Autor |
Wiadomość |
stos80
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Stasiu
Jeżdzę: D2
Wiek: 44 Dołączył: 10 Sty 2013 Posty: 9 Skąd: Poznań/Wielkopolska
|
Wysłany: 2013-10-16, 20:41
|
|
|
Ok rozumiem, czujnik juz mam zamówiony, ale nadal nie wiem czy na środkowym pinie (sygnałowy) przy odłączonym czujniku powinno być 12V. Jeżeli nie to po podłączeniu nowego czujnika pewnie padnie natychmiast. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-10-16, 21:08
|
|
|
Zależy czy jest tam - czy + zmierz czy na środkowym pinie (sygnałowy) przy odłączonym czujniku między masą silnika jest 12V czy przejście.
Posprawdzaj wiązkę aż do sterownika czy ma przejście i czy nie ma zwarcia między przewodami.
Z ABZ powinno być to samo
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
stos80
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Stasiu
Jeżdzę: D2
Wiek: 44 Dołączył: 10 Sty 2013 Posty: 9 Skąd: Poznań/Wielkopolska
|
Wysłany: 2013-10-17, 12:21
|
|
|
Witam. Przewody sprawdzone, jest przejście i nie ma zwarcia z innymi, na sygnałowym jest +12V czyli w kompie pin B2 kolor czarno-niebieski |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
stos80
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Stasiu
Jeżdzę: D2
Wiek: 44 Dołączył: 10 Sty 2013 Posty: 9 Skąd: Poznań/Wielkopolska
|
Wysłany: 2013-10-17, 13:32
|
|
|
Super dzieki za pomoc, jak przyjdzie czujnik to dam znać co wyszło.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2013-11-17, 18:42 ]
Witam ponownie, trochę czasu minęło, wymieniłem ten czujnik i autko smiga że aż miło :mrgreen: jakby ktoś mu z 50 koni dołożył. Dzięki jeszcze raz za pomoc. Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Mikigd
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 123 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2015-01-06, 16:20
|
|
|
Dopiszę się do tematu, gdyby ktoś miał kiedyś podobny problem.
U mnie wyglądało to tak :
Auto na zimnym paliło od razu. Gdy się rozgrzał i zgasiłem samochód miałem ''czasami'' problem z ponownym odpaleniem.
Musiałem odczekać około 10 minut aż trochę ostygnie i znów palił od 1-go strzalu.
Vag pokazywał 17800 BŁĄD CZUJNIKA WAŁKA, ZWARCIE DO B+, I czasami wyskakiwał jeszcze coś od czujnika G28.
Kupiłem nowy czujnik BOSCH i ponownie autko śmiga, żadnych błędów.
Pozdrawiam |
_________________ |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|