|
Autor |
Wiadomość |
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-12-17, 13:43 [D2 96 4.2PB/LPG
] kontrolka ładowania i nie ładuje
|
|
|
Witam dwa dni temu zapaliła się kontrolka od ładowania po przegazowaniu auta zgasła i zaczynała się pojawiać na chwilę przy 4 tys obr . A jak obroty spadały to gasła . Od dzisiaj pali się cały czas i nie ładuje aku ledwo do domu dojecjałem . Pasek sprawny przewody też co może być przyczyną? |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-17, 14:37
|
|
|
Regulator napięcia i szczotki pewnie skończone. Koszt niewielki. U mnie było podobnie lecz jeszcze działał ale szczotek już nie było praktycznie wcale. |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-12-17, 18:27
|
|
|
Również obstawiam szczotki. Miałem podobnie, jakiś czas temu i winne były szczotki.
Ale jak wyjmiesz altek na stół, to warto wymienić łożyska i jeżeli zużyty to i komutator. Koszt nie wielki, ale fachowiec coś weźmie, no chyba że sam zreperujesz, ja się pokusiłem i jakoś to poszło. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-17, 18:47
|
|
|
Gabriel napisał/a: | Ale jak wyjmiesz altek na stół, to warto wymienić łożyska i jeżeli zużyty to i komutator. Koszt nie wielki, ale fachowiec coś weźmie, no chyba że sam zreperujesz, ja się pokusiłem i jakoś to poszło. |
Dokładnie też tak zrobiłem i wsio hula jak nowe. Koszt łozysk,regulatora ze szczotkami i komutatora do 200zł. |
|
|
|
|
|
|
|
Jarek1988
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: LUB
|
Wysłany: 2017-07-05, 21:00
|
|
|
Podepnę się do tematu chociaż inny silnik - zapalająca się kontrolka ładowania, spadające obroty na ,,luzie", przy dodawaniu gazu takie jakby gwizdanie z okolic alternatora to albo sam alternator na stół albo regulator napięcia? |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2017-07-05, 21:47
|
|
|
Cały alternator.
Żeby wyjąć regulator to trzeba go wyjąć.
Sprawdzić wszystko. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |