Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Nie odpala  
Autor Wiadomość
climacool 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 38
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 8
Skąd: legionowo
Wysłany: 2009-12-06, 10:22   [D2 96 4.2PB/LPG ] Nie odpala

witam wszystkich, kupiłem audi A8 4.2 z gazem i miałem problemy z odpaleniem rano i wogóle jak byl zimny, chechłałem go 5,6 razy i odpalał. ale wczoraj jak usiadł tak musiałem akumulator zmienic i niechce odpalic, czasem tylko strzeli z rury, niewiem co to moze byc. potrzebuje pomocy
_________________
proste że prosto
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2009-12-06, 11:53   

najlepiej podpiac vaga i zobaczyc co wyswietli. Mysle jednak ze jesli dolejesz benzyny tak zeby bylo ponad pol zbiornika bedzie palil jak zloto
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2009-12-06, 13:36   

paulo79dobrze prawi.Ja też nie tak dawno rwałem włosy z głowy ;-) a tu trzeba było tylko benzyny dolać żeby było ponad pół zbiornika i wszystko gra jak talala.Źle zamontowana pompa paliwa jest powodem takich niedogodności. Nie mam czasu wziąć się za swoją i tak jeżdżę zawsze powyżej pół.
A tak nawiasem dobrze by było żebyś zgodnie z zasadami tego forum napisał kilka słów o sobie w odpowiednim dziale a dopiero szukał pomocy.Pozdrawiam.
_________________

 
 
climacool 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 38
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 8
Skąd: legionowo
Wysłany: 2009-12-06, 18:03   

DZIEKUJE CHŁOPAKI!!!!!! DOLALEM WASZKI I ODRAZU ODPALIŁ A JUZ MYSLAŁEM ZE GRUBE TYSIAKI WYDAM. JESZCZE RAZ DZIEKUJE I POZDRAWIAM


P.S.

WESOLYCH SWIAT I PIJANEGO ZWARIOWANEGO SYLWKA !!!!
_________________
proste że prosto
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2009-12-06, 20:52   

Postaraj się pisać bez capslocka bo to oznacza krzyk w internecie. A nikt tu nie jest głuchy.
Fajnie że ktoś ci pomógł ale pamiętaj o tym co ci pisałem wyżej bo zaczną cię modery
upominać.
Pozdro.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
wojti_sopot 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 152
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2009-12-06, 21:13   

Witam
Grubych tysiaków na razie nie wydasz, pompa paliwa około 500, a to dopiero początek twoich wydatków.
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2009-12-07, 09:31   

jestem pewien ze ta pompa bedzie dlugo koledze sluzyc pod warunkiem ze na bierzaco bedzie uzupelnial paliwo tzn trzymal je powyzej polowy a wtedy skrzypce beda grac. Wszyscy wiemy co jest powodem takiego zachowania pomp w osemach.
W razie gdyby ci sie udalo zatrzec pompe kolego to ceny w ASO 2900 zl z koszem, VDO w sklepie okolo 500 zl,podróbki od 160 zl firmy qap i tez chodza. Warto zaopatrzyc sie w druga pompe i wozic ja w bagazniku bo nigdy nie wiadomo kiedy ta w baku sie zatrzyma hehe
 
 
Klimass1 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 387
Skąd: Syców
Wysłany: 2009-12-07, 17:29   Witam Kolege

Kolego przerabiałem ten problem wiele razy. Zalej pompę paliwa benyzną u jakiegoś mechanika :) i nie dopuszczaj do tego aby ci braklo paliwa, wtedy bedziesz musiał znów powtórzyć te czynność. Przyczyną tego jest złe umiejscowienie pompy paliwa w zbiorniku. Zbiornik ma tak jakby dwie "komory" i czasem pompa nie zaciagnie paliwa. Zalej pompę z góry benzyną i będzie ok.
Problem wiele razy przerabiany i w każdym A8 to samo :) Pozdrawiam

PS. Aaa i koszta pompy to z tego co pamiętam 800zł oryginalna tyle że zdarty nadruk VDO :) Podróbke kupisz na allegro nawet za 200zł ale lepiej oryginał :) Pompę wymieniałem raz u znajomego w A8 bo zatarł ją właśnie tym problemem opisanym wyżej w moim poście :)
 
 
climacool 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 38
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 8
Skąd: legionowo
Wysłany: 2009-12-07, 17:55   

ok spoko. pzdr :)
_________________
proste że prosto
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2009-12-07, 17:56   Re: Witam Kolege

Klimass1 napisał/a:
Kolego przerabiałem ten problem wiele razy. Zalej pompę paliwa benyzną u jakiegoś mechanika :) i nie dopuszczaj do tego aby ci braklo paliwa, wtedy bedziesz musiał znów powtórzyć te czynność. Przyczyną tego jest złe umiejscowienie pompy paliwa w zbiorniku. Zbiornik ma tak jakby dwie "komory" i czasem pompa nie zaciagnie paliwa. Zalej pompę z góry benzyną i będzie ok.
Problem wiele razy przerabiany i w każdym A8 to samo :)


Nie kumam po co pompe zalewac u mechanika? Nie czasem pompa nie zaciagnie paliwa lecz zawsze nie bedzie ciagla jesli zejdzie ponizej jej mozliwosci i wystepuje to nie w kazdej A8 lecz w tych w ktorych ktos wymienial pompe i wsadzil ja zle. Male sprostowanie tego co napisal klimass.
Dodam jeszcze ze w takim przypadku jezdzenie na zbyt malej ilosci paliwa moze zamordowac pompe szybciej niz nam sie wydaje.W sumie koszta pompy niewielkie a wymiana trwa kilka minut ale jesli ktos ma butle walca to problem sie powieksza i komplikuje
 
 
vitaliy 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Vitaliy
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 14
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-12-07, 22:38   

Koledzy! Problemem takiego zachowania, że odpala w tedy jak jest wincej jak pół zbiornika paliwa, jest nie umiejscowienie zbiornika i t.d. i t.p., i nie problem zamontowania pompy (ale to swoją droga powinna być dobrze zamontowana), tylko problem drugiej pompy która własnie odpowiada za przepompowanoie paliwa z jednej komory do drugiej w której to się znajduję głowna pompa paliwa. Taka jest konstrukcja tych zbiorników w A8/S8. Więc proponuję poszukać przyczyny w tym kierunku. Pozdrawiam.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2009-12-08, 06:40   

vitaliy napisał/a:
Koledzy! Problemem takiego zachowania, że odpala w tedy jak jest wincej jak pół zbiornika paliwa, jest nie umiejscowienie zbiornika i t.d. i t.p., i nie problem zamontowania pompy (ale to swoją droga powinna być dobrze zamontowana), tylko problem drugiej pompy która własnie odpowiada za przepompowanoie paliwa z jednej komory do drugiej w której to się znajduję głowna pompa paliwa. Taka jest konstrukcja tych zbiorników w A8/S8. Więc proponuję poszukać przyczyny w tym kierunku. Pozdrawiam.
Nie wiedziałem że w zbiorniku są dwie pompy , możesz to jakoś pokazać?
Zdarzyło mi się wyciągać pompę w poprzedniej a8 : http://www.a8team.pl/topics12/165.htm i jakoś nie znalazłem drugiej. Może widziałeś w jakiejś lepszej wersji ?? Na forum "za wielką wodą" też mają takie problemy : http://forums.quattroworld.com/a8/msgs/15143.phtml i lepiej sprawdzić czy pompa ma takie wymiary jak powinny być bo na zamiennikach można się przejechać.
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2009-12-08, 12:10   

nie ma tam zadnej drugiej pompy. Panowie o czym wy piszecie? Proponuje abyscie poszukali tematow na tym forum badz na AKP i dowiecie sie o co chodzi z tym zaciaganiem z pierwszej sekcji bo mnie sie juz nie chce pisac wciaz o tym. A najlepszym sposobem jest wyjac swoja pompe, odkrecicplywak pierwszej sekcji, zaopatrzec sie w latarke i polukac do zbiornika. Dziekuje za uwage
 
 
Klimass1 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 387
Skąd: Syców
Wysłany: 2009-12-08, 18:07   ? :P

Człowieku jaka druga pompa paliwa :D :/ :shock:
Niezły wkręt :P
 
 
repsol 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 45
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 122
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 2009-12-18, 22:04   

witam kolegow
mam takie pytanie mianiowicie czasami rzadko bo rzadko raz w miesiacu powiedzmy ostatnio dzisiaj autko zapala caly dzien a raz np nie chce i musze go chechłać mialem takie zdarzenie ze pojechalem do tesco i po wysjciu ze sklepu na parkingu nie chcial odpalic a odpalal normalnie dzisiaj na stacji normalnie zapalil a jak ruszylem to po dojechaniu do skrzyzowannia zdechl:( na srodku drogi chchłalem go 5 minut i odzyl
czy to pompa zdycha czy filtr paliwa????

[ Dodano: 2009-12-18, 22:10 ]
a przy okazji moze ktos ma instrukcje po polsku do A8 w PDF?
pozdrawiam
_________________
http://www.youtube.com/wa...&feature=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=fqqQ0w_h9X8&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=qjiyFNWsPdU&NR=1
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.