moze byc jeszcze ok ale ten wewnetrzny od zacisku moze byc bardziej zluzyty u mnie tak bylo
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-10-28, 22:23   

riki76 napisał/a:
(...)ale nie mogę wyciągnąć ze środka wtyczki tych końcówek o kształcie rurkowatym, ktoś to wyciągał?

Zapiekła się ?
Marcin123 napisał/a:
w temacie klockow jest jeszcze jedna sprawa,nie zdejmujac kola patrzac z zewnetrznej strony klocek moze byc jeszcze ok ale ten wewnetrzny od zacisku moze byc bardziej zluzyty u mnie tak bylo

Zapewne wina prowadnic lub samych trzpieni, albo po prostu trafił Ci się taki klocek
_________________
Black Cars Matters
 
 
Marcin123 
Moje A8


Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 92
Skąd: radomsko
Wysłany: 2010-10-31, 09:27   

mysle ze masz racje ze prowadnice lub trzpienie wkladajac zacisk wyczowalem delikatny luz.co prawda po kilkakrotynym wcisnieciu hamulca sprawdzalem jak sie kolo kreci czy z oporem i bylo dobrze ale wystarczy ze klocek lekko bedzie do tarczy przyciskal i na np. 40 tys.km juz bedzie o wiele bardziej zluzyty.pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.